ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

MP

2 0

KuPS Akatemia

Vard

0 0

Brann II

Arendal

5 1

Mandalskameratene

Besiktas

1 1

Fatih Karagümrük

Skeid

1 4

Kjelsås

Eidsvold

0 0

Notodden

Ørn Horten

4 0

Åskollen

HJK

5 1

TPS

Naft Gachsaran

2 0

Shahin Bandar Ameri

سايپا

0 1

شهرداری استارا

فجر سپاسی

1 0

Darya Babol

Mes Soongoun

1 0

استقلال ملاسانی

پارس جم بوشهر

1 2

Chadormalu SC

مس کرمان

2 0

Ario Eslamshahr

نفت مسجد سلیمان

2 1

Shahre Raz

خوشه طلایی ساوه

0 1

خیبر خرم آباد

Damash Gilanian

2 1

Mes Shahr-e Babak

Strindheim

3 0

Nardo

Stjørdals-Blink

4 0

Brattvåg

Lysekloster

3 2

Viking II

Turks and Caicos Islands

1 2

Anguilla

آنتن

میلواکی باکس - نیو اورلینز پلیکانز

بسکتبال حرفه‌ای NBA

03:30 - 1403/01/10

آنتن

لسترسیتی - بریستول سیتی

چمپیونشیپ انگلیس

16:00 - 1403/01/10

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - کشتی‌گیران جوان آماده خودنمایی در آمریکا

کشتی‌گیران جوان آماده خودنمایی در آمریکا

خبرگزاری تماشاگر - یزدانی کمانداری که باید تیرهایش به هدف بنشیند

  • کد خبر: 176606
  • 1401/09/10
  • بازدید:
  • 39

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مصطفی آقاجانی در خصوص شرایط تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اظهار داشت: ملی پوشان تیم ملی پس از تمام شدن لیگ بلافاصله وارد اردوی تیم ملی شدند و تمرینات خود را شروع کردند. ترکیب تیم ملی تلفیقی از جوانان و با تجربه ها است که برای اعزام به رقابت ها جام جهانی 2022 آمریکا آماده می شوند. اکثر ملی پوشان در شرایط بسیار خوب و ایده آل قرار دارند، چرا که از لیگ به اردو آمدند و امادگی لازم را دارند. برنامه ریزی هم که در اردوی تیم ملی داشتیم این بوده است که آمادگی کشتی گیران را حفظ کنیم و حتی برای مسابقات جام جهانی بهتر هم کنیم. از طرفی هم زمان بسیار کوتاهی تا جام جهانی داشتیم و نمی توانستیم برنامه دیگری را داشته باشیم. خداراشکر کشتی گیران شرایط خوبی را دارند و امیدواریم بتوانیم در مسابقات هم نتایج خوبی را کسب کنیم.  * سعی می کنیم وارد حاشیه نشویم و تنها روی کشتی هایمان تمرکز کنیم آقاجانی در خصوص ترکیب تیم ملی و رقابتی که تیم ملی ایران با سایر کشورها دارد عنوان کرد: رقابت کشتی گیران ایران در حال حاضر در دنیا با روسیه و آمریکا است که روسیه محروم است و حضور ندارد ولی خوب ما با آمریکا روبه‌رو هستیم و باید رقابت کنیم. تمام اتفاقاتی که احتمال می دهیم در این مسابقات رخ به دهد را در نظر گرفتیم و با کشتی گیران هم صحبت کردیم. این مسابقات برای ما حکم سنجش جوانان را دارد و در قصد داریم به جوانان تیم ملی فرصت و امید دهیم که می توانند در تیم ملی حضور داشته باشند و برای تیم ملی افتخار آفرینی کنند.
مربی تیم ملی تاکید کرد: مطمئنم که با این ترکیب تیم ملی هم مقابل آمریکا حرف های زیادی برای

اخبار مرتبط

  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین

    بیشتر...
  • چراغ سبز كامران به دوئل بزرگ با حسن يزدانى

    بیشتر...
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد

    بیشتر...

گفتن خواهیم داشت. مسابقات چه در آمریکا برگزار شود و چه در کشور دیگری، شیطنت ها همیشه وجود دارد و بحث داوری ها هم به سود میزان رقابت ها است. سعی می کنیم وارد حاشیه نشویم و تنها روی کشتی هایی که باید بگیریم تمرکز کنیم.    * حسن یزدانی مانند کمانداری است که باید تیرهایش به هدف بنشیند مربی تیم ملی درباره حاشیه های به وجود آمده در خصوص حضور نداشتن حسن یزدانی در تیم ملی برای رقابت های جام جهانی 2022 آمریکا گفت: ما با کادر فنی که صحبت کردیم این را مشخص کردیم که در مسابقاتی که نتایجش خیلی برایمان مهم نیست بیشتر از کشتی گیران جوان خود استفاده کنیم تا میدان دیده شوند. حسن یزدانی هم به همین دلیل اصلا قرار نبود حسن یزدانی در رقابت‌های جام جهانی 2022 حضور داشته باشد. یزدانی کشتی گیر بزرگی است و همیشه در وزن خودش جزو 2 نفر اول دنیا حضور دارد. هرجوری هم که بخواهیم حساب کنیم باز یک مدال در جیب حسن یزدانی است و ما فقط تلاش می کنیم که نقره حسن یزدانی به طلا تبدیل شود.
وی افزود: او باید استراحت کند و تمرینات خود را به خوبی دنبال کند تا در مسابقات جهانی المپیک بتواند موفق شود او در حال حاضر مانند کمانداری است که نباید تیرهایش هدر برود و ما هم این موضوع را به خوبی می دانیم و می خواهیم شرایط را طوری فراهم کنیم که تیرهای حسن به هدف بخورد. 
* یزدانی هر کجا برود 40 نفر به کشتی اضافه می شود وی با اشاره به شخصیت حسن یزدانی در کشتی تصریح کرد: مسابقات جام جهانی از یک مقطعی به بعد برای همه تیم های حاضر در این مسابقات حکم بازی های سازندگی را پیدا کرد و همه تیم‌ها در این رقابت‌ها با ترکیب جوانان حضور پیدا می‌کنند تا جوانان با تجربه تر شوند و در آینده جایگزین خوبی برای کشتی کشور خود باشند. در گذشته تیم ملی کشتی کشورمان در این رقابت ها با ترکیب کامل شرکت می کرد ولی در آینده دیدیم که کشتی گیران دچار فشار و مصدومیت می شوند و حتی حضور مداوم در اردو های تیم ملی باعث می‌شد تا کشتی گیران خسته شوند.
وی ادامه داد: یزدانی هم شرایط خاصی دارد و نباید خسته شود. شخصیت او به نوعی است که هر باشگاه یا شهری برود کار کند. دسته کم 40 نفر به جامعه کشتی اضافه می شود. او فرصت خوبی دارد کمی به زندگی خوب و استراحت خود برسد و آماده شود تا در میادین بزرگ شرکت کند. ازطرفی هم حریف آمریکایی او یعنی تیلور هم در این رقابت ها حضور ندارد و با وجود چنین شرایطی اصلا درست نیست حسن یزدانی را به این مسابقات اعزام کنیم.  * روند پیشرفت لیگ باید ادامه دار باشد آقاجانی در خصوص شرایط و کیفیت لیگ کشتی کشور گفت: لیگ امسال خداراشکر لیگ بسیار خوبی را داشتیم و رفته رفته شرایط لیگ بهتر می شود. پشتوانه تیم ملی همین لیگ است که ملی پوشان و استعداد ها می توانند از دل همین لیگ بیرون بیایند. سوای همه این مسائل یک بستر درآمدی خوبی برای کشتی گیران است و باید تداوم داشته باشد تا مسئله اقتصادی کشتی گیران هم تأمین شود. لیگ کشتی باعث می شود تا جوانان دیده شوند و امید به آینده خود در ادامه راه داشته باشند. خیلی از جوانان بودند در لیگ امسال خودی نشان دادند و می توانند به کشتی کشور کمک کنند در آینده در تیم ملی حضور پیدا کنند و نتایج خوبی را هم بگیرند.

منبع: ورزش 3
0 نظر

ترین ها
بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان ایران در گام دوم
بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان ایران در گام دوم

تیم ملی بسکتبال ۳نفره بانوان ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های جام آسیا تیم کره‌جنوبی را شکست داد.

تاریخ: 1403/01/09 بازدید: 2169
علیرضا فغانی آقای گل جام ملت‌های آسیا را اخراج کرد | اتفاقات جنجالی سال
علیرضا فغانی آقای گل جام ملت‌های آسیا را اخراج کرد | اتفاقات جنجالی سال

علیرضا فغانی با اخراج ایمن حسین، حواشی جام ملت های آسیا را دوچندان کرد

تاریخ: 1403/01/10 بازدید: 0
عکس| تهران‌گردی رضا گوچی و پسرش در عید نوروز

بازیکن سابق تیم ملی عکسی همراه با پسرش در تهران منتشر کرد

تاریخ: 1403/01/10 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar