ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Borussia Dortmund

1 0

PSG

Al Rayyan

2 1

Al Gharafa

پرسپوليس

0 0

سپاهان

Dinamo Moscow

0 2

Spartak Moscow

Esteghlal Khuzestan

1 1

ملوان

آلومینیوم اراک

1 1

فولاد

ذوب آهن

0 2

نساجی مازندران

مس رفسنجان

1 1

گل گهر سیرجان

Al Sadd

2 3

Al Wakrah

تراکتور

0 0

استقلال

هوادار

2 1

صنعت نفت ابادان

Philadelphia Union

0 0

Seattle Sounders

Bayern Munich

2 2

Real Madrid

Caspian Qazvin

2 1

پیکان

آنتن

امید اندونزی - امید عراق

جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا

19:00 - 1403/02/13

آنتن

تاتنهام - چلسی

هفته ۴ لیگ برتر انگلیس

22:00 - 1403/02/13

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - طباطبایی: قول می‌دهم ملی پوشان مثل همیشه در بازی‌های آسیایی افتخار آفرینی کنند

طباطبایی: قول می‌دهم ملی پوشان مثل همیشه در بازی‌های آسیایی افتخار آفرینی کنند

خبرگزاری تماشاگر - رئیس فدراسیون کاراته گفت: اینکه قول بدهم و چه رنگی خواهد داشت قابل پیش بینی نیست، اما من قول میدهم بچه های تیم ملی مثل همیشه برای کاروان ورزش افتخار آفرینی کنند.

  • کد خبر: 235851
  • 1402/06/06
  • بازدید:
  • 1523

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست خبری فدراسیون های اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ از صبح امروز دوشنبه ششم شهریورماه سال ۱۴۰۲ در کمیته ملی المپیک آغاز شد.
در سومین نشست خبری، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، سید شهرام هروی و ارباب سرمربی تیم ملی کاراته مردان و بانوان، کیکاووس سعیدی و ‌افسانه باقری سرپرست نواب رئیس و محسن آشوری سرپرست دبیری فدراسیون کاراته حضور داشتند.
در ابتدای این نشست سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، اظهار داشت: ما در آخرین رویداد آسیایی در مالزی حضور پیدا کردیم و در بخش کاتا و‌کومیته و پاراکاراته حضور داشتیم، تیم ما شرایط خوبی نسبت به قهرمانی آسیا دارد و بچه های ما آماده تر هستند و امیدوارم که در بازیهای آسیایی موفق باشیم. المپیک و بازیهای آسیایی برای کاروان ورزش ایران مهم بوده و است، تیم ما تیم آماده ای

اخبار مرتبط

  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته

    بیشتر...
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

    بیشتر...
  • نیکوخصلت: انگیزه‌ها در مسابقات قهرمانی کشور بیشتر شده بود

    بیشتر...

است، کادرفنی پخته ای داریم و ورزشکاران آماده ای در تیم ملی دارند و سعی شده از بهترین نفرات برای حضور در بازیهای آسیایی استفاده شود.  وی در ادامه افزود: هشت کاراته کا (چهارنفر در مردان و چهار نفر در بانوان) در بخش مردان و بانوان به این مسابقات اعزام می شوند و با ظرفیت بالایی که در کاراته داریم هر هشت نفر حاضر در هانگژو شایسته مدال طلا هستند. با این ظرفیتی که در کاراته وجود دارد، امیدواریم بچه ها این ظرفیت را به مدال تبدیل کنند.کاراته ما کاراته قدرتمندی است و با تمام مشکلات و سختی هایی که داشتیم، با توجه به اینکه نتوانستیم تیم را به آمادگی بالا برسانیم.  رئیس فدراسیون کاراته در ادامه، اظهار داشت: ما در هر وزنی که داریم همه بچه‌ها قهرمان جهان و المپیک هستند و مدال های رنگارنگی را کسب کرده‌اند همه هشت نفری که اعزام می شوند به اعتقاد همه کارشناسان ظرفیت این را دارند که مدال خوش رنگ آسیایی را کسب کنند من امیدوارم روز مسابقات شرایط و موضوعاتی که در مسابقات آسیایی وجود داشته امیدوارم این اتفاق رخ دهد. در جاکارتا دو مدال طلا کسب کردیم و‌در بازیهای آسیایی اینچون سه مدال طلا کسب کردیم و در گوانگجو دو مدال طلا کسب کردیم. ظرفیت ما در تمام این دوره ها بیشتر از این طلاها بوده است، حالا روز مسابقات چه اتفاقی افتاده که امیدواریم این ظرفیت را به مدال تبدیل کنیم.  وی در ادامه افزود: اینکه من بگویم دو یا سه مدال طلا بگیریم قابل پیش بینی نیست، اما روی کاغذ کادرفنی و کمیته فنی پیش بینی هایی را روی کاغذ انجام داده است. کاراته رکوردی نیست و رقابتی است و در هر ثانیه یک اتفاقی رخ میدهد. اینکه قول بدهم و چه رنگی خواهد داشت قابل پیش بینی نیست، اما من قول میدهم بچه های تیم ملی مثل همیشه برای کاروان ورزش افتخار آفرینی کنند.

منبع: فارس
0 نظر

ترین ها
بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو

سرپرست کاروان اعزامی به پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از اردوی تیم ملی پاراکانو بازدید کرد.

تاریخ: 1403/02/12 بازدید: 2188
ایران؛آقای صدایش را از دست داد!
ایران؛آقای صدایش را از دست داد!

خسرو والی زاده: من آخرین ملاقات کننده استاد اسکویی بودم

تاریخ: 1403/02/13 بازدید: 0
آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال

کلوزه در گفتگویی بسیار جالب اعلام کرد با هیچ سرمربی بزرگی کار نکرده است و بسیاری از آنها از نظر شخصیتی یا فنی تعادل نداشتند

تاریخ: 1403/02/13 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar