ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Chadormalu SC

0 0

آلومینیوم اراک

خوشه طلایی ساوه

0 0

پارس جم بوشهر

شهرداری استارا

0 0

Ario Eslamshahr

Damash Gilanian

0 0

Mes Soongoun

Portland Timbers

4 2

SJ Earthquakes

Real Salt Lake

2 0

Seattle Sounders

Colorado Rapids

1 0

Vancouver Whitecaps

Austin FC (Usa)

1 0

Houston Dynamo

St. Louis City

0 2

Los Angeles

Nashville SC

2 0

Toronto

Minnesota United

2 2

LA Galaxy

Chicago Fire

0 1

Charlotte

Orlando City

0 0

Inter Miami

Philadelphia Union

1 2

New York City

Montréal

1 3

Columbus Crew

Cincinnati

1 0

Atlanta United

D.C. United\t

1 4

New York RB

Getafe

0 3

Atletico Madrid

Celta Vigo

2 1

Athletic Club

Manchester United

3 2

Newcastle United U21

Nice

1 2

PSG

Atalanta

0 1

Juventus

Reims

1 0

Marseille

Brighton & Hove Albion

1 2

Chelsea

Zenit Petersburg

1 0

CSKA Moscow

Sevilla

0 1

Cadiz

Rayo Vallecano

2 1

Granada

سايپا

2 1

Shahre Raz

Girona

0 1

Villarreal

Real Madrid

5 0

Deportivo Alavés

خبرگزاری تماشاگر - ارتش پرسپولیسی در تبریز علیه استقلال

ارتش پرسپولیسی در تبریز علیه استقلال

خبرگزاری تماشاگر - از کاپیتان شجاع تا عبدی

  • کد خبر: 283833
  • 1403/02/10
  • بازدید:
  • 1549

به گزارش "ورزش سه"، شش هفته به پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده است و شاید بتوان گفت بخش عمده‌ای از معادلات این فصل برای رتبه‌های اول تا چهار در جدال‌های این هفته مشخص شود. جایی که قرار است استقلال به عنوان صدرنشین راهی تبریز شود و مقابل تراکتور قرار گیرد و پرسپولیس نیز مقابل سپاهان در استادیوم آزادی حاضر خواهد شد.
پرسپولیسی‌ها که مدت‌هاست در رتبه دوم جدول در کورس با استقلال قرار دارند، امید زیادی به دیدار این حریف با تراکتور دارند. جایی که تراکتور بعد از تغییرات صورت داده و حضور حمید مطهری همچنان چشم به سهمیه آسیایی دوخته و نمی‌خواهد هوادارانش را بیش از این ناامید کند.
شاید عمده امیدواری این تیم به نفرات پرتعداد با سابقه پرسپولیس البته در کنار دیگر ستاره‌های آن باشد. حضور پرسپولیسی‌های سابق در جمع تراکتور و در تقابل با استقلال به خودی خود کری را در بین نفرات این تیم شدت داده تا آنها به دنبال نمایشی برتر برابر آبی‌ها باشند.
حمید مطهری: فراموشی یک شکست تلخ سرمربی جدید تراکتور سال جالب توجهی را پشت سر گذاشته است. او بعد از تجربه روزهای پرافتخار در پرسپولیس، در چالش امسال خود سرمربیگری نساجی را عهده‌دار شد. با این حال علیرغم نتایج پرنوسانی که نصیب او شد، شاید اکنون بزرگترین موقعیت پیش روی قرار داشته باشد تا به دنبال جبران شکست سنگین روی نیمکت نساجی مقابل جواد نکونام و استقلال باشد. او در اولین گام موفق شد در جام حذفی با تراکتور یک مرحله صعود را تجربه کند و اکنون مطمئنا تمام انگیزه و ذهن خود را برای جبران شکست در نیم فصل اول مقابل استقلال و جواد نکونام معطوف کرده است.
شجاع خلیل

اخبار مرتبط

  • حمله به رکورد سرخابی با سربازان نیروی دریایی

    بیشتر...
  • یادگار چشم انتظار تراکتوری‌ها (عکس)

    بیشتر...
  • تیمی که می‌تواند تاریخ‌ساز شود(عکس)

    بیشتر...

زاده کاپیتان تراکتور بعد از دیدار پرحاشیه رفت در استادیوم آزادی از انگیزه بالایی برای جبران شکست برخوردار است. او به خوبی از این موضوع آگاه است که موفقیت تیمش در این بازی می‌تواند بار دیگر اعتماد هواداران تراکتور را بهمراه داشته باشد و شانس حضورشان در فصل آتی لیگ قهرمانان را نیز افزایش دهد. حضور شجاع خلیل زاده در هر تیمی مقابل استقلال به خودی خود زمینه ساز کری و رقابت را شکل می‌دهد و باید دید رهبر خط دفاعی تراکتوری‌ها برای این بازی چه نقشه‌ای در ذهن خواهد داشت.

مهدی شیری مهدی شیری با سابقه کوتاه مدت حضور در استقلال اما برای پرسپولیسی‌ها یک مهره خاص شناخته می‌شود. بازیکنی که در پیکان ستاره بود و هواداران پرسپولیس چشم انتظار حضورش در جمع تیم خود بودند اما اتفاقات بازی فینال آسیا جوی احساسی را علیه این مدافع شکل داد. شیری بعد از جدایی از پرسپولیس بار دیگر روزهای درخشانی را در تجربه کرد و اکنون در تراکتور نیز به دنبال نمایشی خواهد بود که بار دیگر او را در پنجره تابستانی در بورس قرار دهد. خصوصا در روزهایی که شایعات زیادی درباره سمت راست شنیده می‌شود.  سیامک نعمتی: یک بازی خاص برای هافبک اسبق پرسپولیس که در این تیم نقش آچار فرانسه را هم داشت این یک بازی خاص محسوب می‌شود. نعمتی تمام فصل در تراکتور به دنبال این بود تا توانایی خود را به رخ بکشد و نشان دهد همچنان توانایی ادامه حضور در پرسپولیس را داشته است. هواداران پرسپولیس نیز علیرغم جدایی‌اش همچنان نگاه ویژه‌ای به وی دارند. باید دید نعمتی قادر خواهد بود با نمایشی درخشان در این جدال ضمن جلب اعتماد دوباره تراکتوری‌ها و افزایش شانس این تیم برای کسب سهمیه، خوشحالی هواداران پرسپولیس را نیز شکل دهد یا خیر.
مهدی عبدی: به دنبال تکرار گلزنی برای مهاجم سابق پرسپولیس بازی با استقلال یک نقطه عطف فوتبالی محسوب می‌شد. او اولین بازی خود در ترکیب این تیم را با گلزنی در دربی استارت زده بود و به واسطه آن شناخته شد. در ادامه نیز بار دیگر فرصت گلزنی در دربی نصیب او شد تا به نوعی گربه سیاه استقلال محسوب شود. عبدی که در اواسط همین فصل به صورت قرضی راهی تراکتور شد، اکنون برای گلزنی دوباره مقابل استقلال و شادی گل‌هایش نقشه کشیده است و باید دید خط دفاعی آبی‌ها این فرصت را به وی خواهند داد یا خیر.

محمد نادری: سرخ هستی یا آبی یا تراکتوری؟  دیگر بازیکن با سابقه‌ی حضور در پرسپولیس در ترکیب تراکتور و در تقابل با استقلال محمد نادری است. مدافع چپ اسبق پرسپولیس که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را نیز در کارنامه دارد. برای لژیونر سابق فوتبال ایران که تجربه حضور در سوپرلیگ ترکیه را نیز دارد، این بازی اما خاص‌تر خواهد بود و او چشم به درخششی ویژه در این بازی مقابل تیم اسبق خود خواهد داشت.
آیا نفرات پرسپولیسی ترکیب تراکتور قادر خواهند بود یک روز درخشان و ویژه را در تبریز و برابر استقلال به نمایش بگذارند و معادلات جدول را تغییر دهند؟

منبع: ورزش 3
0 نظر

ترین ها
لیگ NBA| پیروزی دنور با درخشش یوکیچ
لیگ NBA| پیروزی دنور با درخشش یوکیچ

تیم‌های بسکتبال دنور و نیویورک در بازی پنجم مرحله دوم سری پلی‌آف لیگ NBA مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تاریخ: 1403/02/26 بازدید: 2232
حمله به رکورد سرخابی با سربازان نیروی دریایی
حمله به رکورد سرخابی با سربازان نیروی دریایی

ملوان در صورت پیروزی مقابل سپاهان شانسی ویژه در جام حذفی خواهد داشت

تاریخ: 1403/02/27 بازدید: 1
تیمی که می‌تواند تاریخ‌ساز شود(عکس)

عکس تيمى فصل پر فراز و نشيب مس رفسنجان در آستانه مهم‌ترين بازى فصل اين تيم منتشر شد

تاریخ: 1403/02/27 بازدید: 1
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar