ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Philadelphia Union

0 0

Seattle Sounders

Bayern Munich

2 2

Real Madrid

Caspian Qazvin

2 1

پیکان

Sao Paulo

0 0

Palmeiras

Barcelona

4 2

Valencia

Genoa

3 0

Cagliari

Racing Ferrol

0 2

Mirandes

Fatih Karagümrük

4 1

Antalyaspor

FK Rostov

2 1

Orenburg

Sochi

0 0

Fakel

Rubin Kazan

1 1

Ural

FK Krylya Sovetov Samara

0 0

Krasnodar

شبکه سه

استقلال - تراکتور

هفته اول لیگ برتر ایران

17:00 - 1403/02/12

آنتن

صنعت نفت آبادان - هوادار

هفته اول لیگ برتر ایران

17:00 - 1403/02/12

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - هاشمی‌نسب: آقای میثاقی از حق تیمها دفاع کنید

هاشمی‌نسب: آقای میثاقی از حق تیمها دفاع کنید

خبرگزاری تماشاگر - شاید با قانون صدرنشین را هم عوض کنند

  • کد خبر: 280322
  • 1403/01/30
  • بازدید:
  • 9

به گزارش ورزش سه،به گزارش ورزش سه، مهدی هاشمی نسب مربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با شمس آذر قزوین حاضر شد و درباره شرایط تیمش صحبت کرد.
هاشمی‌نسب حرفهایش به پاسخ به محمد میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر آغاز کرد و گفت: من  یک عذرخواهی ویژه می‌کنم از آقای میثاقی مجری شایسته و توانمند شبکه سه، که به صلاحدید ایشان من صلاحیت این را ندارم که در کنفرانس خبری شرکت کنم و شخص بهتری به کنفرانس بیاید. آقای میثاقی خواستم بگویم که این نظر شماست و نظر باشگاه ما چیز دیگری است. شما به جای اینکه در امور باشگاه ما دخالت کنی، لطفاً توی برنامه از حق تیم‌ها دفاع کنید. شما از این فوتبال سررشته دارید و تخصصتان هست. حداقل می‌دانید آفساید یا پنالتی چی هست. شما در جایگاه خودتان از تیم‌ها دفاع کنید. فکر نمی‌کنم لازم باشد که تشخیص بدهی مهدی هاشمی

اخبار مرتبط

  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!

    بیشتر...
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد

    بیشتر...
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد

    بیشتر...

نسب در کنفرانس خبری شرکت کند یا نه. در ضمن روزی که قانون را بر علیه تیم ما عوض می‌کنند باید از ما دفاع کنی. شما دوست خوب من هستی و به حق و شایسته بر روی آن صندلی نشستی و یکی از دلایلی که آنجا نشستی این است که واقعاً توانمندی.
صحبتهای بعدی هاشمی نسب کنایه به تغییر قوانین در لیگ بود. او گفت: شمس آذر تیمی است که جایگاه خوبی دارند و تیم جوانی هستند که بسیاری از بازی‌ها را انتحاری بازی کردند. بازی سختی داریم و با توجه به نتیجه بازی رفت که ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم، امیدوار هستم در این بازی تمرکز داشته باشیم و اهمیتش را بدانیم.
او ادامه داد: تلاش می‌کنیم و با تمرکز کامل می‌خواهیم به این مهم دست پیدا کنیم و  صدرنشین بمانیم، (البته) اگر قانونی وسط فصل تصویب نشود که بجای تیمی که با یک امتیاز بیشتر صدر جدول است، تیم دیگری بیاید صدر! قانون در فوتبال ایران هر روز تغییر می‌کند و تمام دلخوشی ما این است که آقای میثاقی که تریبون دستش است از حق ما دفاع کند اما درباره چیزهایی اظهار نظر می‌کنند که هیچ ربطی به آنها ندارد.
از هاشمی نسب سئوال شد که آیا استقلال به واسطه همین قانون برای درآوردن بدون گل دربی وارد زمین نشد؟ او جواب داد: اصلا به صفر-صفر در دربی فکر نمی‌کردیم. چون ما هفته پنجم دور برگشت با پرسپولیس بازی کردیم و اگر با این تفکر هم وارد شده باشیم، ده بازی هم بعد از آن است و در صورتی این اتفاق می‌افتد که همه چیز برابر باشد و اگر گل زده ما در دربی بیشتر بود، تصمیم گیری کنیم ولی کسی می‌تواند ده بازی آینده را پیش بینی کند؟ اصلا غیر منطقی است که بخواهیم درباره آن فکر کنیم. هفته قبل هم ۳-۴ امتیاز فاصله بود ولی اصلا به مساوی صفر-صفر و گل بازی رفت فکر نمی‌کردیم.

منبع: ورزش 3
0 نظر

ترین ها
اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و یک جریان کوچک می‌تواند نتیجه بازی را تعیین کند.

تاریخ: 1403/02/11 بازدید: 2217
چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!

ادعای اریک دایر

تاریخ: 1403/02/12 بازدید: 1
زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد

مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم برگزار می‌شود.

تاریخ: 1403/02/12 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar