ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

AS Roma

0 1

Bayer Leverkusen

Marseille

1 1

Atalanta

Chelsea

1 0

Tottenham Hotspur

FK Rostov

0 1

Baltika

CSKA Moscow

1 1

Zenit Petersburg

Naft Gachsaran

0 0

Mes Soongoun

نفت مسجد سلیمان

0 0

پارس جم بوشهر

فجر سپاسی

3 0

خیبر خرم آباد

مس کرمان

1 0

Shahin Bandar Ameri

Damash Gilanian

1 0

Shahre Raz

خوشه طلایی ساوه

0 0

Ario Eslamshahr

شهرداری استارا

0 1

استقلال ملاسانی

Darya Babol

1 1

Mes Shahr-e Babak

سايپا

1 2

Chadormalu SC

Borussia Dortmund

1 0

PSG

Al Rayyan

2 1

Al Gharafa

پرسپوليس

0 0

سپاهان

Dinamo Moscow

0 2

Spartak Moscow

آلومینیوم اراک

1 1

فولاد

Esteghlal Khuzestan

1 1

ملوان

ذوب آهن

0 2

نساجی مازندران

مس رفسنجان

1 1

گل گهر سیرجان

Al Sadd

2 3

Al Wakrah

هوادار

2 1

صنعت نفت ابادان

تراکتور

0 0

استقلال

Philadelphia Union

0 0

Seattle Sounders

Bayern Munich

2 2

Real Madrid

آنتن

میلواکی باکس - ایندیانا پیسرز

بسکتبال حرفه‌ای NBA

02:00 - 1403/02/14

آنتن

نیویورک نیکس - فیلادلفیا سیکسرز

بسکتبال حرفه‌ای NBA

04:30 - 1403/02/14

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - تصمیم غیرمنتظره پرافتخارترین مربی ایران پس از قهرمانی شماره 10

تصمیم غیرمنتظره پرافتخارترین مربی ایران پس از قهرمانی شماره 10

خبرگزاری تماشاگر - بعد از کسب 10 عنوان قهرمانی در تاریخ لیگ برتر، خبرها حکایت از پایان حضور مرضیه جعفری در خاتون بم دارد

  • کد خبر: 276841
  • 1403/01/16
  • بازدید:
  • 1018

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران روز چهارشنبه بیست‌ودوم فروردین‌ماه به پایان خواهد رسید اما پیش از رسیدن به هفته پایانی، تکلیف تیم قهرمان مشخص شده و خاتون بم برای سومین فصل پیاپی توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند تا با احتساب قهرمانی‌های این تیم در دوران فعالیتش در لیگ برتر فوتبال زنان با نام «شهرداری بم»، شمار قهرمانی‌های خاتون در تاریخ فوتبال باشگاهی زنان به عدد 10 برسد که رکوردی حیرت‌انگیز و بی‌سابقه است.
کارنامه حیرت‌انگیز خانم سرمربی با 10 قهرمانی به گزارش فوتبال 360، مرضیه جعفری، سرمربی پرآوازه فوتبال زنان ایران در طول سالیان متمادی در نقش سرمربی نماینده بم کارش را پیش برده و حالا 10 قهرمانی در کارنامه این سرمربی باتجربه و 42 ساله دیده می‌شود تا او عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران را یدک بکشد. از سال 1391 که اولین قهرمانی شهرداری بم به‌دست آمد تا فصل جاری که شمار قهرمانی‌های تیم تحت هدایت مرضیه جعفری به عدد 10 رسید، این سرمربی باتجربه روزهای تلخ‌وشیرین پرشماری را پشت سر گذاشت که در این مسیر تلخی‌ها بیش از شیرینی‌ها بودند.
جعفری در مسیر کسب 10 عنوان قهرمانی، سوگواری از دست دادن پسر و سپس برادرش

اخبار مرتبط

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

    بیشتر...
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد

    بیشتر...
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 

    بیشتر...

شد و در ادامه راه، ملیکا محمدی، ستاره ارزنده فوتبال زنان در یک سانحه دلخراش رانندگی به رحمت ایزدی پیوست که فقدان او در ترکیب خاتون بم در طول فصل اخیر به چشم آمد. ضمن آنکه مصدومیت شدید زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی هم باعث شد تا شمار بازیکنان خاتون به 13 برسد و آن‌ها بیش از نیم‌فصل کار خود را با 13 بازیکن پیش بردند اما با این وجود توانستند به رویای خود که کسب دهمین قهرمانی بود، برسند.
خانم پرافتخار قصد رفتن دارد! سرمربی باتجربه بمی‌ها در حالی خود را برای حضور در جشن دهمین قهرمانی تیمش به میزبانی ورزشگاه شهید دستغیب شیراز آماده می‌کند که بعد از آنکه قهرمانی خاتون در لیگ شانزدهم مسجل شد، زمزمه‌ها درباره پایان همکاری او با تیم بمی آغاز شده است؛ آن‌هم در حالی‌که در طول 2 دهه اخیر، همواره مرضیه جعفری در کسوت سرمربی نماینده بم در فوتبال زنان کارش را پیش برده و جدایی او در نقش پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران می‌تواند اتفاق غیرمنتظره و جذابی باشد.
مرضیه جعفری البته بعد از آنکه دهمین قهرمانی تیمش مسجل شد، سعی کرده نسبت به بحث جدایی‌اش از خاتون روزه سکوت بگیرد و این موضوع را نه تایید کرده و نه تکذیب اما خبرهای تکمیلی حکایت از آن دارد که احتمالاً او بعد از برپایی جشن قهرمانی تیمش، از تصمیم نهایی خود رونمایی می‌کند. سکوت جعفری و عدم تکذیب خبرهای منتشره نشان می‌دهد که این سرمربی باتجربه تصمیم اولیه خود را گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بعد از ثبت آماری خیره‌کننده در شهرداری و خاتون بم، مرضیه جعفری به کارش در فوتبال بم پایان خواهد داد.
سکوت مرموزی که بعد از جشن قهرمانی می‌شکند! جعفری در طول سالیان گذشته پیشنهادات مناسبی از تیم‌های مختلف داشته اما همواره ترجیح داده تا در بم کار خود را پیش ببرد. حالا به نظر می‌رسد که با توجه به سختی‌ها و مشقت‌هایی که برای او در فصل اخیر به‌وجود آمد، مرضیه جعفری تصمیم به تغییر تیم دارد و به دنبال آن است تا شرایط جدیدی را تجربه کند. البته که دور از ذهن نیست مرضیه جعفری تصمیم به استراحت بگیرد اما برای مشخص‌شدن جزئیات بیشتر جدایی او از خاتون، به نظر می‌رسد باید تا روز برپایی جشن قهرمانی، چشم‌انتظار صحبت‌های این سرمربی باتجربه بود؛ آیا او در آستانه لژیونر شدن است، آیا پیشنهاد جذابی روی میز جعفری قرار گرفته یا سرمربی باتجربه خاتون به استراحت می‌اندیشد؟ به نظر می‌رسد که پاسخ این سوالات بعد از جشن دهمین قهرمانی تیمِ مرضیه جعفری در فوتبال زنان ایران مشخص خواهد شد! 258 258

منبع: خبر انلاین
0 نظر

ترین ها
محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است

مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد تاکید کرد که اکبر فلاح سال‌ها در سالن کارگران تهران برای کشتی زحمت کشیده و قبول کردن پیشنهاد عضویت در کمیته فنی مسابقات نونهالان از سوی او، خیلی ارزشمند است.

تاریخ: 1403/02/13 بازدید: 2239
واکنش باشگاه پرسپولیس به ادعاهای مدیرعامل سپاهان
واکنش باشگاه پرسپولیس به ادعاهای مدیرعامل سپاهان

باشگاه پرسپولیس به اظهارات مدیرعامل سپاهان واکنش نشان داد.

تاریخ: 1403/02/13 بازدید: 1196
صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد

منتظر محمد ستاره عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در دقیقه ۱۱۲ دیدار رده بندی زیر ۲۳ سال آسیا به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد

تاریخ: 1403/02/13 بازدید: 1229
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar