ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Makhachkala

0 0

Dinamo Moscow

CSKA Moscow

0 0

Krasnodar

Akron Tolyatti (Rus)

0 0

Fakel

FK Rostov

0 0

Orenburg

AC Milan

0 0

Liverpool

Bayern Munich

0 0

NK Dinamo Zagreb 2

Sporting CP

0 0

Lille

Real Madrid

0 0

Stuttgart

Banbury United

0 0

Melksham Town

Hednesford Town

0 0

Rugby Town

Alfreton Town

0 0

Spalding United

Ilkeston Town

0 0

Hereford

Colchester United

0 0

Milton Keynes Dons

Gloucester City

0 0

Gosport Borough

Leiston

0 0

Brentwood Town

Warrington Rylands

0 0

Newton Aycliffe

Hungerford Town

0 0

Winchester City

Scarborough Athletic (Eng)

0 0

Dunston UTS

Scunthorpe United

0 0

Newcastle Town

Wingate & Finchley

0 0

Cray Wanderers

Witham Town

0 0

Haringey Borough

Slough Town

0 0

Chichester City

Redditch United

0 0

Shifnal Town FC

Colchester United

0 0

Milton Keynes Dons

Barking (Eng)

0 0

Gorleston

Mansfield Town

0 0

Bradford City

Mansfield Town

0 0

Bradford City

Walsall

0 0

Fulham U21

Stockport County

0 0

Everton U21

Walsall

0 0

Fulham U21

آنتن

الهلال عربستان - البکریه

جام حذفی عربستان

19:05 - 1403/07/03

آنتن

اوساسونا - والنسیا

هفته ۴ لالیگا اسپانیا

20:30 - 1403/07/03

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - دربی خانه به دوشان؛ قدری هم به خود فوتبال بپردازید لطفا!

دربی خانه به دوشان؛ قدری هم به خود فوتبال بپردازید لطفا!

خبرگزاری تماشاگر - چهارشنبه ۴ مهر۱۴۰۳، دربی ۱۰۴ بین دو رقیب سنتی فوتبال ایران یعنی استقلال و پرسپولیس برگزار می شود، اما این بار در شهر اراک و به دلیل نبود زیرساخت ها و امکانات کافی، در حضور هشت هزار تماشاگر؛ یعنی با حضور  فقط ۸ درصد از تعداد تماشاگران اغلب تقابل های این ۲ تیم!

  • کد خبر: 315418
  • 1403/07/03
  • بازدید:
  • 1

طرفداری |
احوال تیم پرسپولیس این روزها و در لیگ برتر از میزبان این بازی (استقلال) مساعدتر است، هم از جنبه فنی و هم  روحی روانی. میزبان اما حال و روز خوبی ندارد؛ در مکان نهم جدول است و درون خود نیز مشکلاتی حاشیه ای دارند، البته نمی توان منکر شد که رقیبشان نیز برخی مشکلاتی دارد هرچند کمتر از آبی پوشان، ولی به مدد بعد رسانه ای متعدد و هماهنگ ترشان در محاق قرار گرفته است! از دیرباز نتیجه این بازی چندان متاثر از شرایط فنی و روحی، روانی ۲ تیم در بازی های قبل از آن نبوده است، بلکه تیمی در دربی موفق بوده که برای این دیدار خود را بدین ملحوظات، بهتر آماده کرده باشد خاصه از حیث روحی و روانی.
مسلما و طبق معمول، این بازی خالی از حاشیه ها نخواهد بود و به روال سال های اخیر، خصوصا پس از بازی! طبق انتظار زنگ شروع آن با صدور و جواب بیانیه های طرفین آغاز شده که ادامه دار نیز خواهد بود، اما ذکر چند نکته در این خصوص ضروری است: ۱- از صدر تا ذیل هر دو باشگاه! لطفا قدری هم به خود فوتبال بیندیشید و بپردازید. این بازی سال های سال آیینه تمام نمای فوتبال ما بوده است و اینک نیز نماد فوتبال ایران است، گرچه به خاطر کوچک اندیشی ها و خود بینی ها دچار

اخبار مرتبط

  • صحبت‌های نکونام پیش از دربی؛ دوست داشتیم بازی در تهران باشد

    بیشتر...
  • گاریدو: استقلال استایل خاصی دارد، دربی یک بازی حساس و فشرده است

    بیشتر...
  • استقلال آماده پیروزی در دربی است/ باید تمرکزمان را حفظ کنیم

    بیشتر...

مسیر قهقرایی نیز شده باشد. حداقل به اندازه اعتبار دیرینه باشگاهتان، اهمیت این بازی، پول، شهرت، موقعیت و امکاناتی که از قبل آن کسب کرده و می کنید و به احترام خیل عظیم هوادارانی که از آن ها (ولو در شعار) دم می زنید، برای اصل آن نیز انرژی و تلاشی مصروف دارید به قدر اهتمام در همان بیانیه ها و حاشیه سازی ها و به اندازه تلاشتان در چانه زنی هنگام عقد قراردادهای واقعی تان! ۲- این دو باشگاه قدیمی و پرطرفدار به ناچار دربی صد و چهارم را به مانند سایر دیدارهای این فصلشان در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه صدهزارنفری آزادی برگزار می کنند، خارج از ورزشگاهی که وجود آن خیال مسوولین این ۲ باشگاه را سال های سال راحت کرده بود، چنان که بعضا نوعی توهم مالکیت! نسبت به ورزشگاه آزادی را در سخنان مسوولین مختلف پرسپولیس و استقلال شاهد بوده و هستیم! کسی اما در طی این سال ها از " مدیران هزینه ای" هر ۲ باشگاه نپرسید که چرا با این همه پتانسیل و آن همه پولی که از جیب ملت خرج تیم فوتبال، بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران باشگاهتان و اهداف و مقاصد مقطعی تان می کنید دنبال ساخت ورزشگاهی درخور نام، اعتبار و پتانسیل باشگاه تان نبوده و نیستید تا امروز خانه به دوش شهرها و  ورزشگاه ها با التماس و خواهش نباشید؟ پس آن همه ادعای مدیریت مشعشعانه تان فقط هنر "هزینه کرد" از جیب دیگران را برای پیروزی های مقطعی داشته و دارد؟! ۳- مدیرانی که به زعم خود، برای نباختن قافیه، اولویت را بیانیه نویسی قرار داده اید و بدان اهتمام جدی داشته و دارید، آیا می توانید با افتخار سرتان را بالا بگیرید و چند ستاره جوان اما کار دربیار و دربی باز  را نام ببرید و بگویید این ها از محصولات آکادمی و تیم های پایه ای باشگاه خودمان هستند؟! در ساخت ورزشگاه شاید بر شما چندان حرجی نباشد ولی برای این یکی که حتما سزاوار شماتت و نکوهشید! ۴- مربیان و بازیکنان ۲ تیم که میلیاردها تومان از پول مردم نثار ساق ها و افکار شما شده است و خالق اصلی ۹۰ دقیقه دربی شمااید! حداقل در روزگاری که مردم( از جمله هواداران تیمتان) در کسب حداقلی آن در مضیقه اند و در ایامی که شاهد کشته شدن دردناک عده ای از کارگران معدن( از هم وطنانتان) برای کسب چندرغاز درآمد برای خانوادهایشان هستید و شما به یمن شغل و درآمدتان از آن مشقت های دشوار فارغید، لطفا به فوتبالی جذاب و مردانه در میدان بیندیشید و بپردازید، حداقل اندازه درآمدتان فوتبال ارائه دهید!

منبع: طرفداری
0 نظر

ترین ها
مصدومان استقلال به دربی می‌رسند
مصدومان استقلال به دربی می‌رسند

سه بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال می‌توانند تیم‌شان را در هفته ششم لیگ برتر و دیدار برابر پرسپولیس همراهی کنند.

تاریخ: 1403/07/02 بازدید: 46
صحبت‌های نکونام پیش از دربی؛ دوست داشتیم بازی در تهران باشد
صحبت‌های نکونام پیش از دربی؛ دوست داشتیم بازی در تهران باشد

سرمربی استقلال ابراز امیدواری کرد که فردا متمرکز کار کنند

تاریخ: 1403/07/03 بازدید: 0
استقلال آماده پیروزی در دربی است/ باید تمرکزمان را حفظ کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تیمش برای پیروزی در دربی آماده است گفت: تمام تلاش مان را خواهیم کرد برای شادی هواداران این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.

تاریخ: 1403/07/03 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar