ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

West Ham United

0 0

Liverpool

Đồng Nai

0 0

Long An

Montpellier

1 1

Nantes

Real Sociedad

0 1

Real Madrid

Frosinone

3 0

Salernitana

FC Andorra

1 1

Racing Santander B

Bochum

3 2

Hoffenheim

Adana Demirspor

0 3

Galatasaray

استقلال ملاسانی

1 2

سپاهان

تراکتور

2 1

ذوب آهن

ملوان

2 1

سايپا

هوادار

3 1

Mes Soongoun

آلومینیوم اراک

5 4

پرسپوليس

فجر سپاسی

0 3

گل گهر سیرجان

مس کرمان

1 2

Chadormalu SC

Go Ahead Eagles

1 3

Feyenoord

Brighton & Hove Albion

0 4

Manchester City

Udinese

1 2

AS Roma

CSKA Moscow

0 0

Spartak Moscow

Akhmat Grozny

1 0

Sochi

Heerenveen

0 8

PSV

Fakel

0 1

FK Krylya Sovetov Samara

مس رفسنجان

2 1

پیکان

Ural

0 1

FK Rostov

آنتن

خیرونا - لاس پالماس بی

هفته ۴ لالیگا اسپانیا

15:30 - 1403/02/08

آنتن

آینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ

هفته ۴ بوندسلیگا آلمان

17:00 - 1403/02/08

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - نظریان: اسکی و ورزش‌های زمستانی ایران سال موفقی را پشت سر گذاشت/ جوانان ما تاریخ‌ساز شدند

نظریان: اسکی و ورزش‌های زمستانی ایران سال موفقی را پشت سر گذاشت/ جوانان ما تاریخ‌ساز شدند

خبرگزاری تماشاگر - رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گفت: با تلاش و پشتکاری که در جوانان ورزشکار اسکی و ورزش‌های زمستانی می‌بینیم به آینده امیدوار هستیم.

  • کد خبر: 274805
  • 1403/01/06
  • بازدید:
  • 10

عباس نظریان در خصوص عملکرد این فدراسیون در سال ۱۴۰۲ با اشاره به دستاورد‌های این رشته گفت: سال ۱۴۰۲ سال پرکار و‌موفقی برای اسکی و ورزش‌های زمستانی بود و دستاورد‌های مختلفی از جمله کسب دو مقام ارزشمند نایب قهرمانی آسیا و مسابقات هاکی روی یخ جام اتحادیه زنان امارات توسط تیم ملی بانوان هاکی روی یخ، کسب مدال برنز تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در کاپ توسعه هاکی روی یخ زنان جهان، کسب بهترین نتیجه تاریخ ادوار گذشته کشورمان در اسکی صحرانوردی المپیک زمستانی جوانان، کسب دو مدال ارزشمند برنز در رقابت‌های قهرمانی آلپاین جوانان آسیا و درخشش نماینده اسکی ایران در المپیک زمستانی ناشنوایان با کسب رتبه‌های چهارم، پنجم، ششم و هفتم و … را می‌توان نام برد.
وی تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ را با جدیت در بخش آموزش و تداوم برگزاری دوره‌های مربیگری در پیست اسکی توچال آغاز کردیم. همزمان اردو‌ها و رقابت‌های انتخابی هاکی روی یخ نیز برگزار می‌شد و در بخش برون مرزی نیز تیم دونفره اسکی آلپاین ایران به رقابت‌های بین المللی در روسیه اعزام شد.
رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گفت: حضور در مجامع و کنگره‌های بین المللی از جمله حضور در کنگره سالیانه فدراسیون جهانی هاکی روی یخ، برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون، برگزاری جلسات کمیته‌های مختلف فدراسیون از فنی، آلپاین، صحرانوردی، اسنوبرد و چمن گرفته تا پیشکسوتان،

اخبار مرتبط

  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند

    بیشتر...
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال

    بیشتر...
  • پروژه سوپر لیگ اسکی در راه است

    بیشتر...

فنی، حقوقی، استیناف و انضباطی همچنین برگزاری جلسات هم اندیشی با روسای هیات‌های استانی و مسئولان کمیته‌های مختلف فدراسیون و جلسات هیات رئیسه، برگزاری جلسات ستاد آماده سازی تیم‌های ملی برای بازی‌های آسیایی چین ۲۰۲۵، برگزاری رقابت‌های لیگ‌های مختلف اسکی و هاکی روی یخ، برگزاری رقابت‌های آخر هفته آیس هاکی جهانی دختران، تعامل با مدیران کل اداره ورزش و جوانان استان‌های مختلف و استانداران و فرمانداران محترم، دیدار و جلسه با مسئولان پیست‌های اسکی کشور و همچنین سرپرست مجموعه‌های اسکی، برگزاری مجامع انتخاباتی استان‌های مختلف، بازدید از پیست‌های اسکی سراسر کشور و همچنین بررسی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان‌های مختلف برای احداث پیست، برگزاری جشن دختران در هاکی با یک بازی در سراسر جهان، حضور و مشارکت در مراسم و برنامه‌های ملی فرهنگی، برگزاری رویداد پاکسازی محیط زیست در پیست بین المللی توچال، برگزاری کمپ تخصصی اسکیت نمایشی با مربیگری چهره شناخته شده این رشته از اسلوونی، راه یابی نمایندگان اسکی چمن به مرحله دوم رقابت‌های اسکی روی چمن قهرمانی جهان در ایتالیا و طراحی مسیر توسط سرمربی تیم ملی کشورمان و قرار گرفتن کمیته محیط زیست و گردشگری فدراسیون اسکی در میان چهار فدراسیون برتر در این حوزه از جمله اقدامات و فعالیت‌ها و موفقیت‌های اسکی و ورزش‌های زمستانی در سال ۱۴۰۲ بود.
نظریان ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب رخ داده در این سال بازگشایی پیست اسکی شمشک پس از مدت‌ها بود و نقطه قوت و دلگرم کننده در این موضوع رونمایی از دستگاه بالابر ساخت ایران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بود. همچنین از دیگر اتفاقات بزرگ در این سال می‌توان به آغاز فعالیت رشته کرلینگ در ایران اشاره کرد که جای رشد و توسعه زیادی دارد.
رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی عنوان کرد: کسب عناوین مختلف توسط نمایندگان کشورمان که یکی از اهداف فدراسیون است در این سال نیز به خوبی دنبال شد. در همین راستا سمانه بیرامی باهر موفق شد نماینده فنی فدراسیون جهانی اسکی (TD) شود. انتخاب حاج عیسی ساوه شمشکی به عنوان عضو افتخاری فدراسیون جهانی اسکی نیز از دیگر اتفاقات خوب سال ۱۴۰۲ بود.
وی افزود: آنچه در سال ۱۴۰۲ به صورت آشکارا مشاهده شد درخشش بانوان و درخشش جوانان در میادین مختلف برون مرزی بود، اتفاقی که می‌توان آن را به فال نیک گرفت و به آینده اسکی و ورزش‌های زمستانی امیدوار شد. تاریخ سازی جوانان ما در رقابت‌های بین المللی و عملکرد درخشان و تحسین برانگیز به ویژه بانوان هاکی روی یخ نشان از این دارد که سرمایه گذاری در این بخش به خوبی جواب داده است و با حمایت از این پتانسیل‌های قوی ان شاالله آینده درخشانی در انتظار اسکی و ورزش‌های زمستانی خواهد بود.
باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
0 نظر

ترین ها
آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند

سرمربی رئال مادرید پس از برتری شب گذشته تیمش مقابل رئال سوسیه‌داد خبر داد که هافبک ترکیه‌ای‌اش برخلاف شایعات منتشره، فصل بعد هم در این تیم خواهد بود.

تاریخ: 1403/02/08 بازدید: 2226
اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

ادعای اسپورت و موندو دپورتیوو

تاریخ: 1403/02/08 بازدید: 1
خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

با اعلام ترکیب اصلی قرمزها

تاریخ: 1403/02/08 بازدید: 1
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar