ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Alcorcon

0 0

Real Valladolid

Criciúma

0 0

Palmeiras

FK Rostov

0 0

Baltika

Monza

0 1

Frosinone

Udinese

0 0

Empoli

Sparta Rotterdam

0 0

Heerenveen

PSV

1 1

RKC Waalwijk

PEC Zwolle

0 0

Twente

Almere City

1 2

Jablonec

Vitesse

1 1

Ajax

مازندران

3 0

Utrecht

Volendam

1 1

Go Ahead Eagles

Feyenoord

0 0

Excelsior

Heracles

0 0

Fortuna Sittard

Eibar

1 0

FC Cartagena

Spartak Moscow

3 1

Rubin Kazan

Sassuolo

0 2

Cagliari

Ural

3 3

Orenburg

Oita Trinita

0 0

Giravanz Kitakyushu

Roasso Kumamoto

0 0

Kagoshima United

Shimizu S-Pulse

0 0

Matsumoto Yamaga

Seattle Sounders

1 1

Vancouver Whitecaps

Montedio Yamagata

0 0

Fukushima United

SJ Earthquakes

0 1

Orlando City

Real Salt Lake

5 3

Colorado Rapids

Austin FC (Usa)

3 2

Sporting KC

Houston Dynamo

1 1

Dallas

Minnesota United

2 1

Portland Timbers

Chicago Fire

1 3

Columbus Crew

Vasco da Gama

0 0

Flamengo RJ

خبرگزاری تماشاگر - نکیسا: استقلال شخصیت قهرمانی دارد

نکیسا: استقلال شخصیت قهرمانی دارد

خبرگزاری تماشاگر - مردم از ذوب آهن یک تیم باشرف و باغیرت دیدند

  • کد خبر: 286360
  • 1403/02/18
  • بازدید:
  • 771

به گزارش ورزش سه، نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در جلسه کانون مربیان حضور پیدا کرده بود و او درباره غیبت برخی از همکارانش در این جلسه گفت: برخی از دوستان سرکار هستند و برخی هم به هر حال مربیگری شغل دومشان است و فرصت نشده. امروز هم تعدادمان کم نیست و نزدیک به 140 نفر در کنار هم بودیم و یک دوره خیلی خوب با حضور آقای بروجردی برگزار شد. دوره بسیار موثری بود و امیدوار هستم در دوره بعد، شاهد تعداد نفرات بیشتری باشیم.
او در واکنش به شکست تیمش مقابل استقلال گفت: تیم ما، تیم پرتلاشی  است. باعث افتخار است که وقتی به استقلال گل می‌زنیم، دفاع اتوبوسی نمی‌کنیم. سرمربی تیم ما یک فرد بسیار بادانش است و بچه های بسیار پرتلاشی داریم. فکر می‎کنم همه فوتبال‌دوستان و فوتبال‌فهم‌ها دیدند که ما چه بازی خوبی مقابل تیم صدر جدول داشتیم. شاید اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم و گل دوم و سوم را می‌زدیم، امروز شاید برنده اخلاقی، رفتاری و نتیجه ما بودیم. امیدوار هستم هر چقدر که می‌توانیم به اخلاق‌مداری و مهربانی لیگ علاوه بر نتیجه گرفتن کمک کنیم. صحنه‌هایی دیروز در ورزشگاه رخ داد که در شان ورزش نبود. تا می‌توانیم باید مهر و محبت را در کنار این نتایج، به پرسپولیسی‌ها، استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها تزریق کنیم. همه با هم کمک کنیم. ما امروز تیم بازنده هستیم اما تبریک شما نشان می‌دهد که خوب کار کردیم و یک حریف باشرف و باغیرت بودیم.
وی افزود:

اخبار مرتبط

  • واکنش ایجنت تیاگو موتا به مذاکره با بارسلونا

    بیشتر...
  • دبل در 18 دقیقه: تک‌تیرانداز سیتی گل کاشت (عکس)‏

    بیشتر...
  • به بارسلونا دور از نوکمپ بد نگذشت!

    بیشتر...

دست و پا پس نکشیدیم و تا لحظه اخر جنگیدیم. تیم استقلال شخصیت قهرمانی دارد و تیم پرسپولیس هم این شخصیت را دارد. آنها سال‌ها قهرمان بودند و مکتبشان، مکتب تیم های قهرمان است. تیم های بزرگی هم هستند که خودشان را اکنون به عنوان مدعیان معرفی کرده‌اند مانند ذوب اهن.
مدیرعامل ذوب آهن تاکید کرد: تیم ما هم بازی خوبی انجام می‌دهد و برای نتیجه گرفتن قدم برمی‌دارد اما بعضی از اوقات‌ توپمان به گل نمی‌رود.
او در اشاره به اعتماد مدیریت باشگاه ذوب آهن به محمد ربیعی سرمربی تیمشان خاطرنشان کرد: محمد ربیعی بسیار شخصیت دوست‌داشتنی‌ای هستند. نه به خاطر کارمان بلکه از نظر شخصیتی دوست مسئولیت پذیری است و به مربیگری هم علاقه زیادی دارد. روزی 13-14 ساعت کار می‌کند. تیم ما یک تیم جوان است و فکر می‌کنم جایگاهی که در نیم فصل اول داشتیم، یک حباب بود. بضاعت تیم ما چه از لحاظ بودجه و چه از لحاظ شرایط، قابل رقابت با برخی از تیم‌ها نیست. هر کسی بنا بر شرایطش بازیکن می‌گیرد ولی ما افتخار می‌کنیم تیمی می‌سازیم که دانیال ایری 18 ساله را دارد، هادی باغبانی را دارد که وقتی در جوانان برای ما بازی کرد، پس فردای ان در لیگ مقابل نساجی بازی کرد! وی افزود: ما جوانان خوبی داریم. قطعا سال بعد ذوب آهن متفاوتی خواهید دید. ما امسال سعی کردیم سازندگی کنیم و اول فصل هم گفتیم که نتیجه آنچنانی قرار نیست رقم بزنیم که بگوییم جز مدعیان سهمیه هستیم. در میان فصل 4 رباط صلیبی دادیم، کمال کامیابی نیا نزدیک به 7 هفته غیبت داشت و چند بازیکن برای سربازی به ملوان رفتند. مهرداد رضایی یک هفته در برخورد با داور مصدوم شد و گئورگی هم یک هفته سر به سر شد. همه چیز دست به دست یکدیگر داد ولی دیدید که ذوب آهن دیروز چه تیم باشرف و باغیرتی بود. برای این هواداران و تماشاگران خیلی خوشحال هستم چون یک بازی فوق العاده را دیدند و همه خوشحال ورزشگاه را ترک کردند.
نکیسا درباره ناراحتی از کادرفنی تیم استقلال گفت: یک سری رفتار های هیجان زده از برخی بازیکنان دیدیم ولی ما بزرگترها که یک نسل یا دو نسل عقب‌تر هستیم باید به آنها آگاهی بدهیم.
او در واکنش به اینکه ایا برای شکایت کردن اقدام می‎کند یا خیر، پاسخ داد: اهل شکایت کردن نیستم. این میزان پول را هم ندارم که بخواهم برای بیانیه پرداخت کنم. برای عبدالله ویسی خیلی ناراحت هستم چون بسیار انسان رو راستی هست و برخی مواقع مربی باید از حقش دفاع کند. این عدد و ارقام خیلی نجومی است و یک سرمربی چقدر درآمد دارد که برای این دو جمله پرداخت کند! وی افزود: البته ما برخی کارها را هم انجام خواهیم داد. نامه نگاری می‌کنیم و صحبت هم می‌کنیم اما نه در راستای اینکه بخواهیم حقی را به سود خودمان ناحق کنیم. اقای ربیعی همیشه هم گفته که گلت را گل کن، به جایش ایراد نگیر. کوپال داور بسیار خوبی است و قضاوت خوبی داشت. سربلند از این قضاوت خارج شدم اما می‌توانست در 2 صحنه بهتر عمل کند.

منبع: ورزش 3
0 نظر

ترین ها
سانچس فلورس از سرمربیگری سویا اخراج شد
سانچس فلورس از سرمربیگری سویا اخراج شد

سرمربی تیم سفیدپوش آندلس در پایان فصل رامون سانچس پیسخوان را ترک می‌کند.

تاریخ: 1403/02/29 بازدید: 2138
گرگان جبران کرد، جنگ قهرمانی ادامه دارد
گرگان جبران کرد، جنگ قهرمانی ادامه دارد

تساوی در سری فینال لیگ برتر بسکتبال

تاریخ: 1403/02/30 بازدید: 1
ناکامی یک ملی‌پوش در تیم جدید؛ خرید پراشتباه!

وینگر ایرانی تیم فوتبال لخ پوزنان لهستان، در جمع بدترین خریدهای فصل لیگ کشور لهستان قرار گرفت

تاریخ: 1403/02/30 بازدید: 1
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar