ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Marseille

0 0

Nice

Monaco

0 0

Lille

Crystal Palace

0 0

Newcastle United U21

Everton

0 0

Liverpool

Manchester United

0 0

Sheffield United

Atalanta

0 0

Fiorentina

Ajax

0 0

Excelsior

Wolverhampton Wanderers

0 0

AFC Bournemouth

Trabzonspor

3 1

Fatih Karagümrük

Zenit Petersburg

0 2

Rubin Kazan

Krasnodar

3 1

Baltika

Lorient

1 4

PSG

Twente

3 1

Almere City

Nizhny Novgorod

2 3

Lokomotiv Moscow

Orenburg

1 2

Dinamo Moscow

Yokohama F. Marinos

4 2

Ulsan Hyundai

Arsenal

5 0

Chelsea

Lazio

2 1

Juventus

Al Hilal

2 1

Al Ain

Ankaragucu

0 0

Besiktas

Sevilla

2 1

Mallorca

AC Milan

1 2

Stockholm Internazionale

FC Cartagena

2 0

Real Oviedo

آنتن

میامی هیت - بوستون سلتیکس

بسکتبال حرفه‌ای NBA

02:30 - 1403/02/06

آنتن

نیو اورلینز پلیکانز - اوکلاهاما سیتی تاندر

بسکتبال حرفه‌ای NBA

05:00 - 1403/02/06

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - بدهی سنوات فدراسیون مشکل بزرگی است/ توسعه آموزش دستارود مهمی است

بدهی سنوات فدراسیون مشکل بزرگی است/ توسعه آموزش دستارود مهمی است

خبرگزاری تماشاگر - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه آموزش و سامانه ملی از دستاوردهای مهم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی است.

  • کد خبر: 153513
  • 1401/06/22
  • بازدید:
  • 45

به گزارش خبرگزاری مهر ، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و سایر اعضاء جهت بررسی عملکرد سال ۱۴۰۰ فدراسیون برگزار شد.
آرش فرهادیان سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون ها، شکرشکن مشاور حسابرسی وزارت ورزش ، محمد تابع نماینده پارالمپیک و دکتر نوروزی نایب رییس کمیته ملی المپیک، رضا پازندمهر دبیر فدراسیون، مهران همتیان و فیروزه سیدمهدی نواب روسای فدراسیون و امیر رامشی خزانه دار در این مجمع حضور داشتند.
این مجمع به منظور بررسی عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۰ و تصویب برنامه‌های سال جاری برگزار شد و پس از ارائه به مجمع مورد تأیید قرار گرفت. همچنین دبیر مجمع ، خزانه‌دار فدراسیون و حسابرس رسمی گزارش خود را برای سال ۱۴۰۰ ارائه کردند که مورد تایید اعضا واقع شد. در پایان مجمع نیز برنامه های فدراسیون در سال آتی به تصویب رسید.
سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع سالیانه این فدراسیون گفت: آقای ناظمی گزارش کاملی در چند بخش ارائه کردند، در خصوص گزارش آموزش تاکید کنم به شما این فدراسیون هویت واقعی اش را هنوز پیدا نکرده و همچنان درگیر بحث موتورهای بالای 250 سی سی هست و این مشکلی است که باید حل شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای وزیر هم تاکید فرمودند و با دستور ایشان کارگروه ساماندهی موتورهای سنگین تشکیل شده و در مراحل پایانی انجام این کار هستیم و انشالله به زودی این

اخبار مرتبط

  • «آموزش»و«استعدادیابی» اولویت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

    بیشتر...
  • مازیار ناظمی در اتومبیلرانی ماندنی شد

    بیشتر...
  • پولادگر: باوجود سیاه نمایی دشمنان مشخص شد ورزش بانوان در جمهوری اسلامی جایگاه بالایی دارد

    بیشتر...

مشکل برطرف می شود، آقای وزیر چندین بار تاکید کردند.
پولادگر گفت: در خصوص آموزش که مبحث قدیمی هم هست، من خودم گواهی نامه دوچرخه داشتم، افرادی که می خواستند به صورت اصولی دوچرخه سواری کنند باید گواهی نامه دریافت می کردند، حتی به سایز دوچرخه هم اشاره شده بود.
وی افزود: واقعا در این حوزه موتورسواری و اتومبیلرانی به صورت عمومی و تخصصی نیاز به آموزش است. به نظر من ویژه ترین هویت فدراسیون می تواند بحث آموزش باشد و با کمک نهاد ها و سازمان های مرتبط مانند راهنمایی رانندگی که حتی بحث آموزش را به بخش خصوصی واگذار کردند.
بدهی سنوات فدراسیون مشکل بزرگی است/ توسعه آموزش دستارود مهمی است
پولادگر خاطر نشان کرد: اینکه ما بگوییم پیست به ما بدهید بودجه بدهید، با وجود این منابع مدیریت کردن کاری ندارد. هنر مدیریت آنجایی است که با فکر، خلاقیت و نوآوری ایجاد سرمایه کنید. و این رشته یکی از رشته هایی است که به راحتی می توان در آن جذب سرمایه کرد. افرادی که عاشق این رشته هستند میلیاردی سرمایه گذاری می کنند، در رشته های دیگر به این صورت نیست.
این مقام مسئول ادامه داد: فردی که هزینه های سنگین می کند برای حضور در مسابقات این فرد بسیار علاقه دارد و باید فضایی را فراهم کنیم تا این افراد حضور پیدا کنند. نباید منتظر اختصاص بودجه دولتی باشیم، بسیاری از این سرمایه ها موجود است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: من تشکر می کنم از آقای ناظمی، با این گزارش حسابرسی چند صفحه ای و بند های زیاد هیچ نظمی وجود نداشته در این فدراسیون، همه کمک کنیم پیشرفت کند و رونق بگیرد. بدهی سنواتی فدراسیون مشکل بزرگی است و باید تیم حقوقی خوبی در کنارتان باشد.
وی در خصوص راه اندازی سامانه ملی موتورسواری و اتومبیلرانی توسط فدراسیون گفت: این سامانه بسیار خوب و شفاف است من خودم تجربه استفاده از این سیستم در بخش ورزش را دارم از آقای ناظمی درخواست می کنم تا از درآمد این سامانه هیات های استانی هم استفاده کنند. با همکاری هیات ها و حضور آنها باید این سامانه فعال شود. وقتی همه بدانند همه چیز شفاف انجام میشود اعتماد می کنند و این از محاسن سامانه است.
سید محمد پولادگر گفت: به نظر من شما خیلی مخاطب دارید، این موتورسوارهای زیاد در شهر را اعضای خودتان بدانید. آقای ناظمی باید تمامی موتورسواری ایران عضو فدراسیون شما باشند، باید با ایجاد جذایبت برایشان افرادی که در پیک های موتوری هم کار می کنند بر خوشان واجب بدانند که عضو فدراسیون شود. تعداد مجامع سالیانه هیات های استانی هم کم است که باید پیگیر این موضوع هم باشید. و هیات های استانی باید صورت های مالی شان را برای فدراسیون ارسال کنند.
پولادگر در پایان گفت: در پایان از همه شما تشکر می کنم بابت زحماتی که کشیدید و این قول را می دهم که این موضوع را با جدیت دنبال می کنم تا قبل از پایان امسال این موضوع موتورهای سنگین حل شود، موضوع پیچیده ای هم نیست، لغت قاچاق را هم قبول ندارم.

منبع: مهر
0 نظر

ترین ها
قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

تیم فرمول یک فراری در راستای تامین هزینه خرید راننده جدیدش قرارداد گران‌قیمتی با اسپانسر آمریکایی امضا کرد.

تاریخ: 1403/02/04 بازدید: 2162
در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم

سباستین ورون:

تاریخ: 1403/02/05 بازدید: 1
بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند

مراسم قهرمان ایران با معرفی نفرات و تیم‌های برگزیده، در حال برگزاری است

تاریخ: 1403/02/05 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar