ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

PEPO

0 0

JIPPO

EIF

0 0

KäPa

HJK

1 1

PK-35

MP

2 0

KuPS Akatemia

Arendal

5 1

Mandalskameratene

Besiktas

1 1

Fatih Karagümrük

Skeid

1 4

Kjelsås

Vard

0 0

Brann II

Eidsvold

3 0

Notodden

Ørn Horten

4 0

Åskollen

HJK

5 1

TPS

Damash Gilanian

2 1

Mes Shahr-e Babak

مس کرمان

2 0

Ario Eslamshahr

خوشه طلایی ساوه

0 1

خیبر خرم آباد

نفت مسجد سلیمان

2 1

Shahre Raz

Naft Gachsaran

2 0

Shahin Bandar Ameri

سايپا

0 1

شهرداری استارا

فجر سپاسی

1 0

Darya Babol

Mes Soongoun

1 0

استقلال ملاسانی

پارس جم بوشهر

1 2

Chadormalu SC

Strindheim

3 0

Nardo

Lysekloster

3 2

Viking II

Stjørdals-Blink

4 0

Brattvåg

آنتن

لسترسیتی - بریستول سیتی

چمپیونشیپ انگلیس

16:00 - 1403/01/10

آنتن

میدلزبورو - ساوتهمپتون

چمپیونشیپ انگلیس

18:30 - 1403/01/10

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - جدال استقلالی - سپاهانی‌های سابق در آزادی/عکس

جدال استقلالی - سپاهانی‌های سابق در آزادی/عکس

خبرگزاری تماشاگر - ورزش سه نوشت: استقلال و سپاهان در حالی امروز به مصاف هم می روند که این دو تیم همواره طی سالهای گذشته بازیکنان مشترک زیادی داشته اند و امروز نیز این قاعده پابرجاست

  • کد خبر: 68783
  • 1400/05/08
  • بازدید:
  • 61

دو تیم استقلال و سپاهان در یکی از حساس ترین بازی های لیگ بیستم به مصاف هم می روند. نتیجه این بازی برای آبی پوشان اهمیتی ندارد ولی سپاهان به دنبال پیروزی پرگل برابر استقلال است به امید اینکه پیکان مقابل پرسپولیس حداقل یک تساوی را کسب کند.
جدال امروز دو تیم، صحنه تقابل بازیکنان استقلالی و سپاهانی است که سابقه بازی در تیم مقابل را دارند. در جمع شاگردان فرهاد مجیدی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری و عارف غلامی در تیم مقابل بازی کرده اند که البته نفر سوم به دلیل پارگی رباط صلیبی، غایب قطعی بازی امروزست.
یزدانی با حضور در پیکان نامی را برای خود دست و پا کرد. بازیکنی که سال آخر حضور در جمع خودروسازان، شاهد سقوط تیمش به دسته پایین تر بود و پس از جدایی از این تیم، راهی سپاهان شد. بازی های خوب یزدانی در جمع زردپوشان اصفهانی  تمجید کارشناسان را در پی داشت و همین مسئله منجر به علاقه استقلال به این بازیکن شد. یزدانی به مدت دو فصل و در لیگ های هفدهم و هیجدهم در 51 بازی برای سپاهان به میدان رفت.























وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان

اخبار مرتبط

  • تماشای بازی حساس لیگ برتر رایگان شد

    بیشتر...
  • قانون مانع خرید سهام سرخابی ها از سوی بانک‌ها نیست

    بیشتر...
  • اولین حریف تدارکاتی استقلال مشخص شد

    بیشتر...

نیز دو فصل را در اصفهان گذراند. او پس از جدایی از نفت تهران، راهی سپاهان شد و در لیگ های چهاردهم و پانزدهم در تمامی رقابت ها بیش از 50 بار برای سپاهان به میدان رفت و سپس به استقلال پیوست و توانست با درخشش در جمع آبی های تهران، به محبوبیت فوق العاده ای دست پیدا کند.













در جمع سپاهانی ها نیز 3 استقلالی سابق دیده می شود. امید نورافکن بازیکنی است که از رده های پایه استقلال بازیش را آغاز کرد و رفته رفته به تیم اصلی نیز راه یافت و اسم و رسمی برای خودش دست و پا کرد. بازی های خوب نورافکن در ترکیب استقلال باعث ترانسفر این بازیکن به شارلوا شد. اما او در بلژیک نتوانست درخشش لازم را داشته باشد و به صورت قرضی به استقلال بازگشت. پس از پایان قرارداد قرضی او با آبی پوشان، سپاهانی ها با پرداخت مبلغ رضایت نامه نورافکن او را به اصفهان بردند. او در دو نبرد سال گذشته با آبی پوشان، حسابی حاشیه ساز شد و با وریا غفوری درگیری شدیدی پیدا کرد که باعث واکنش شدید هواداران استقلال در فضای مجازی شد.












نام سجاد شهباززاده را نیز باید به این لیست اضافه کرد. مهاجم سابق استقلال که در 2 مقطع پیراهن این تیم را بر تن کرد. او ابتدا از سایپا به جمع آبی پوشان پیوست و در طی 2 فصل حضور در این تیم، در مجموع 24 بار گلزنی کرد. شهباززاده پس از یک انتقال ناموفق به آلانیا اسپور ترکیه، پس از بازگشت به نفت و دوباره به استقلال، درخشش قبل را نداشت و با یک ترانسفر ناموفق دیگر این بار به قطر، در بازگشت به ایران به سپاهان پیوست و توانست در این فصل بهترین عملکرد دوران ورزشی خود رابه نمایش بگذارد. او در بازی رفت نیز دروازه استقلال را باز کرد و حالا قصد تکرار این اتفاق را دارد.












البته یک استقلالی دیگر نیز در جمع اصفهانی ها حضور دارد که او را باید کنار زمین جستجو کرد. علیرضا ربانی بدنساز فصل قبل آبی های تهران است که با تصمیم فرهاد مجیدی به این تیم پیوست ولی با حضور محمود فکری از استقلال جدا شد و به سپاهان پیوست. او نیز برابر تیم فصل گذشته اش روبرو خواهد شد.












هر چند که در سالهای گذشته تعداد این تقابل ها بیشتر از این تعداد بود اما امسال نیز این رویه ادامه داشت و استقلالی و سپاهانی هایی هر چند کم، در ترکیب تیم فعلی خود به نبرد با تیم سابقشان می روند. باید دید در نهایت کدام جبهه پیروز و برنده از زمین خارج می شود.

258 41

منبع: خبر انلاین
0 نظر

ترین ها
بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان ایران در گام دوم
بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان ایران در گام دوم

تیم ملی بسکتبال ۳نفره بانوان ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های جام آسیا تیم کره‌جنوبی را شکست داد.

تاریخ: 1403/01/09 بازدید: 2172
عکس| استوری پدر و دختری سردار آزمون؛ ستاره ایرانی و نوای قلبش!
عکس| استوری پدر و دختری سردار آزمون؛ ستاره ایرانی و نوای قلبش!

سردار آزمون استوری جدیدی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت

تاریخ: 1403/01/10 بازدید: 1
قهرمانی پدل ایران در جام ۸۰ هزار دلاری امارات

پرونده رقابت‌های پدل ۸۰ هزار دلاری امارات با قهرمانی تیم ایران بسته شد

تاریخ: 1403/01/10 بازدید: 1
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar