ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Girona

0 1

Villarreal

Real Madrid

5 0

Deportivo Alavés

Jong De Graafschap

2 3

ADO Den Haag

Tottenham Hotspur

0 2

Manchester City

Baltika

1 0

Spartak Moscow

Osasuna

1 1

Mallorca

FC Emmen

2 2

Dordrecht

Internacional de Madrid

0 0

Juventude

Sao Paulo

2 1

Fluminense

Barcelona

2 0

Real Sociedad

Aston Villa

3 3

Liverpool

Fiorentina

2 1

Monza

Lecce

0 2

Udinese

Esteghlal Khuzestan

1 4

نساجی مازندران

استقلال

1 0

فولاد

ذوب آهن

1 0

پیکان

فجر سپاسی

3 1

Mes Shahr-e Babak

Darya Babol

2 0

استقلال ملاسانی

آنتن

کادیز - سویا

هفته ۴ لالیگا اسپانیا

21:00 - 1403/02/26

آنتن

چلسی - برایتون

هفته ۴ لیگ برتر انگلیس

22:15 - 1403/02/26

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - سپاهان آینده‌سازترین باشگاه ایران است!

سپاهان آینده‌سازترین باشگاه ایران است!

خبرگزاری تماشاگر - مورایس چهره ویژه جشن قهرمانی زیر 18 ساله‌ها؛

  • کد خبر: 283664
  • 1403/02/10
  • بازدید:
  • 1222

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنانی که ردپای آن‌ها را نه تنها در سپاهان بلکه تیم‌های ملی، سرخابی‌های پایتخت، تراکتور و اکثر تیم‌های لیگ برتر و حتی لیگ یک نیز مشاهده کرد.
احسان حاج‌صفی، محرم نویدکیا، رضا اسدی، سردار آزمون، محمدحسین مرادمند، میلاد سرلک، عارف غلامی، رضا اسدی، مهدی جعفرپور، جلال‌الدین علی محمدی، اکبر ایمانی و آرمین سهرابیان، یاسین سلمانی و بسیاری از بازیکنان دیگر محصول این آکادمی هستند.

در سال گذشته نیز نام‌هایی مثل محمدجواد حسین‌نژاد، آریا یوسفی، اسماعیل ‌قلی‌زاده و کسری طاهری نیز از آکادمی سپاهان خود را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کردند.
روز گذشته تیم زیر ۱۸ سال سپاهان با هدایت احسان عسگری توانست مقام قهرمانی کشور را کسب کند، سپاهان در مرحله نخست این رقابت‌ها در گروه ۷ تیمی با ۹ برد و ۱ تساوی و ۲ باخت با ۳۳ گل زده و ۱۰ گل خورده به عنوان صدرنشین به مرحله پایانی صعود کرد و ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی با ۲۲ امتیاز و تراکتور با ۱۷ امتیاز به مرحله پایانی راه یافتند.
سپاهان در مرحله پایانی با ۷ برد و ۲ باخت و ۱ تساوی با ۲۲ امتیاز و ۲۷ گل زده و ۱۱ گل خورده بهترین خط حمله این رقابت‌ها را از آن خود کرد و دو هفته مانده به پایان مسابقات و با شکست ذوب آهن اختلاف خود با تیم دوم را به ۷ امتیاز رساند و قهرمان زودهنگام این فصل

اخبار مرتبط

  • اسناد جدید باشگاه پیکان برای داوری دیدار با ذوب آهن + ویدیو

    بیشتر...
  • طلسم ۴۱ ساله توسط امری شکسته شد

    بیشتر...
  • امباپه از فهرست پی اس جی خط خورد

    بیشتر...

شد.


سه آقای گل از اصفهان در پایان رقابت‌های زیر ۱۸ سال کشور اشکان علیجانی و محمد جواد نصیری از سپاهان به همراه هادی باغبان از ذوب آهن به صورت مشترک با ۱۳ گل آقای گل مسابقات شدند و امیر حسین صادقی از سپاهان با ۹ پاس گل عنوان بهترین پاسور این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

ملی پوشان تیم زیر ۱۸ سال سپاهان در فصلی که گذشت پوریا رفیعی، کسری کریمی، جواد نصیری، امیر چنگلوایی، ابوالفضل فرامرزی، اسماعیل فلامرزی؛ اشکان علیجانی و علی روشی به اردوی تیم ملی دعوت شدند و حتی که پیش از بازی سپاهان برابر تراکتور اجازه خروج ۵ نفر از این بازیکنان داده نشد و تیم ۱۸ سال سپاهان با ۱۴ بازیکن و ۲ بازیکنان سهمیه نوجوانان به مصاف تراکتور رفت.

بازیکنان تیم زیر ۱۸ سال سپاهان برای تیم زیر ۱۸ سال سپاهان در این فصل پوریا رفیعی، سپهر ترکی، محمد جواد ملکی، ابوالفضل باقری، محمدکسری کریمی، امیرحسین صادقی، محمدجواد نصیری، سید امیرحسین صدیقی، علی روشی، سید احمدرضا غراباتی، شایان جوانمردفر، امیرعلی فیروزی، امیرمحمد صالحی، امیررضا چنگلوایی، اشکان علیجانی، علی الماس‌زاده.، اسماعیل فلامرزی، ابوالفضل فرامرزی، محمد حسن مردانی، حسین تالانه، امیر رضا اکبری فرد و مهدی موسوی به میدان رفتند.

مورایس این تیم را زیر نظر بگیرد با وجود اینکه تیم زیر ۱۸ سال سپاهان توانسته قهرمان کشور شود و هشت بازیکن ملی پوش در ترکیب خود دارد، اما تا کنون ژوزه مورایس هیچ بازیکنی را از این تیم به تمرینات تیم بزرگسالان فرا نخوانده است که به نظر می‌رسد حضور این مربی در جشن قهرمانی نشانه‌ای بر توجه بیشتر او به محصولات این رده سنی باشگاه باشد.

تنها مهدی موسوی در پایان مرحله اول لیگ زیر ۱۸ سال به تیم بزرگسالان ب سپاهان پیوست و به صورت کامل از تیم ۱۸ سال جدا شد که تا کنون ۱ گل و ۱ پاس گل برای تیم سپاهان ب در لیگ ۳ کشور به ثمر رسانده است.
آکادمی سپاهان سال‌ها با مدیریت محمدعلی بصیریان توانسته در جمع بهترین آکادمی‌های کشور باشد و حالا حمید زراعتی که سابقه قهرمانی لیگ آزادگان با سپاهان نوین و صعود به لیگ برتر را در کارنامه خود دارد و پس از آن به عنوان مربی در آکادمی سپاهان مشغول به فعالیت بود هدایت این آکادمی بزرگ را به دست گرفته است.

منبع: ورزش 3
20 نظر

ترین ها
لیگ NBA| پیروزی دنور با درخشش یوکیچ
لیگ NBA| پیروزی دنور با درخشش یوکیچ

تیم‌های بسکتبال دنور و نیویورک در بازی پنجم مرحله دوم سری پلی‌آف لیگ NBA مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تاریخ: 1403/02/26 بازدید: 2220
عکس| استوری جالب نعیمه نظام دوست برای مهدی طارمی
عکس| استوری جالب نعیمه نظام دوست برای مهدی طارمی

بازیگر سینما استوری جدیدی منتشر کرد

تاریخ: 1403/02/26 بازدید: 1
حقوق کمیته ملی المپیک را پس دادیم/ هیچ حسابی روی مدال ما نکردند

دارنده مدال طلای جهان در رشته وزنه‌برداری گفت: به دلیل حقوق پایینی که کمیته ملی المپیک برای ما در نظر گرفته بود آن را پس دادیم.

تاریخ: 1403/02/26 بازدید: 1
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar