ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

AS Roma

0 2

Bayer Leverkusen

Marseille

1 1

Atalanta

Chelsea

2 0

Tottenham Hotspur

FK Rostov

0 1

Baltika

CSKA Moscow

1 1

Zenit Petersburg

Naft Gachsaran

0 0

Mes Soongoun

نفت مسجد سلیمان

0 0

پارس جم بوشهر

فجر سپاسی

3 0

خیبر خرم آباد

مس کرمان

1 0

Shahin Bandar Ameri

Damash Gilanian

1 0

Shahre Raz

خوشه طلایی ساوه

0 0

Ario Eslamshahr

شهرداری استارا

0 1

استقلال ملاسانی

Darya Babol

1 1

Mes Shahr-e Babak

سايپا

1 2

Chadormalu SC

Borussia Dortmund

1 0

PSG

Al Rayyan

2 1

Al Gharafa

پرسپوليس

0 0

سپاهان

Dinamo Moscow

0 2

Spartak Moscow

آلومینیوم اراک

1 1

فولاد

Esteghlal Khuzestan

1 1

ملوان

ذوب آهن

0 2

نساجی مازندران

Al Sadd

2 3

Al Wakrah

مس رفسنجان

1 1

گل گهر سیرجان

هوادار

2 1

صنعت نفت ابادان

تراکتور

0 0

استقلال

آنتن

الهلال عربستان - التعاون عربستان

لیگ حرفه‌ای عربستان

18:30 - 1403/02/14

آنتن

امید ازبکستان - امید ژاپن

جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا

19:00 - 1403/02/14

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - حداقل یک تغییر در ترکیب بارسا برای الکلاسیکو

حداقل یک تغییر در ترکیب بارسا برای الکلاسیکو

خبرگزاری تماشاگر - پدری روی نیمکت ، کریستنسن در نقش محور

  • کد خبر: 281010
  • 1403/02/01
  • بازدید:
  • 7

به گزارش "ورزش سه"، با شکست تلخ و سنگین خانگی مقابل پاری سن ژرمن ، بارسا از لیگ قهرمانان هم کنار رفت تا دنبال زنده کردن اندک امیدهایش در لالیگای این فصل باشد.
بارسا در حالی به لالیگا باز می گردد که به خاطر باخت ناباورانه و عجیب مقابل پاری سن ژرمن اصلا شرایط روانی جالبی ندارد اما در نقطه مقابل رئال مادرید با حذف منچسترسیتی قدرتمند و رسیدن به نیمه نهایی یو سی ال حداقل به لحاظ روانی از بارسا آماده تر است.
رئال مادرید البته یک روز کمتر از بارسا استراحت داشته و در یک بازی 120 دقیقه ای و سنگین مقابل تیم گواردیولا زورآزمایی کرده اما بارسا هم به خاطر شرایط  روحی بد بازیکنان با دستور ژاوی دو روز استراحت کرده و از جمعه به تمرینات بازگشته تا با دو جلسه تمرین به الکلاسیکو قدم بگذارد.
الکلاسیکوی برگشت یکشنبه شب ساعت 30: 22 دقیقه به وقت تهران از هفته سی و دوم لالیگا و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود  و با توجه به اختلاف هشت امتیازی رئال و بارسا چنانچه ژاوی و تیمش در این مسابقه پیروز نشوند به احتمال 99 درصد قهرمانی را به رقیب سنتی خود تقدیم کرده‌اند  و از رسیدن به این جام هم کاملا ناامید خواهند شد.
این بازی در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل لالیگا برگزار می شود  و با توجه به شرایط سخت دو تیم که از لیگ قهرمانان برگشته اند شاید کیفیت متفاوتی داشته باشد اما به هر حال الکلاسیکو همواره جذابیت‌های خاص خود را داشته  بخصوص که ژاوی و بارسا در سه الکلاسیکوی قبلی شکست خورده

اخبار مرتبط

  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید

    بیشتر...
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن مونیخ

    بیشتر...
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد

    بیشتر...

اند و اصلا دوست ندارند با یک باخت دیگر فصل بدشان را با تلخی مفرط به پایان برسانند.
اما بارسلونا غیر از دو مصدوم قدیمی و قبلی خود گاوی و بالده که دچار پارگی رباط صلیبی زانو شدند و ماه هاست از تیم دو مانده اند مصدوم و محروم دیگری ندارد ولی احتمالا با تغییراتی نسبت به بازی با پاری سن ژرمن به مصاف حریف دیرینه خود خواهد رفت.
مهمترین تغییر بارسا در خط میانی این تیم صورت خواهد گرفت و احتمالا پدری نیمکت نشین می شود تا آندرس کریستنسن در نقش محور و هافبک دفاعی عقب تر از گوندوغان و فرانکی دی یونگ بازی کند .این اتفاق با توجه به انجام بازی در خانه رئال و البته خط میانی قدرتمند حریف صورت خواهد گرفت کما اینکه شاید اگر کریستنسن محروم نبود و می توانست مقابل پاری سن ژرمن بازی کند بارسا آنطور غافلگیر نمی شود و او به پوشش فضای مقابل خط دفاع تیمش کمک می کرد.
به نظر نمی رسد خط حمله بارسا متشکل از مثلث رافینیا ، یامال و لواندوفسیکی تغییری داشته باشد و در ترکیب خط دفاع نیز تغییر مهمی صورت نخواهد گرفت.
البته اخراج  کشنده آرائوخو و نمایش ضعیف کانسلو در بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن تردیدهایی درباره حضور آنها مقابل رئال مادرید ایجاد کرده اما بارسا گزینه هایی بهتر از آنها برای خط دفاع  ندارد.در دفاع میانی اینیگو مارتینز می تواند جانشین آرائوخو شود و در دفاع چپ تنها گزینه موجود هکتور فورت جوان است که بعید است این دو بازیکن در الکلاسیکو بازیکن اصلی باشند.در عین حال تنها تغییر احتمالی شاید انتقال آرائوخو به دفاع راست و حضور ژول کنده در دفاع مرکزی کنار پائو کوبارسی باشد و کانسلو نیز در دفاع چپ به میدان برود.
ژاوی معمولا در الکلاسیکوها برای مبارزه  و از کار انداختن وینیسیوس جونیور مهمترین اسلحه تهاجمی رئال ماردید از آرائوخو سختکوش در دفاع راست بهره می برد که با توجه به اتفاقات بازی پاری سن ژرمن حضور این مدافع اروگوئه ای می‌تواند در آن پست یک شمشیر دولبه باشد .از یک سو امکان دارد آرائوخو برای جبران مافات اشتباه بزرگش در بازی سه شنبه شب هفته گذشته که منجر به حذف از لیگ قهرمانان و پایان رویای قهرمانی آن رقابتها شد، یک شب فوق العاده را مقابل ستره برزیلی رئال مادرید پشت سر بگذارد و از سوی دیگر ممکن است به خاطر شرایط روانی سختی که در آن گرفتار شده دوباره پنالتی بدهد یا اخراج شود یا کیفیت لازم برای این بازی بزگ را نداشته باشد.
به هر حال بارسا و ژاوی در این الکلاسیکو مجبور و محکوم به پیروزی اند تا اندک شانس خود برای شانس‌های قهرمانی لالیگا  را زنده نگه دارند و  به همین خاطر با تمام توان به سانتیاگو برنابئو پای می گذارند اما اینکه چقئدر مقابل تیم باروحیه و قدرتمند رئال مادرید شانس پیروزی داشته باشند به کیفیت و اجرای بازیکنان درون زمین و البته کمی هم شانس بستگی دارد.
ترکیب احتمالی بارسا : مارک آندره تراشتگن، ژوائو کانسلو، رونالد آرائوخو، پائو کوبارسی، ژول کنده، آندرس کریستنسن، فرانکی دی یونگ، ایلکای گوندوغان،رافینیا،لمینه یامال، روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3
0 نظر

ترین ها
محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است

مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد تاکید کرد که اکبر فلاح سال‌ها در سالن کارگران تهران برای کشتی زحمت کشیده و قبول کردن پیشنهاد عضویت در کمیته فنی مسابقات نونهالان از سوی او، خیلی ارزشمند است.

تاریخ: 1403/02/13 بازدید: 2246
عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!

تیم زیر 23 سال عراق توانست جواز حضور در مسابقات المپیک پاریس 2024 را کسب کند

تاریخ: 1403/02/14 بازدید: 0
گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید

کیلیان امباپه در حال تکمیل خرید خانه سرخیو راموس در شهر مادرید است

تاریخ: 1403/02/14 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar