ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Shimizu S-Pulse

0 0

Matsumoto Yamaga

SJ Earthquakes

0 0

Orlando City

Seattle Sounders

1 0

Vancouver Whitecaps

Montedio Yamagata

0 0

Fukushima United

Real Salt Lake

5 3

Colorado Rapids

Houston Dynamo

1 1

Dallas

Minnesota United

2 1

Portland Timbers

Chicago Fire

1 3

Columbus Crew

Austin FC (Usa)

3 2

Sporting KC

Vasco da Gama

0 0

Flamengo RJ

Charlotte

0 0

LA Galaxy

Toronto

5 1

Montréal

New England

0 3

Philadelphia Union

Inter Miami

1 0

D.C. United\t

New York City

2 1

New York RB

Cincinnati

3 1

St. Louis City

Fortaleza

0 0

Athletico Paranaense

Eldense

0 0

Levante

Tenerife

0 1

Amorebieta

Deportivo Alavés

1 0

Getafe

Vitória

0 0

Atlético Goianiense

Torino

3 1

AC Milan

ADO Den Haag

2 2

Jong De Graafschap

Nashville SC

1 1

Atlanta United

Sochi

2 3

Krasnodar

Ankaragucu

0 0

Pendikspor

Rizespor

0 0

Kasimpasa

Samsunspor

1 1

Alanyaspor

Kayserispor

2 2

Konyaspor

Gaziantep FK

3 1

Fatih Karagümrük

خبرگزاری تماشاگر - نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم

نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم

خبرگزاری تماشاگر - مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: مسابقات بین‌المللی دبی اولین رویداد دونده‌ها در سال جدید بود به همین خاطر نتیجه گیری در آن چندان مورد نظر فدراسیون نبود.

  • کد خبر: 285775
  • 1403/02/17
  • بازدید:
  • 1542

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک تمام ورزشکاران ایران برای رسیدن به این بازیها از ابتدای سال با حریفان خود رقابت را آغاز کردند. دوومیدانی که در المپیک لندن توانست برای نخستین بار مدال نقره را کسب کند یکی از رشته‌های پرامید برای کسب سهمیه المپیک است. در حال حاضر فرزانه فصیحی تنها دوومیدانی کار ایران است که سهمیه المپیک خود را قطعی کرده و حسن تفتیان، حمیده اسماعیل‌نژاد، مهدی صابری، مهدی پیرجهان و حسین رسولی در رنکینگ سهمیه حضور دارند و باید برای کسب ورودی این بازیها امتیاز خود را بالا ببرند.
قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت این ورزشکاران اظهار داشت: در حال حاضر مسابقات بین‌المللی دبی برگزار شد که از بین ورزشکاران المپیکی ما حمیده اسماعیل نژاد و حسن تفتیان در این رویداد حضور داشتند که اسماعیل نژاد موفق شد مدال برنز را کسب کند و تفتیان هم در جایگاه پنجم قرار گرفت.‌ عملکرد قابل قبول اسماعیل نژاد در دبی وی افزود: مسابقات دبی اولین رویداد بین‌المللی در سال جدید بود که ملی پوشان ما شرکت کردند به همین خاطر

اخبار مرتبط

  • حضور پرتابگران ایران در رقابت‌های دوومیدانی تور قاره‌ای ازبکستان

    بیشتر...
  • شمارش معکوس برای روز سرنوشت‌ساز/ دوومیدانی به آرامش می‌رسد؟

    بیشتر...
  • «استاد دو فرانس»با پیست بنفش میزبان مهیج‌ترین رویداد المپیک پاریس

    بیشتر...

نتیجه برای ما چندان اهمیت نداشت. عملکرد اسماعیل نژاد خوب بود و جایگاه سوم را به دست آورد و برای کسب سهمیه باید تلاش بیشتری داشته باشد. تفتیان شرایط خوبی برای سهمیه دارد تا حدودی می‌توان گفت ۹۹ درصد آن قطعی شده است و او صرفا برای حفظ این موقعیت تلاش می‌کند.
تفتیان راهی فرانسه شد مدیر تیم‌های ملی با بیان اینکه سفرهای ورزشکاران المپیکی آغاز شده است، گفت: حسن تفتیان بعد از مسابقات دبی برای ادامه تمریناتش و شرکت در مسابقات راهی فرانسه شد. برای حمیده اسماعیل نژاد هم دنبال مسابقاتی هستیم که امتیاز های خوبی داشته باشد، شاید اسماعیل نژاد هم به مسابقات نیجریه و سنگال اعزام شود ولی همچنان پیگیر برنامه‌های او هستیم.
ادامه تمرینات رسولی در تهران فیروزی اضافه کرد: حسین رسولی در تهران تمرین می‌کند و به زودی راهی مسابقات ازبکستان و سپس کره جنوبی خواهد شد تا در رقابت‌های قهرمانی پرتاب‌های شرکت کند. مسابقات قهرمانی کشور ایران و جام کازانوف از دیگر برنامه‌های این پرتاب‌گر تیم‌ملی است. مهدی پیرجهان نیز مسابقات قطر دارد هم رقابت‌های لیگ جهانی الماس را داریم و هم مسابقاتی که به صورت منطقه‌ای در قطر برگزار خواهد شد که در کنار پیرجهان، سبحان احمدی هم در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.
صابری راهی نیجریه می‌شود او در ادامه با اشاره به برنامه‌های مهدی صابری در ماده پرتاب وزنه توضیح داد: صابری هم شرایط خوبی برای کسب سهمیه دارد و فعلا پیگیر تمریناتش است اما به زودی او هم عازم مسابقات نیجریه و سنگال خواهد شد. پس از آن رقابت‌های قهرمانی کشور ایران و جام کازانوف را دارد تا به امید خدا بتوانیم در این ماده هم نماینده‌ای در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشته باشیم. فرزانه فصیحی هم فعلا در صربستان است و مسابقات دیگری را هم دارد که باید شرکت کند تا با آمادگی مطلوبی راهی پاریس شود.
مدیریت حاشیه‌های در دستور کار مدیر تیم‌های ملی مدیر تیم‌های ملی در پایان در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای دوری ورزشکاران از حواشی در آستانه بازیهای المپیک دارید؛ گفت: من به تازگی به عنوان مدیر تیم‌های ملی انتخابات شدم و قطعا یکی از برنامه‌های ما همین امر خواهد بود. فعلا شرایط فراهم نشده تا بتوانیم با ورزشکاران جلسه داشته باشیم. البته با هر کدام از آنها در این رابطه جلسه جداگانه خواهیم داشت.

منبع: مهر
0 نظر

ترین ها
۵ مدال برای ایران در روز دوم تکواندوی قهرمانی آسیا
۵ مدال برای ایران در روز دوم تکواندوی قهرمانی آسیا

ملی‌پوشان تکواندوی ایران موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

تاریخ: 1403/02/28 بازدید: 2200
دومین خط قرمز وزارت ورزش برای سرپرست‌ها/ سفر خارجی ممنوع شد!
دومین خط قرمز وزارت ورزش برای سرپرست‌ها/ سفر خارجی ممنوع شد!

وزارت ورزش که پیش از این به صورت تلویحی سرپرست فدراسیون‌ها را از حضور در انتخابات منع کرده بود، ممنوعیت دیگری هم برای آنها لحاظ کرده که مربوط به ماموریت‌های‌شان می‌شود.

تاریخ: 1403/02/30 بازدید: 0
برنامه پخش زنده فوتبال امروز (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + لینک تماشای آنلاین

برنامه پخش زنده فوتبال امروز شامل دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر انگلیس می‌شود.

تاریخ: 1403/02/30 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar