ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

MP

2 0

KuPS Akatemia

Vard

0 0

Brann II

Arendal

5 1

Mandalskameratene

Besiktas

1 1

Fatih Karagümrük

Skeid

1 4

Kjelsås

Eidsvold

3 0

Notodden

Ørn Horten

4 0

Åskollen

HJK

5 1

TPS

Damash Gilanian

2 1

Mes Shahr-e Babak

سايپا

0 1

شهرداری استارا

فجر سپاسی

1 0

Darya Babol

Mes Soongoun

1 0

استقلال ملاسانی

پارس جم بوشهر

1 2

Chadormalu SC

مس کرمان

2 0

Ario Eslamshahr

نفت مسجد سلیمان

2 1

Shahre Raz

خوشه طلایی ساوه

0 1

خیبر خرم آباد

Naft Gachsaran

2 0

Shahin Bandar Ameri

Strindheim

3 0

Nardo

Stjørdals-Blink

4 0

Brattvåg

Lysekloster

3 2

Viking II

آنتن

لسترسیتی - بریستول سیتی

چمپیونشیپ انگلیس

16:00 - 1403/01/10

آنتن

میدلزبورو - ساوتهمپتون

چمپیونشیپ انگلیس

18:30 - 1403/01/10

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - زنده - آغاز شهرآورد جنجالی در ورزشگاه آزادی!

زنده - آغاز شهرآورد جنجالی در ورزشگاه آزادی!

خبرگزاری تماشاگر - دیدار تیمهای پرسپولیس و استقلال از دقایقی قبل در میان مناقشه تبلیغات محیطی و اعتراض کادرفنی به داوران آغاز شده است.

  • کد خبر: 106993
  • 1400/09/13
  • بازدید:
  • 89

  به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در نود و هفتمین قسمت از شهرآورد تهران، در حالی به مصاف هم می‌روند که همچون دو دربی اخیر، فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی را روی نیمکت خود دارند.
  آخرین باری که دربی با تماشاگر برگزار شد نیز این دو پیشکسوت قرمز و آبی روی نیمکت حضور داشتند و حالا دو سال پس از آن روزها؛ برای ششمین بار متوالی مهمترین بازی فوتبال ایران بدون حضور تماشاگران در استادیوم برگزار می‌شود؛ آن هم در شرایطی که با افزایش آمار واکسیناسیون و کاهش مرگ و میر، سازمان لیگ موفق شد دو بازی را با تماشاگر برگزار کند اما سپس چنین درخواستی از وزارت بهداشت مطرح نشد.
  در بازی حساس امروز که با قضاوت بنیادی‌فر آغاز خواهد شد، همه چیز تحت تاثیر جنجال تبلیغات محیطی است و همه منتظرند تا ببینند طبق وعده‌های قبلی، باشگاه استقلال موفق به اجرای برنامه مدنظر خود خواهد شد یا زور سازمان لیگ بر آبی‌ها می‌چربد. با این حال امیدواری اهالی فوتبال بر این است که تقابل استقلال با سازمان لیگ، منجر به برگزاری با تاخیر بازی نشود.
    اینجا تحریریه "ورزش سه" از ساعت‌ها قبل از مسابقه حواشی، اخبار و اتفاقات شهرآورد را به صورت زنده پوشش خواهد داد؛ با ما همراه باشید:         17:02 - در شرایطی که فضا برای نشست خبرنگاران با رعایت پروتکل ها در استادیوم نیست حدود 20 نفر از افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران مستقر شده اند. (فارس)    
    16:59 - با شکست سپاهان مقابل گل گهر، پرسپولیس در صورت برد دربی به صدر جدول صعود می‌کند. استقلال برای صدرنشینی باید با 4 اختلاف برنده شود.
   
    16:46 - تصاویر منتشره حاکی از آن است که تعداد میهمانان دعوت شده به جایگاه CIP بسیار بیشتر از ظرفیت این جایگاه است.
   
    16:45 -  در دقیقه 15 کمک داور آفساید امیرحسین حسین‌زاده را گرفت  و همین موضوع اعتراض شدید مجیدی را به دنبال داشت. سرمربی استقلال در صحبت با موعود بنیادی‌فرد داور مسابقه گفت: « اگر این صحنه آفساید باشد من مربیگری را کنار می‌گذارم».
(تسنیم)     16:42 - در حاشیه دربی 97 گرامیداشت از اعضای کادر درمان با تراکم حداکثری نفرات در اطراف زمین برگزار شد.
   
  16:41- نخستین صحنه مشکوک بازی که کمک داور آفساید حسین‌زاده را اعلام کرد.
 
  16:36- پس از تذکر داور چهارم به مهدی مهدی پور، او گردنبند خود را درآورد و به فرهاد مجیدی داد.
   
      16:33 - دربی را چگونه تماشا کردید؟ با 12 تابلوی تبلیغاتی + تبلیغات تلویزیونی!    
    16:26- تاکنون شش دربی در ماه آذر برگزار شده که تنها یک بار آن با نتیجه تساوی به پایان رسیده است .
4 برد از آن پرسپولیس و یک پیروزی نیز از آن استقلال بوده است.
    16:23- دقیقه نخست این بازی نیز با نتیجه بدون گل سپری شد تا همچنان رکورد سریعترین گل تاریخ دربی به نام علی سامره باقی بماند.
    16:22 - دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان شهرآورد 97 را از نزدیک تماشا می‌کنند.
   
    16:20 - بازی با 6 دقیقه تاخیر آغاز شد.
    16:19 - برای اولین بار در تاریخ دو تیم نیمکت خود را عوض کردند تا قرمزها در سمت جنوبی مستقر شوند و استقلال در سمت شمالی.
    16:14 - خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، محسن بنگر و حسین ماهینی میهمانان برنامه "فوتبال برتر" درباره موضع گیری آجورلو و صدری اظهار نظر کردند و هر یک با نقد مدیرعامل تیم مقابل، طرف خود را محق دانستند.
    16:12 - علی نعمتی تنها دربی اولی ترکیب سرخپوشان محسوب می‌شود.
    16:11 - میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا برای اولین بار در فصل جاری زوج هافبک دفاعی را تشکیل داده‌اند.
   
    16:11- رضا آذری، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و رودی ژستد ۵ بازیکن حاضر در ترکیب استقلال هستند که نخستین دربی خود را تجربه می کنند.
 
  15:45- برای پرسپولیس نیز این نفرات به میدان می روند: حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر و سعید آقایی.
 
      15:35-  ترکیب تیم فوتبال استقلال در مصاف با پرسپولیس: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، رضا آذری، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد.
 
    15:20 - باشگاه پرسپولیس 15 درصد از قرارداد بازیکنانش را در آستانه بازی با استقلال پرداخت کرد.
      14:36 - تصویری که در فضای مجازی منتشر شده نشان می‌دهد که چنین طرح‌هایی پیشتر در کشور عربستان و به خصوص توسط تیم الهلال اجرا شده است.
 
    14:35 - به گفته مسئولان پخش تلویزیونی، نوع جایگذاری تبلیغات محیطی باعث شده تا جایگاه دوربین ها دچار تغییر و احتمالا کاهش کیفیت شوند.
 

اخبار مرتبط

  • تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد

    بیشتر...
  • ترکیب استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۳

    بیشتر...
  • استقلال ۱ - ۱ ملوان/ توقف استقلال به نفع مدعیان شد

    بیشتر...

style="max-width: 100%"/>
    14:33 - تصویری از کار هواداری باشگاه پرسپولیس که ادعا می‌کند «برای اولین بار در آسیا» اجرا می‌شود!  
    14:14- در یازده دربی گذشته، پرسپولیس هر گاه گل نخست بازی را به ثمر رسانده، برنده از زمین خارج شده است. آنها آخرین بار در دربی معروف 85 با گل سروش رفیعی پیش افتادند ولی در نهایت برابر تیم علیرضا منصوریان کامبک خورده و 3 بر 2 بازی را واگذار کردند.
 
    14:11- هنوز گل ثانیه 48 علی سامره به پرسپولیس ، سریعترین گل تاریخ دربی تهران است . رکوردی که 6904 روز است دست نخورده باقی مانده و اتفاقا یحیی گل محمدی سرمربی امروز سرخپوشان نیز در آن بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت.
 
    13:54- در میان لیست بازیکنان استقلال برای دیدار امروز، تنها محمد دانشگر و ارسلان مطهری سابقه گلزنی در دربی را دارند.
 
    13:50- چنانچه ارسلان مطهری امروز پایش به گلزنی باز شود، به رکورد 4 گل زده در دربی تهران می رسد و نام او در کنار سایر بازیکنان 4 گله شهرآورد تهران یعنی فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، علی علیپور و همایون بهزادی قرار می گیرد.
 
      13:30- پس از شماره ۸ پرسپولیسی‌ها، حالا نوبت به شماره ۸ استقلالی‌ها رسید تا با انتشار یک استوری، برای تیمش آرزوی موفقیت کند. آبی پوشان خاطرات خوبی از حضور مجتبی جباری در دربی‌ها دارند و او یادآور خاطرات ۴ پیروزی متوالی آنها برابر پرسپولیس است.
 
    13:26 - با اعلام رسمی باشگاه استقلال، در جلسه‌ای که امروز صبح با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون، حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال و معاونان ایشان در محل سازمان لیگ برگزار شد، در نهایت مقرر شد که تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال انجام شود.
همچنین باشگاه استقلال امروز مبلغ سهم سازمان لیگ را واریز کرد و برای ادامه مسابقات هم تضامین لازم را به سازمان لیگ تحویل داد.
    13:26- طرح گرافیکی صفحه رسمی AFC از غیبت کاپیتان‌های دو تیم در دربی امروز.
 
    13:20- تصویری جالب از ورزشکاران سرخابی. محمدرضا گرایی، حامد حدادی و دانیال شه بخش بوکسور برنزی ایران ورزشکاران استقلالی هستند. در سمت دیگر نیز احسان حدادی، سیدمحمد موسوی، حسن تفتیان، صابر کاظمی و احسان روزبهانی حضور دارند.
 
    13:18 - در اقدامی عجیب، کانال رسمی پرسپولیس و استقلال با ادیت لوگوی تیم حریف، ستاره روی لوگو را حذف کردند.

      13:08 - واگذاری تبلیغات به استقلال نهایی شد؛ به گفته یکی از مسئولان سازمان لیگ، استقلال شرایط اعلام شده از سوی سازمان لیگ را پذیرفته و با اتمام صحبت‌ها و نهایی‌شدن قرارداد، مسئولان این تیم برای در رهن گذاشتن سند ملکی عازم بانک شده‌اند.
    13:03- وریا غفوری در 6 دربی گذشته همواره برای استقلال به میدان رفته بود ولی او شهرآورد امروز را از دست داد. آخرین دربی که کاپیتان آبی ها به دلیل مصدومیت غایب بود، به دربی برگشت لیگ هجدهم برمیگردد که پرسپولیس با تک گل احمد نوراللهی برنده از زمین خارج شد. همان دیداری که فرشید اسماعیلی یک ضربه پنالتی را از دست داد.
 
    12:59 - در سکوهای طرف پرسپولیس، بنری از لوگوی سرخپوشان به همراه تصویر یحیی گل‌محمدی دیده می‌شود.
 
    12:57- مهدی قایدی یکی از دربی باز ترین بازیکنان سالهای اخیر فوتبال ایران بوده است. پس از چند سال، او در دربی امروز حضور ندارد و از امارات نظاره‌گر کار هم‌تیمی های سابقش است. نکته جالب اینکه امروز تولد باشوی کوچک است و شهرآورد تهران در غیاب او برگزار می شود.
قایدی امیدوار است کادوی خوبی از سوی تیم سابقش دریافت کند.
 
    12:43- علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس با انتشار این پست اینستاگرامی به استقبال دربی رفت.
 
  12:41 - باوجود برگزاری بدون تماشاگر بازی، در اطراف ورزشگاه پرچم فروشی جریان دارد.
 
    12:35 - هواداران استقلال پیراهن فرهاد مجیدی را در گوشه‌ای از ورزشگاه قرار داده‌اند.
 
    12:20 - گزارش‌ها از ورزشگاه آزادی حاکی از آن است که باشگاه استقلال بدون مشکل توانسته تبلیغات محیطی را اجرا کند.
 
    11:55- صفحه رسمی AFC نیز با انتشار این تصویر به استقلال دربی رفت.
 
    11:44 - عیسی آل کثیر آخرین گلزن پرسپولیس در شهرآورد محسوب می‌شود و امروز هم احتمالا از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار خواهد گرفت.
 
    11:40- استقلال و پرسپولیس در ۲۱ دیدار از ۴۰ تقابل لیگ برتری خود به نتیجه تساوی رسیده‌اند. آماری عجیب که در لیگ برتر بی سابقه بوده و هیچ دو تیمی در تاریخ تقابل هایشان، تا به این حد نتیجه مساوی کسب نکرده‌اند.
 
    11:30- نتایج استقلال در 10 قضاوت اخیر بنیادی فر: استقلال 2 – 1 ذوب آهن (جام حذفی) استقلال 1 – 0 نساجی استقلال 2 – 3 تراکتور (فینال جام حذفی) استقلال 2 – 0 سپاهان (جام حذفی) استقلال 2 – 2 شهرخودرو استقلال 2 – 1 ذوب آهن استقلال 2 – 2 پیکان استقلال 0 – 1 پرسپولیس استقلال 4 – 2 استقلال خوزستان استقلال 0 – 0 پیکان  
    11:10- باشگاه استقلال با انتشار این پوستر به پیشواز شهرآورد تهران رفته است.
 
    11:02 - نسبت به آخرین دربی برگزار شده، استقلال محمد نادری، مسعود ریگی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و وریا غفوری را امروز به طور قطع در اختیار ندارد. وضعیت آرش رضاوند نیز نامشخص است و اگر علیرضا رضایی امروز به میدان برود، آبی ها نسب به شهرآورد قبلی 8 بازیکن غایب دارند.
 
    10:58- ده بازیکن استقلال در تیم های مختلف شاگرد یحیی گل محمدی سرمربی امروز پرسپولیس بوده اند.
 
    10:55 - توصیه کریم باقری به بازیکنان: «به داور اعتراض نکنید.»  
    10:53 - روزنامه گل با تیتر «شَرآورد» و با نقل قولی از فرهاد مجیدی به استقبال دربی رفته: «مساوی به درد ما و پرسپولیس نمی‌خورد.»  
    10:49 - بهترین‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ بیستم و یکم؛ چپ قرمزپوش و راست آبی.
 
    10:46 - پرسپولیس نسبت به دربی قبلی احمد نوراللهی، حسین کنعانی، احسان پهلوان و شهریار مغانلو را در ترکیب ندارد. احتمالا سیامک نعمتی هم در ترکیب اصلی نباشد تا قرمزها با 5 تغییر وارد زمین شوند.
 
    10:45 - نکته مهم شهرآورد امروز، مسئله درگیری سرمربی پرسپولیس با آنفولانزاست. او با علائمی چون تب، سر درد و بدن درد روبروست و باید دید امروز به چه شکلی کار را پیش خواهد برد.
 
    10:40- دربی اولی های استقلال: در بین بازیکنان استقلال علیرضا رضایی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، امیر حسین حسین زاده، کوین یامگا، محمد رضا آزادی، جعفر سلمانی، امین قاسمی نژاد، امیر علی صادقی و رودی ژستد 10 بازیکنی محسوب می‌شوند که تاکنون در دربی تهران به میدان نرفته‌اند.
 
    10:35 - حمیدرضا سجادی وزیر ورزش درباره تبلیغات محیطی: سردار آجرلو طرحی را برای بهره گیری تیم ها منطبق بر قوانین و شرایط "AFC"ارائه کردند تا تیم‌های میزبان در استادیوم خانگی بتوانند خود مجری تبلیغات شوند. من بهترین طرح را این دیدم و جلساتی را نیز با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم و نهایتاً بنا شد استقلال و هر تیم دیگری که می خواهد تبلیغات محیطی خود را داشته باشد.
    10:30 - روزنامه خوانی پیش از دربی همیشه عادت جذاب بسیاری از طرفداران فوتبال بوده؛ خبر ورزشی از تیتر «هت تریک در 1400» استفاده کرده و از امیدواری ایمون زاید برای سرمربیگری در پرسپولیس نوشته است.
 
    10:25- تاکنون هیچ بازیکن خارجی در طول برگزاری دربی های تهران برای استقلال گلزنی نکرده است.
ژستد و یامگا این فرصت را دارند تا نام خود را در تاریخ ثبت کنند.
 
    10:20 - پرسپولیس در 10 بازی اخیر با قضاوت بنیادی فر هیچ باختی نداشته و به 8 برد و 2 تساوی رسیده است.
 
    10:15- از آخرین پیروزی استقلال در دربی تهران و در جریان 90 دقیقه، 1375 روز می گذرد. از شهرآوردی که آبی ها با گل وریا غفوری از سد حریف خود گذشتند تا به امروز، آنها در 9 دربی نتوانسته‌اند که در جریان بازی برنده از زمین خارج شوند و شاید امروز روز شکستن این طلسم باشد.
 
    10:10 - ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی 97: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، عیسی آل کثیر، امید عالیشاه  
    10:00 - ترکیب احتمالی استقلال برای دربی 97:  سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – حسین مرادمند – عارف آقاسی – محمد دانشگر – زبیر نیک نفس – مهدی مهدی پور – امیرحسین حسین زاده – رضا آذری – رودی ژستد – کوین یامگا  

منبع: ورزش 3
0 نظر

ترین ها
بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان ایران در گام دوم
بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان ایران در گام دوم

تیم ملی بسکتبال ۳نفره بانوان ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های جام آسیا تیم کره‌جنوبی را شکست داد.

تاریخ: 1403/01/09 بازدید: 2172
حذف ناباورانه نابغه تنیس جهان مقابل چشمان تایسون
حذف ناباورانه نابغه تنیس جهان مقابل چشمان تایسون

کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.

تاریخ: 1403/01/10 بازدید: 1
جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!

ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

تاریخ: 1403/01/10 بازدید: 1
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar