ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Ecuador

0 0

Paraguay

Venezuela

1 1

Argentina

Bolivia

1 0

Colombia

Italy

2 2

Belgium

Israel

1 4

France

Norway

3 0

Slovenia

Austria

4 0

Kazakhstan

Finland

1 2

Republic of Ireland U21

England

1 2

Greece

Gibraltar

1 0

San Marino

Faroe Islands

2 2

Armenia

Saudi Arabia

0 2

Japan

Iraq

1 0

Palestine

Talasgücü Belediyespor

2 1

Orduspor 1967

Verl

0 5

Borussia M'gladbach

Bahrain

2 2

Indonesia

Oman

4 0

Kuwait

Qatar

3 1

Kyrgyz Republic

UAE

1 1

Korea DPR

Moldova

2 0

Andorra

Latvia

0 3

North Macedonia U16

Jordan

0 2

Korea Republic

Uzbekistan

0 0

ایران

نفت مسجد سلیمان

1 0

Shahre Raz

Mes Shahr-e Babak

2 0

Naft Gachsaran

Shahrdari Noshahr

0 0

Ario Eslamshahr

Swarovski Tirol

0 0

Austria Lustenau

Damash Gilanian

1 1

پارس جم بوشهر

Uşak Spor

0 1

Bursaspor

Tepecikspor

0 1

Serik Belediyespor

شبکه ورزش

برزیل - شیلی

مقدماتی جام‌جهانی (آمریکای‌جنوبی)

03:30 - 1403/07/20

آنتن

زنان سایپا - زنان فولاد هرمزگان

لیگ برتر فوتسال زنان

11:00 - 1403/07/20

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - قلعه نویی: ۲ پنالتی و ۲ امتیاز از بازی امشب طلبکار شدیم؛ نعمتی باید زودتر از این‌ها به تیم ملی دعوت می‌شد

قلعه نویی: ۲ پنالتی و ۲ امتیاز از بازی امشب طلبکار شدیم؛ نعمتی باید زودتر از این‌ها به تیم ملی دعوت می‌شد

خبرگزاری تماشاگر - سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، در دیدار مقابل ازبکستان دو پنالتی تیمش نادیده گرفته شده است.

  • کد خبر: 319542
  • 1403/07/19
  • بازدید:
  • 3

طرفداری | امیر قلعه نویی از نمایش شاگردانش در تاشکند راضی است‌.
امیر قلعه‌ نویی پس از تساوی بدون گل ایران مقابل ازبکستان در چارچوب هفته سوم از مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا در نشست خبری اظهار داشت: تبریک می‌گویم، دو تیم بازی باکیفیتی را برگزار کردند. من به بازیکنان تیم خودم افتخار می‌کنم که در این جو سنگین توانستند یک بازی بابرنامه و تاکتیکی انجام دهند و به لحاظ آماری هم ما بالاتر از ازبکستان بودیم، با اینکه نزدیک به 40 دقیقه ما 10 نفره بازی کردیم.
وی ادامه داد: از داور بازی تشکر می‌کنم. او خیلی خوب قضاوت کرد و نزدیک به صحنه‌ها بود. ما دو پنالتی و دو امتیاز از این بازی طلبکار شدیم. صحنه‌ها را که دیدیم یک بار روی سردار آزمون و یک بار هم همان پنالتی که رد شد، بود. داور بسیار خوب داوری کرد، ولی بیشتر از آن به بازیکنانم افتخار می‌کنم که بعد از اینکه 10 نفره شدیم هم امید گل‌ بیشتری داشتیم و هم مالکیت توپ بیشتری. خدا را شکر تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده و بعد از سه بازی سه کلین‌شیت داشتیم. به غیر از یک صحنه هیچ خطری روی دروازه ما مقابل ازبکستان ایجاد نشد. این بازی تمام شد و از فردا برای بازی با قطر فکر می‌کنیم. همچنین برای همکار خوبم آقای کاتانچ آرزوی سلامتی دارم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که «پس از اخراج

اخبار مرتبط

  • بازگشت ستاره عراقی از مرگ به صحنه گلزنی!

    بیشتر...
  • مانچینی: از اول می‌دانستیم که باید برای دومی بجنگیم

    بیشتر...
  • موریاسو: هیچ امتیازی از دست نخواهیم داد!

    بیشتر...

حردانی، در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد کردید، آیا پس از 10 نفره شدن هم دنبال پیروزی بودید؟»، گفت: شما جواب بدهید. ما یک پنالتی، تعداد زیادی کرنر و دو سه موقعیت گل داشتیم. آیا این نشان نمی‌دهد که ما دنبال سه امتیاز بودیم؟ به نظر من بهترین بازیکن بازی باید دروازه‌بان ازبکستان باشد. هر چند می‌دانم که ما دو امتیاز را اینجا جا گذاشتیم.
وی در پاسخ به این پرسش که «داوری که دو پنالتی برای شما نگرفت، چطور می‌تواند داوری خوبی کرده باشد؟»، خاطر نشان کرد: من یک مثال بزنم. در بازی آلمان - اسپانیا (در یورو 2024) یک پنالتی صددرصد برای آلمان گرفته نشد و در نتیجه یک جام تأثیرگذار بود. بعد از چند وقت یوفا اعلام کرد که آن پنالتی گرفته نشد. به هر حال داوران هم ممکن است با VAR اشتباه کنند. داور در بازی امروز به صحنه‌ها نزدیک بود و سرعت بازی را نگرفت و به زیبایی آن کمک کرد. هرچند اعتقاد ما این بود و بعد از دیدن صحنه‌ها می‌توانست برای ما دو پنالتی بگیرد، اما باز هم از داور تشکر می‌کنم. داور استرالیایی داور بزرگی بوده و جزو داوران خوب آسیاست و بابت این، من از او تشکر کردم. وظیفه ماست که تشکر کنیم.
قلعه نویی در واکنش به یادآوری صحنه‌های مشکوکی داوری و اینکه داور می‌توانست برای ازبکستان هم پنالتی بگیرد، عنوان کرد: براساس آن چیزی که در بین دو نیمه نگاه کردیم هیچ اتفاقی نیفتاد و حتی با VAR هم چک نشد، در این شرایط وقتی بازی ادامه پیدا می‌کند یعنی هیچ اتفاقی نیفتاده است، ولی اتفاقات داوری برای ما در آن دو صحنه پنالتی بود. به هر حال بازی تمام شد و باید به بازی بعد فکر کنیم. از خبرنگاران ازبکستانی و ایرانی تشکر می‌کنم. من فکر می‌کنم یکی از بازی‌های خوب این گروه بود و بازی خیلی تاکتیکی و درگیرانه. در نهایت بازی خوبی بود و باز هم از گروه داوری، تماشاگران و مسئولان اجرایی تشکر می‌کنم.
قلعه‌ نویی راجع به اینکه در سه بازی گذشته تیم ملی گل نخورده و تیم عملکرد دفاعی خوبی داشته است، گفت: ما در جام ملت‌ها در تلویزیون خودمان گفتیم که ما از نظر ساختار دفاعی تیم دوم جام بودیم، ولی گل‌های زیادی هم دریافت کردیم. الان ما چهار بازی است که کلین‌شیت کردیم که دو بازی آن مقابل ازبکستان بوده است و نشان می‌دهد آن زمان که از ساختار دفاعی‌مان تعریف می‌کردیم درست بوده است و روی اشتباهات فردی گل می‌خوردیم. ساختار دفاعی ما وظایفش را به نحو احسن انجام می‌دهد. در همین بازی و بازی با امارات امید گل حریفان ما به یک هم نرسید و این نشان می‌دهد که آن زمان حرف‌مان درست بود و از تک‌تک بازیکنان‌مان در ساختار دفاعی تشکر می‌کنم. امروز علی نعمتی اولین بازی ملی‌اش را انجام داد که فکر می‌کنم می‌توانست زودتر از اینها هم به تیم ملی دعوت شود.

منبع: طرفداری
0 نظر

ترین ها
خداحافظی ناگهانی آرمین سهرابیان با هواداران استقلال؛ مجبورم که بروم چون دور، دورِ نامرد هاست!
خداحافظی ناگهانی آرمین سهرابیان با هواداران استقلال؛ مجبورم که بروم چون دور، دورِ نامرد هاست!

بازیکن ۲۹ ساله تیم استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

تاریخ: 1403/07/18 بازدید: 27
آرزوی زنان آبادانی در بندر برآورده شد (عکس)
آرزوی زنان آبادانی در بندر برآورده شد (عکس)

بانوان طرفدار نفت آبادان در بندرعباس موفق شدند بازی تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند

تاریخ: 1403/07/20 بازدید: 0
فرصت ۴ساله‌ای که از دست رفت/ مربی خارجی کلیدواژه تکراری جودو

رقابت‌های جودو جوانان جهان در شرایطی برگزار شد که ایران ۵ نماینده داشت و این پرسش پیش می‌آید که در سال‌های اخیر چه‌کاری صورت گرفته است.

تاریخ: 1403/07/20 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar