ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Celta Vigo

0 0

Girona

Levante

1 0

Almeria

Torino

1 2

Lazio

PEC Zwolle

1 0

Almere City

Perth Glory

0 0

Newcastle Jets

Montedio Yamagata

0 0

Niigata UHW II

Kagoshima United

0 0

Nobeoka

Tokyo Verdy

0 0

Shimizu S-Pulse

Seattle Sounders

1 0

Houston Dynamo

Vancouver Whitecaps

1 1

Portland Timbers

Tokyo

0 0

Sagamihara

Austin FC (Usa)

2 2

Real Salt Lake

Dallas

1 3

Orlando City

Minnesota United

3 0

Colorado Rapids

Chicago Fire

1 1

Toronto

St. Louis City

3 1

Sporting KC

Botafogo

0 0

Gremio

New England

1 0

Nashville SC

Montréal

3 0

SJ Earthquakes

Inter Miami

1 1

Charlotte

Cincinnati

1 2

Los Angeles

D.C. United\t

2 2

Columbus Crew

New York RB

1 5

New York City

Philadelphia Union

1 1

Atlanta United

Palmeiras

2 1

Atlético Mineiro

Sparta Rotterdam

1 1

Fortuna Sittard

Malaga

0 3

Elche

Osasuna

4 2

Barcelona

Monaco

2 1

Montpellier

Bologna

1 1

Atalanta

آنتن

ونتزیا - آاس رم

هفته ۳ سری آ ایتالیا

16:30 - 1403/07/08

آنتن

استون ویلا - ایپسویچ

هفته ۴ لیگ برتر انگلیس

16:30 - 1403/07/08

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - در انتظار تصمیم غیرمنتظره ساکت مقابل ملوان

در انتظار تصمیم غیرمنتظره ساکت مقابل ملوان

خبرگزاری تماشاگر - شام آخر در قائمشهر با کباب قو!

  • کد خبر: 316758
  • 1403/07/08
  • بازدید:
  • 1

به گزارش "ورزش سه"، شش هفته از لیگ گذشته و نساجی و ساکت الهامی همچنان در حسرت برد هستند. این اتفاق البته در لیگ این فصل مختص نساجی نیست و تیم‌هایی مثل شمس آذر و هوادار تهران هم همچنان در کسب پیروزی ناکام مانده‌اند و این در حالیست که در اتفاقی عجیب تیم‌هایی مثل استقلال با هدایت جواد نکونام و ذوب آهن و مس رفسنجان نیز تا به اینجا تنها یک پیروزی دشت کرده‌اند.
اما ماجرا در نساجی متفاوت است؛ آنها که فصل گذشته را با خطر سقوط تا هفته‌های پایانی سپری کردند، این بار خیلی بیشتر از گذشته کم طاقت شده‌اند و جو شکل گرفته در این استان و خصوصا در قائمشهر به شکلی پیش رفته که حواشی زیادی به همراه داشته است.
ساکت حتی بعد از بازی با شمس آذر بابت از دست رفتن امتیاز خارج از خانه نیز معترض روی سکوهای استادیوم سردار آزادگان قزوین داشت و این موضوع برای او احساس دوگانه‌ای شکل داد و این تصور را داشت که چرا هواداری که با اتوبوس باشگاه در قزوین حاضر شده هم باید علیه او شعار دهد؛ آن هم در یک بازی خارج از خانه و بعد از کسب امتیاز! ماجرای جدایی محمد عباس‌زاده کاپیتان نساجی هم به مسئله دیگری برای حاشیه و دور شدن تمرکز از این تیم شده است.
عباس‌زاده که در فصل گذشته دو گل برای نساجی به ثمر رساند، در این فصل نیز به عنوان یکی از گران‌ترین بازیکنان نساجی یک گل دیگر به ثمر رسانده و البته برخی اختلاف نظرها در نهایت باعث جدایی او از این تیم شد. هواداران نساجی به واسطه عملکرد او در فصلی که منجر به صعود این تیم به لیگ برتر شد اما عاشقانه او را دوست دارند و تصمیم باشگاه برای جدایی و فسخ قراردادش را بر

اخبار مرتبط

  • قلی‌زاده منتظر بازی مقابل کورونا

    بیشتر...
  • بیانیه رسمی بایرن برای مصدومیت کین

    بیشتر...
  • نصیرزاده حرفش را پس گرفت: دکتر رفیق ما است!

    بیشتر...

نمی‌تابند تا اعتراض نسبت به این اتفاق به حاشیه‌ای دیگر برای نساجی و البته ساکت الهامی تبدیل شود. سرمربی نساجی که در دوران مربیگری‌اش نشان داده همواره احترام خاصی برای کاپیتان‌های تیمش قائل بوده و آنها را به عنوان یکی از راس‌های موفقیت تیمش به کار می‌گیرد اما این بار بعد از چند رفت و برگشت و اختلاف و... در نهایت تصمیم به کنار گذاشتن عباس‌زاده گرفت.

اکنون شایعه جدیدی درباره آینده کاری ساکت الهامی در نساجی شکل گرفته است. سرمربی‌ای که در چند برهه توانست سند موفقیت نساجی را امضا کند و مرد محبوب سکوهای شهید وطنی قائمشهر لقب گیرد اما اکنون به گفته نزدیکانش کاملا از شرایط خسته و ناامید است.
او که دو بار نجات نساجی در سقوط را در کارنامه دارد و بزرگترین افتخار تاریخ این باشگاه با قهرمانی در جام حذفی را به نام خود کرده تا طی چند دوره‌ای که قهرمانی در انحصار پرسپولیس و استقلال در لیگ ایران بوده، دو قهرمانی حذفی روی نیمکت تراکتور و نساجی را از آن خود کند و از این جهت متمایز لقب گیرد.
نزدیکان ساکت الهامی اما مدعی هستند که ساکت الهامی شاید روزهای آخر حضورش در نساجی را پشت سر بگذارد.
جایی که ادعا دارند او تصمیم داشت در صورت برتری مقابل شمس آذر هم این تصمیم را علنی کند و نمی‌خواهد خاطرات شیرین خود با این تیم را بعد از ناکامی پایان دهد و مسلما اولین برد امضا تصمیم نهایی او خواهد بود. 
به همین جهت بار دیگر ساکت الهامی کاملا فارغ از تمام حواشی و اتفاقات حول تیم که با نگاهی بدبینانه مدعی تحرکاتی علیه موفقیت نساجی است، عزم خود را طی روزهای اخیر کاملا برای جدال با ملوان جشن گرفته است.
او کاملا آگاه است که این دیدار به عنوان همسایگان شمالی و بین گیلان و مازندران از اهمیت زیادی برای هواداران نساجی برخوردار است. خصوصا اینکه ملوان با لشگر ستاره‌های سرباز خود و سرمستی از صدرنشینی و حضور در مدعیان، با توپ پر در قائمشهر حاضر می‌شود و پیروزی در این بازی بار دیگر می‌توان غرور نساجی را به آنها بازگرداند.

ساکت الهامی که در این فصل یک بار هم استعفا داده و با درخواست بازیکنان و فشار مدیریتی بار دیگر کار را استارت زده و البته در این مقطع یک تساوی قابل اعتنا و ارزشمند مقابل استقلال کسب کرده و در خارج از خانه هم مقابل شمس آذر به تساوی رضایت داده، برای تصمیم دوباره و خداحافظی و استعفا صحبت‌های نزدیکان او استناد کرد اما مسلما نوع رفتار ساکت الهامی و فشاری که نشان می‌دهد در این مدت تحمل می‌کند، شاید یقین به این اتفاق را دور از ذهن نکند. آیا پیروزی احتمالی برابر ملوان بندرانزلی پایان مردی است که دو بار نساجی را از سقوط نجات داده و عنوان تاریخی قهرمانی حذفی و حضور در آسیا را به موزه افتخارات این باشگاه سنجاق کرده است؟ فعلا که همه چیز نزدیک به این اتفاق تصور می‌شود.

منبع: ورزش 3
0 نظر

ترین ها
شبیه‌ترین دربی به دربی مادرید از نظر آنچلوتی
شبیه‌ترین دربی به دربی مادرید از نظر آنچلوتی

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه مصاف شاگردانش با اتلتیکو در اولین دربی پایتخت اسپانیا در فصل جاری، حال و هوای این دربی را به یکی از دربی‌های کشور خودش شبیه دانست.

تاریخ: 1403/07/07 بازدید: 20
قلی‌زاده منتظر بازی مقابل کورونا
قلی‌زاده منتظر بازی مقابل کورونا

ملی‌پوش ایرانی لخ پوزنان یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل کورونا است

تاریخ: 1403/07/08 بازدید: 1
تیم والیبال کهکشان قهرمان لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر کشور شد

تیم والیبال کهکشان با شکست لبخند ایتام رتبه نخست لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر کشور را از آن خود کرد.

تاریخ: 1403/07/08 بازدید: 3
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar