ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Flamengo RJ

2 1

Sao Paulo

Fortaleza

1 1

Cruzeiro

Palmeiras

0 1

Internacional de Madrid

Juventude

2 0

Corinthians

Atlético Mineiro

1 1

Criciúma

RB Bragantino

2 1

Vasco da Gama

Gremio

2 0

Athletico Paranaense

Cuiaba Esporte

0 0

Vitória

Manchester City

1 2

Real Madrid

Bayern Munich

1 0

Arsenal

Zenit Petersburg

0 0

Spartak Moscow

Ural

1 3

FK Rostov

Orenburg

2 4

Dinamo Moscow

سپاهان

1 0

ذوب آهن

Ulsan Hyundai

1 0

Yokohama F. Marinos

Bahia

2 1

Fluminense

Barcelona

1 4

PSG

Borussia Dortmund

4 2

Atletico Madrid

CSKA Moscow

2 0

Baltika

Al Ain

0 0

Al Hilal

آنتن

جوانان قرقیزستان - ژاپن

فوتسال جام ملت‌های آسیا

14:30 - 1403/01/30

شبکه ورزش

هوادار - پیکان

هفته اول لیگ برتر ایران

16:30 - 1403/01/30

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - ماجرای نفرت عجیب سرمربی هلندی از ستاره‌های برزیلی

ماجرای نفرت عجیب سرمربی هلندی از ستاره‌های برزیلی

خبرگزاری تماشاگر - رافائل، مدافع سابق منچستریونایتد، ادعا کرده است که لوییس فن‌خال، سرمربی سابق یونایتد، به دلیل نفرتش از بازیکنان برزیلی صراحتا به او گفته که باید باشگاه را ترک کند.

  • کد خبر: 68625
  • 1400/05/07
  • بازدید:
  • 78

به گزارش "ورزش سه"، رافائل، ستاره سابق منچستریونایتد، هرگز روابط تیره و تارش با لوییس فن خال را پنهان نکرده و پیشتر او را بدترین مربی که در عمرش داشته نامیده است. مدافع 31 ساله برزیلی می گوید که فن خال بدون هیچ توضیحی صراحتا از او خواسته تا یونایتد را ترک کند و ادعا می کند سرمربی هلندی که با ریوالدو نیز در بارسلونا همین رفتار را کرد.
 
در فصل قبل از حضور فن خال در منچستریونایتد، رافائل بازیکن ثابت شیاطین سرخ بود اما در فصل 15-2014 که فن خال هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت، ستاره برزیلی تنها 11 بار در تیم اول به میدان رفت.
 
فن خال خیلی زود روشن کرد که رافائل بخشی از برنامه های او در اولدترافورد نیست و در سال 2015 مدافع برزیلی را به لیون فرستاد و به این ترتیب دوران هفت ساله رافائل در این باشگاه پایان یافت. فابیو، برادر دوقلوی رافائل، نیز در سال 2014، سالی که فن خال به اولدترافورد رفت، یونایتد را ترک کرد.
 
رافائل اکنون فاش کرده است که فن خال بدون هیچ توضیحی از شر او خلاص شد و معتقد است که این ماجرا احتمالا به این دلیل بود که سرمربی هلندی پس از درگیری با ریوالدو در اولین دوره خود به عنوان سرمربی بارسلونا، از کار با بازیکنان برزیلی "متنفر"

اخبار مرتبط

  • باشگاه ازبک هنوز پول ریوالدو را پرداخت نکرده!

    بیشتر...
  • عکس| بازگشت باشکوه نیمار به خانه قدیمی

    بیشتر...
  • عکس| اولین عکس دنی آلوز پس از آزادی از زندان

    بیشتر...

بود.
 
دوقلوهای برزیلی منچستریونایتد: رافائل (راست)، فابیو (چپ)
 
رافائل در مصاحبه با اتلتیک در این باره گفت: "من هرگز توضیحی دریافت نکردم. وقتی فن خال آمد او فقط گفت: "تو میری". او در حالی به باشگاه آمد که از قبل تصمیم گرفته بود کدام بازیکنان را می خواهدو کدام بازیکنان را نمی خواهد و مصمم بود خیلی سریع این تغییرات را ایجاد کند. او هرگز به من توضیحی نداد.
اما من از بقیه توضیحاتی در این باره شنیدم، حتی قبل از اینکه او به یونایتد بیاید، همه به من می گفتند که او از برزیلی ها متنفر است.
من نمی دانم این درست است یا نه اما من شنیدم که موضوع با ریوالدو و زمانی که فن خال سرمربی بارسلونا بود شروع شد. او ریوالدو را روی نیمکت نشاند و ریوالدو هم شروع کرد درباره او بد صحبت کردن و تلاش کرد تا او اخراج شود. بعد از آن همه می گفتند که فن خال دیگر از برزیلی ها بدش می آید و اینکه "برزیلی ها دوست دارند مربی ها را اخراج کنند" و چیزهایی مثل این."
 
 
ریوالدو و فن خال بین سال های 1997 و 2000 در بارسلونا با یکدیگر کار می کردند و هرگز رابطه خوبی با هم نداشتند. مخصوصا در رابطه با اینکه ستاره برزیلی در چه پستی باید بازی کند به شدت با یکدیگر اختلاف نظر داشتند.
 
فن خال می خواست ریوالدو در جناح چپ بازی کند اما او با نظر مربی اش مخالف بود و معتقد بود که باید به عنوان یک مهاجم نوک به زمین برود. هنگامی که سرمربی هلندی در سال 2002 بار دیگر برای هدایت بارسلونا بازگشت، قرارداد ریوالدو فسخ شد و او به میلان پیوست.
 
 
پس از مشکلاتی که فن خال با ریوالدو و رافائل داشت، سرمربی هلندی در پاسخ به این سوال که آیا حقیقت دارد که از برزیلی ها متنفر است، گفت : "ممکن نیست که فکر کنید که یک مربی یا یک انسان اگر فکر می کند که یک برزیلی حرفه ای نیست، درباره بقیه مردم برزیل هم همین نظر را داشته باشد.
رافائل توسط آنتونیو والنسیا از تیم کنار زده شد. صادقانه بگویم او مبارزه را به والنسیا باخت. من والنسیا را از یک بال راست به مدافع راست تغییر دادم.
والنسیا پس از جدایی من هم برای ژوزه مورینیو همچنان در پست دفاع راست بازی کرد، پس تصمیم من تصمیم بدی بود؟"
 
فن خال با وجود قهرمانی در جام حذفی انگلیس در سال 2016 و پس از دو سال هدایت شیاطین سرخ توسط یونایتد اخراج شد و از آن زمان دیگر به دنیای مربیگری بازنگشته است، هر چند اکنون در آستانه بازگشت از بازنشستگی است و قرار است تا برای سومین بار هدایت تیم ملی هلند را بر عهده بگیرد.
 
 
 

منبع: ورزش 3
0 نظر

ترین ها
مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد

با اعلام کنفدراسیون آسیا؛ مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد.

تاریخ: 1403/01/30 بازدید: 2236
حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد
حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد

همه حذف شدند

تاریخ: 1403/01/30 بازدید: 1
ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!

سرمربی و بازیکنان ایرانی مقابل شاگردان وحید شمسایی قرار گرفته‌اند

تاریخ: 1403/01/30 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar