ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

MP

2 0

KuPS Akatemia

Vard

0 0

Brann II

Arendal

5 1

Mandalskameratene

Besiktas

1 1

Fatih Karagümrük

Skeid

1 4

Kjelsås

Eidsvold

0 0

Notodden

Ørn Horten

4 0

Åskollen

HJK

5 1

TPS

Mes Soongoun

1 0

استقلال ملاسانی

سايپا

0 1

شهرداری استارا

فجر سپاسی

1 0

Darya Babol

پارس جم بوشهر

1 2

Chadormalu SC

مس کرمان

2 0

Ario Eslamshahr

نفت مسجد سلیمان

2 1

Shahre Raz

خوشه طلایی ساوه

0 1

خیبر خرم آباد

Damash Gilanian

2 1

Mes Shahr-e Babak

Naft Gachsaran

2 0

Shahin Bandar Ameri

Strindheim

3 0

Nardo

Stjørdals-Blink

4 0

Brattvåg

Lysekloster

3 2

Viking II

Turks and Caicos Islands

1 2

Anguilla

Kuwait

1 2

Qatar

Syria

7 0

Myanmar

Jordan

7 0

Pakistan

Bahrain

3 0

Nepal

Yemen

0 3

UAE

British Virgin Islands

1 0

US Virgin Islands

Lithuania

1 0

Gibraltar

آنتن

میلواکی باکس - نیو اورلینز پلیکانز

بسکتبال حرفه‌ای NBA

03:30 - 1403/01/10

آنتن

لسترسیتی - بریستول سیتی

چمپیونشیپ انگلیس

16:00 - 1403/01/10

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - پایان کار ساپینتو در فوتبال ایران؟

پایان کار ساپینتو در فوتبال ایران؟

خبرگزاری تماشاگر - با محرومیتی سنگینی که برای سرمربی پرتغالی استقلال توسط کمیته انضباطی در نظر گرفته شده است، به نظر می‌رسد باید کار ریکاردو ساپینتو در ایران را تمام شده بدانیم.

  • کد خبر: 221712
  • 1402/03/14
  • بازدید:
  • 1023

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دقایقی پیش حکم محرومیت 4 ماهه ریکاردو ساپینتو توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از ابتدای فصل آینده صادر شد که به نظر می‌رسد باعث می شود کار این مرد پرتغالی در فوتبال کشورمان به پایان برسد. هر چند رای صادر شده طی مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است. باشگاه استقلال هم با انتشار بیانیه شدیداللحن نسبت به آن واکنش نشان داد. ( اینجا بخوانید) همچنین پیش از این هم با صحبت‌هایی که حجت کریمی مدیرعامل موقت استقلال انجام داد کاملا مشخص شد که استقلالی‌ها تمایل زیادی به تمدید قرارداد مرد پرتغالی آن هم با شروط مدیربرنامه‌های او نداشتند.
کریمی پس از دربی عنوان کرده بود: ما هفته گذشته بود که یک جلسه با وکیل ساپینتو برگزار کردیم تا بتوانیم به جمع‌بندی برسیم اما یک بندی در قرارداد وی وجود دارد که برای فصل جدید حدود 720 هزار دلار افزایش داشت اما در واقع اگر بخواهیم به موضوع نگاه کنیم افزایش خیلی بیشتری نسبت به نوشته‌ها وجود دارد و من با در نظر گرفتن منافع باشگاه با این موضوع مخالفت کرده‌ام. من در حال حاضر هم فقط به خاطر اطلاع عموم مردم و شما صحبت کردم چرا که در روزهای اخیر خبرهای

اخبار مرتبط

  • رسمی؛ فراز کمال وند سرمربی نفت آبادان شد

    بیشتر...
  • باختی پرحاشیه؛ پرتاب بطری به سمت یحیی گل محمدی | اتفاقات جنجالی

    بیشتر...
  • غایبین تیم ملی برابر ترکمنستان

    بیشتر...

ضد و نقیض در این خصوص زیاد به گوش‌مان می‌رسید. ما آماده تمدید با ساپینتو بودیم اما مبالغ را برای فصل آینده بالا بردند. شما نگاه کنید زمانی که ساپینتو به استقلال آمد قرارداد او 620 هزار یورو بوده است زمانی که قرارداد ساپینتو نوشته شده یورو 30 هزار تومان بوده اما امروز یورو 60 هزار تومان است و همین موضوع باعث شده بود که مبلغ قرارداد خود را افزایش بدهند که خلاف قانون بوده است اما من نمی‌توانستم کاری بکنم. 
بر این اساس ساپینتو به کشورش پرواز کرد و همین مسئله بیانگر آن است که اصلا قرار نبود قرارداد سرمربی استقلال حداقل طی روزهای آینده تمدید شود.
به طور طبیعی طرفین برای عقد قرارداد مجدد و تفاهم مالی باید دور یک میز بنشینند و تصمیم گیری کنند اما در باشگاه استقلال برخی مخالف این اتفاق هستند و البته این روزها هم برخی از هواداران استقلال هم عقیده دارند سرمربی تیمشان مرد بازی‌های بزرگ نیست.
این درحالیست که تیم ساپینتو به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی امسال هیچ توفیقی نداشت. در حالیکه همین تیم سال گذشته بدون محبی و قائدی به قهرمانی رسید. به همین خاطر بعید است که مدیریت باشگاه با خواسته‌های او موافقت کند. هرچند که مدیران استقلال هنوز منتظر مشخص شدن تکلیف ساپینتو هستند و هیچ گزینه دیگری مطرح نیست.
ساپینتو این فصل 2 بار به پرسپولیس و 2 بار به سپاهان باخت و حتی در دور رفت و در یک بازی حساس مغلوب تراکتور شد. استقلال با چهار باخت در لیگ برتر فوتبال ایران به کار خود پایان داد و در جام حذفی هم  یک بار شکست خورد تا سرمربی پرتغالی به ۳ تیم بزرگ ۵ بار باخته باشد!  سرمربی پرتغالی البته خودش هم تیم را نبسته بود ولی به هر حال قبول کرده بود که با این شرایط کار کند و در طول فصل مشکلات مالی در کنار رفتارهای عجیب خودش لطمات زیادی به استقلال زد.

خیلی‌ها عقیده دارند در همین بازی آخر مقابل پرسپولیس اخراج ساپینتو کاملا به ضرر استقلال تمام شد و شاید اگر پس از آن گل معجزه آسای استقلالی‌ها در دقیقه 101، ساپینتو اخراج نمی شد، تیم با روحیه بالا می‌توانست برای فتح دربی 101 گام بردارد. اما این اتفاق رخ نداد تا هواداران آبی پوش سرخورده به خانه‌های خود بازگردند. حالا هم این محرومیت سنگین برای ساپینتو در نظر گرفته شده و و احتمالا باید گفت خداحافظ ریکاردو ساپینتو! پایان پیام/

منبع: فارس
29 نظر

ترین ها
تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر
تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر

کادر فنی نفت آبادان دستخوش تغییرات شد

تاریخ: 1403/01/08 بازدید: 2236
تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته

مشکلات روشنایی ورزشگاه یادگار امام باعث شده تا زنان امکان تماشای بازی این هفته تراکتور را نداشته باشند

تاریخ: 1403/01/09 بازدید: 0
صعود اندریک با موشک، سقوط گابی‌گل به قعر!‏

فهرست جدید ترانسفرمارکت برای فوتبال برزیل

تاریخ: 1403/01/09 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar