ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Borussia Dortmund

1 0

PSG

Al Rayyan

2 1

Al Gharafa

پرسپوليس

0 0

سپاهان

Dinamo Moscow

0 2

Spartak Moscow

Esteghlal Khuzestan

1 1

ملوان

آلومینیوم اراک

1 1

فولاد

ذوب آهن

0 2

نساجی مازندران

مس رفسنجان

1 1

گل گهر سیرجان

Al Sadd

2 3

Al Wakrah

تراکتور

0 0

استقلال

هوادار

2 1

صنعت نفت ابادان

Philadelphia Union

0 0

Seattle Sounders

Bayern Munich

2 2

Real Madrid

Caspian Qazvin

2 1

پیکان

آنتن

مس شهر بابک - دریا بابل

لیگ آزادگان

17:00 - 1403/02/13

آنتن

چادرملو اردکان - سایپا

لیگ آزادگان

17:00 - 1403/02/13

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - از انتقال هیجان‌انگیز طارمی تا رویای بازگشت ستاره‌های سرخابی

از انتقال هیجان‌انگیز طارمی تا رویای بازگشت ستاره‌های سرخابی

خبرگزاری تماشاگر - لژیونرهایی که در تابستان آزاد می‌شوند

  • کد خبر: 277805
  • 1403/01/20
  • بازدید:
  • 1007

سپهر ستاری: مسابقات باشگاهی فصل ۲۴-۲۰۲۳ در کشورهای مختلف دنیا به مقطع حساس و پایانی خود نزدیک شده و چیزی تا رونمایی از تیم‌های قهرمان و مشخص شدن سرنوشت تیم‌ها نمانده است. همزمان با نزدیک شدن لیگ‌ها به هفته‌های پایانی خود، چند لژیونر ایرانی هم به پایان قرارداد خود با تیم‌های خارجی نزدیک می‌شوند. این نفرات هنوز قرارداد جدیدی با تیم‌های خود امضا نکرده‌اند و چند نفر از آن‌ها ممکن است در تابستان یک مقصد جدید برای خود انتخاب کنند و این احتمالا وجود دارد که مانند سال گذشته، بعضی از لژیونرها به فوتبال ایران برگردند. ۷ لژیونر ایرانی در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی بازیکن آزاد هستند و خبرهای جالبی در خصوص آینده‌شان به گوش خواهد رسید.
مهدی طارمی بدون شک مهم‌ترین لژیونر ایرانی که قراردادش به پایان می‌رسد، مهدی طارمی است. ستاره ایرانی پورتو که در مسیر یک انتقال جذاب و هیجان‌انگیز قرار دارد و در تابستان راهی اینتر خواهد شد. انتقال طارمی به اینتر از مدتی قبل قطعی شده و همین موضوع حتی باعث شده شرایط ستاره ایرانی در پورتو تغییر کند. از زمان آغاز مذاکرات طارمی و اینتر، جایگاه او در پورتو به خطر افتاده و بسیاری از دیدارها را از دست داده است. طارمی تابستان گذشته در یک‌قدمی انتقال به میلان قرار داشت ولی حالا به تیم رقیب روسونری خواهد رفت.
ستاره ایرانی در شرایطی به اینتر می‌رود که این تیم پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، امسال در آستانه قهرمانی در سری‌آ قرار دارد. طارمی برای حضور در ترکیب اصلی اینتر هم کار سختی دارد و باید با لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام رقابت کند.
علیرضا جهانبخش یکی دیگر از ستارگان تیم ملی ایران هم مانند مهدی طارمی در پایان فصل بازیکن آزاد است. علیرضا جهانبخش که پس از جدایی از برایتون راهی فاینورد شده بود، به پایان قرارداد ۳ ساله خود با تیم هلندی رسیده و این تیم هم تمایلی نسبت به تمدید قرارداد نشان نداده است. جهانبخش که اخیرا برای صدمین بار با لباس فاینورد به میدان رفته هنوز برای ماندن در این تیم شانس دارد ولی بعید است قهرمان سال گذشته هلند به این همکاری ادامه دهد. آقای گل سابق لیگ هلند احتمالا در تابستان پیشنهاداتی از دیگر تیم‌های این کشور خواهد داشت. البته او در زمستان

اخبار مرتبط

  • سامان قدوس از قطر متنفر است!

    بیشتر...
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس

    بیشتر...
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

    بیشتر...

از باشگاه‌های یونانی و آلمانی هم پیشنهاد داشت ولی شاید ترجیح بدهد در هلند بماند. جهانبخش در زمستان مورد توجه استقلال هم قرار گرفته بود ولی فعلا تصمیمی برای حضور در لیگ ایران ندارد.
سامان قدوس قرارداد سامان قدوس با تیم برنتفورد در پاین فصل به پایان می‌رسد و او هم برای انتخاب تیم جدید آزاد است. هافبک مورد علاقه امیر قلعه‌نویی تابستان گذشته هم بازیکن آزاد بود و حتی برای مدتی بدون تیم ماند اما با قراردادی یک‌ساله به برنتفورد برگشت. قدوس امسال در برنتفورد نقش آچار فرانسه را ایفا کرده و در چند پست مختلف از جمله دفاع چپ به میدان رفته است. این هافبک ۳۰ ساله امسال یک گل هم برای زنبورها زده که به عنوان گل لیگ برتر انگلیس انتخاب شده است.
وضعیت ادامه همکاری قدوس و برنتفورد مشخص نیست و با توجه به عملکرد نسبتا خوب او در جمع زنبورها و درخششی که در جام ملت‌های آسیا داشته، قطعا پیشنهادات مناسبی برای هافبک تیم ملی ایران ارسال خواهد شد.
از انتقال هیجان‌انگیز طارمی تا احتمال بازگشت ستاره‌ای سرخابی
کریم انصاری‌فرد او در نقل‌وانتقالات زمستانی با قراردادی کوتاه‌مدت تا پایان فصل به آریس سالونیکی یونان پیوست تا حضور در چهارمین تیم این کشور را هم تجربه کند. انصاری‌فرد از زمان انتقال به این تیم کمتر در ترکیب اصلی قرار گرفته و بیشتر نقش یک تعویضی را ایفا کرده است. مهاجم ایرانی یک گل و یک پاس گل هم به ثبت رسانه ولی بعید است قراردادش تمدید شود و در زمستان باید به یک مقصد جدید فکر کند.
انصاری‌فرد در سال‌های اخیر حضور در تیم‌های مختلفی را تجربه کرده و ممکن است در تابستان با یک انتقال دیگر همه را سورپرایز کند. او در این سال‌ها هرگز تمایلی نسبت به حضور در فوتبال ایران نشان نداده است.
امید ابراهیمی ستاره سابق استقلال در ۳۶ سالگی هم شرایط قابل قبولی دارد و یکی از نفرات اصلی تیم الشمال قطر است. امید ابراهیمی پس از عملکرد خوبی که در لیگ ستارگان داشته، حتی در تیم منتخب ۲ ماه اخیر هم قرار گرفته است. هافبک سابق تیم ملی ایران امسال راهی الشمال شده و قراردادی یک ساله با این تیم امضا کرده که در پایان فصل به پایان می‌رسد.
با توجه به عملکردی که ابراهیمی در چند فصل اخیر داشته بعید نیست که او باز هم پیشنهاداتی از تیم‌های قطری داشته باشد ولی خودش قبلا ابراز تمایل کرده تا به استقلال برگردد و با لباس آبی از فوتبال خداحافظی کند. با توجه به این موضوع شانس بازگشت فرمانده استقلالی به جمع آبی‌پوشان کم نیست.
از انتقال هیجان‌انگیز طارمی تا احتمال بازگشت ستاره‌ای سرخابی
علی علیپور او پس از مصدومیت پارگی رباط صلیبی دوباره به ترکیب ژیل‌ویسنته برگشته و ۲ گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است. علیپور هم در پایان این فصل به پایان قرارداد ۲ ساله خود با این تیم پرتغالی می‌رسد و بازیکن آزاد خواهد شد. او در نقل‌وانتقالات زمستانی تمایل شدیدی نسبت به بازگشت به فوتبال ایران و حضور دوباره در پرسپولیس نشان داد ولی مخالفت مدیران تیم پرتغالی مانع از این اتفاق شد. آقای گل سابق فوتبال ایران در تابستان مانعی برای بازگشت به جمع سرخپوشان نخواهد داشت و می‌تواند یکی از اولین خریدهای این تیم باشد. البته با توجه عملکرد علیپور در پرسپولیس، ممکن است پیشنهاداتی از تیم‌های حوزه خلیج فارس هم به‌دست او برسد و باعث شود مسیرش تغییر کند.
امیر عابدزاده پس از ۲ فصل حضور در پونفرادینا اسپانیا، ابتدای این فصل در تصمیمی عجیب و غیرمنتظره به ماریتیمو پرتغال برگشت و با تیم سابق خود قرارداد یک‌ساله‌ای را امضا کرد. عابدزاده به مرور جایگاه ثابت خود در ماریتیمو را پس گرفته و امیدوار است با تیمش به سطح اول فوتبال پرتغال برگردد. او هم در پایان فصل آزاد است و علاقه زیادی دارد تا در فوتبال اروپا به کارش ادامه دهد. عابدزاده که ابتدای فصل پیشنهاداتی جدی از لیگ برتر ایران داشت، شرایط مشخصی برای فصل بعد ندارد ولی ادامه حضورش در پرتغال محتمل به نظر می‌رسد.
از انتقال هیجان‌انگیز طارمی تا احتمال بازگشت ستاره‌ای سرخابی
۲۵۸ ۲۵۸

منبع: خبر انلاین
0 نظر

ترین ها
محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است

مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد تاکید کرد که اکبر فلاح سال‌ها در سالن کارگران تهران برای کشتی زحمت کشیده و قبول کردن پیشنهاد عضویت در کمیته فنی مسابقات نونهالان از سوی او، خیلی ارزشمند است.

تاریخ: 1403/02/13 بازدید: 2235
دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!

محمود شجاعی می‌گوید دخترش دوست نداشت صنعت نفت آبادان مقابل هوادار شکست بخورد

تاریخ: 1403/02/13 بازدید: 0
مورایس برای اورونوف من تو من گذاشته بود

یکی از دغدغه‌های اصلی مورایس و دستیارانش در مصاف با پرسپولیس چگونگی مهار اورونوف ستاره تکنیکی سرخپوشان بود

تاریخ: 1403/02/13 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar