ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Udinese

1 1

AS Roma

CSKA Moscow

0 0

Spartak Moscow

Akhmat Grozny

0 0

Sochi

Heerenveen

0 3

PSV

Fakel

0 1

FK Krylya Sovetov Samara

مس رفسنجان

2 1

پیکان

Ural

0 1

FK Rostov

Crystal Palace

2 0

Newcastle United U21

Ajax

2 2

Excelsior

Everton

2 0

Liverpool

Manchester United

4 2

Sheffield United

Atalanta

4 1

Fiorentina

Monaco

1 0

Lille

Marseille

2 2

Nice

Wolverhampton Wanderers

0 1

AFC Bournemouth

Trabzonspor

3 2

Fatih Karagümrük

Krasnodar

3 2

Baltika

Zenit Petersburg

0 2

Rubin Kazan

Lorient

1 4

PSG

Twente

3 1

Almere City

Nizhny Novgorod

2 3

Lokomotiv Moscow

Orenburg

1 2

Dinamo Moscow

Yokohama F. Marinos

4 2

Ulsan Hyundai

Arsenal

5 0

Chelsea

Lazio

2 1

Juventus

Al Hilal

2 1

Al Ain

Ankaragucu

0 0

Besiktas

آنتن

فاینورد - ایگلز

اردیویسه هلند

22:30 - 1403/02/06

شبکه ورزش

منچسترسیتی - برایتون

هفته ۴ لیگ برتر انگلیس

22:30 - 1403/02/06

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - انتظاری: قهرمانی پرسپولیس ربطی به وزیر ندارد

انتظاری: قهرمانی پرسپولیس ربطی به وزیر ندارد

خبرگزاری تماشاگر - پیشکسوت پرسپولیس می گوید قهرمانی های این تیم را به وزارت ورزش ربط ندهید و با این حرف ها ذهن هواداران را بهم نریزید.

  • کد خبر: 56871
  • 1400/04/01
  • بازدید:
  • 54

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس موفق شد در سوپرجام تراکتور را از پیش رو بردارد و با اقتدار قهرمان شود سهراب انتظاری بازیکن سال های نه چندان دور سرخ‌پوشان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: اول از همه یک انتقاد می کنم سوپرجام در تمام دنیا پیش از فصل برگزار می شود ولی متاسفانه در لیگ ما همه چیز برعکس است ولی با این حال من فکر می کنم دیروز بازی نسبتا خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم اما پرسپولیس بهتر بازی کرد و مستحق پیروزی هم بود. قهرمانی های پرسپولیس برای سال ۱۴۰۰ شروع شده و هواداران هم در چند وقت گذشته خیلی اذیت شدند. خیلی برای آنها حاشیه درست کردند و گفتند پرسپولیس وابسته به وزارت ورزش ولی بچه های ما نشان دادند در زمین بازی برنده مسابقه هستند. من فکر می‌کنم پرسپولیس از این قهرمانی ها زیاد دیده ولی برای اینکه کمی روحیه هواداران عوض شود و حال دلشان خوب باشد این قهرمانی لازم بود و مبارک هواداران باشد. ما با همت این بازیکنان در سال ۱۴۰۰ دو سه قهرمانی دیگر هم به دست می آوریم.
 
او در مورد صحبت های رسول خطیبی در مورد سطانی‌فر و ارتباط کسب این جام با وزارت ورزش ادامه داد: من فکر می کنم این صحبت

اخبار مرتبط

  • ترکیب استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۳

    بیشتر...
  • تنها بازیکن غایب استقلال مقابل پرسپولیس مشخص شد

    بیشتر...
  • کنایه مربی هوادار به بازیکنان گرانقیمت پرسپولیس/ دنبال بردن هستیم

    بیشتر...

ها برای توجیه شکست خودشان زده شده. آنها نباید خودشان را پشت این حرفا قایم کنند. یک سرمربی باید منطق را بپذیرد و باید قبول کند پرسپولیس الان بهترین تیم حال حاضر آسیا است و می‌توانم به جرات این را بگویم قهرمانی با اما اگر اتفاق به دست نمی آید و به اذعان کارشناسان پرسپولیس در این چهار سال هم فوتبال خوبی بازی کرده و همین که قهرمانی های ارزشمندی برای هواداران کسب کرده است. ذهن هواداران را نباید به هم ریخت گرچه هواداران‌پرسپولیس بسیار باهوش هستند ولی با زدن این حرفا نباید ذهن هواداران تراکتور را به هم ریخت. این جام را به سلطانی‌فر نسبت دادند او این وسط چه کاره است؟  البته الان باشگاه ما پر از مشکل است و اگر سلطانی‌فر پشت تیم ما بود این همه مشکل نداشت و این زمین مسابقه است که برنده را مشخص می‌کند و پرسپولیس ۴ سال است به خوبی دارد این کار را انجام می دهد.
 
 
بازیکن سابق پرسپولیس در مورد گلزنی عیسی آل کثیر در سوپرجام و ده گله شدن با پیراهن پرسپولیس عنوان کرد: ما هواداران از او تشکر می‌کنیم. ما دیروز هم از عیسی توقع نداشتیم چون شش ماه سختی را سپری کرده و واقعا دمش گرم که با دست پر و با انگیزه برگشته. در کنار عیسی  شهریار مغانلو را داریم که انشاالله مصدومیتش کامل برطرف شود و از آن طرف مهدی ترابی هم هست و فاز حمله طوفانی داریم. امیدوارم عیسی همین روند را ادامه بدهد، اگر بازیکن گل بزند و تیم نتیجه نگیرد هیچ فایده ای ندارد ولی اینکه گل بزنی و همراه با قهرمانی باشد حال عجیبی دارد.
 
انتظاری در پایان در مورد اینکه پرسپولیس می تواند در لیگ بیستم پنجمین قهرمانی متوالی اش را کسب کند یا خیر افزود: من فکر می کنم دور از دسترس نیست. البته ناگفته نماند سپاهان رقیب اصلی تیم پرسپولیس است و با تمام احترامی که برای این تیم و هواداران خوب اصفهانی قائل هستیم من فکر می کنم که پرسپولیس اگر همین روند را ادامه بدهد و چوب لای چرخ باشگاه نگذارند می‌تواند قهرمان شود چون واقعا فوتبال پرسپولیس یک پله بالاتر از سایر تیم ها است و خیلی زیبا و حساب شده بازی می کند. من فکر می کنم نسبت به چند سال اخیر امسال تیم پرسپولیس هم با تجربه تر شده و هم قشنگ و زیبا فوتبال بازی می کند. با این مهره هایی که به تیم اضافه شدند پرسپولیس شرایط این را دارد که پنجمین قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاورد.

منبع: ورزش 3
0 نظر

ترین ها
تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!

رئیس سازمان لالیگای اسپانیا خبر داد در آینده‌ای نه‌چندان دور برخی بازی‌های لالیگا در کشور آمریکا برگزار خواهد شد.

تاریخ: 1403/02/05 بازدید: 2227
آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)

بازیکنان تیم ملی فوتسال علاوه بر نشست فنی روز مسابقه، در جلسات آنالیز شب بازی که توسط کادر مربیگری برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند

تاریخ: 1403/02/06 بازدید: 0
دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

اتفاق ترسناک در تمرین خیرونا

تاریخ: 1403/02/06 بازدید: 2
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar