ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

İstanbulspor

0 0

Fatih Karagümrük

Albirex Niigata S

0 0

Geylang International

Athletic Club

1 1

Granada

Nice

3 0

Lorient

Cagliari

2 2

Juventus

Eintracht Frankfurt

3 1

Augsburg

Tenerife

0 0

Leganes

Besiktas

2 0

Ankaragucu

Genoa

0 1

Lazio

Krasnodar

2 0

Fakel

Porto U19

2 3

Milan U19

فولاد

0 1

مس رفسنجان

استقلال

3 2

Caspian Qazvin

نساجی مازندران

1 0

تراکتور

Olympiakos Piraeus U19

1 0

Nantes U19

Balestier Khalsa

1 1

Young Lions

Botafogo

1 0

Atlético Goianiense

Marseille

2 0

Benfica

West Ham United

1 1

Bayer Leverkusen

Atalanta

0 1

Liverpool

AS Roma

2 1

AC Milan

صنعت نفت ابادان

0 3

پرسپوليس

گل گهر سیرجان

2 2

Esteghlal Khuzestan

پیکان

2 2

هوادار

شبکه ورزش

ژاپن - کره جنوبی

فوتسال جام ملت‌های آسیا

14:30 - 1403/02/01

آنتن

ژاپن - کره جنوبی

فوتسال جام ملت‌های آسیا

14:30 - 1403/02/01

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - در جستجوی بقا!

در جستجوی بقا!

خبرگزاری تماشاگر - بررسی وضعیت تیم‌های پایین جدولی لیگ برتر

  • کد خبر: 138210
  • 1401/02/23
  • بازدید:
  • 52

سپهر ستاری: لیگ برتر بیست و یکم به هفته‌های پایانی خود رسیده و تنها چهار مسابقه تا پایان این دوره از مسابقات باقی مانده است. در صدر جدول رقابت جذاب سرخابی‌های پایتخت با صدرنشینی استقلال و اختلاف شش امتیازی شاگردان مجیدی با رقیب سنتی دنبال می‌شود و آبی‌های پایتخت شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی پس از 9 سال دارند. در این بین رقابت تیم‌های انتهای جدولی برای فرار از سقوط به لیگ یک هم با جذابیت و هیجان بالایی دنبال می‌شود.
در حال حاضر روی کاغذ احتمال سقوط پنج تیم نساجی، تراکتور، نفت مسجدسلیمان، فجرسپاسی و شهرخودرو وجود دارد که البته دو تیم نساجی و تراکتور به توجه به امتیازاتی که جمع کرده‌اند کمتر از سه تیم دیگر خطر سقوط از لیگ برتر را احساس می‌کنند.
شهرخودرو مشهد مدعی اول سقوط به لیگ یک نماینده استان خراسان است که فصل عجیبی را سپری می‌کند. تقریبا از همان روزهای اول می‌شد حدس زد که بار کج مشهدی‌ها به منزل نمی‌رسد و این تیم قرار است روزهای سختی را در لیگ بیست و یکم سپری کند. شهرخودرویی‌ها امسال انواع و اقسام حاشیه‌ها را تجربه کردند و حالا با کسب تنها 15 امتیاز قعرنشین لیگ هستند و در خطر سقوط قرار دارند. وضعیت این تیم در هفته‌های اخیر با حضور داوود سیدعباسی کمی بهتر شده و آن‌ها در بازی با استقلال پس از پنج هفته طعم تلخ شکست را چشیدند اما این تیم در ابتدای فصل به قدری بد نتیجه گرفته که تنها یک معجزه می‌تواند باعث بقا در لیگ برتر شود.
شهرخودرو در چهار هفته پایانی دیدارهای سختی را هم در پیش دارد و باید به ترتیب برابر پیکان، سپاهان، پرسپولیس و فولاد به میدان برود. با توجه به این برنامه آن‌ها شانس بسیار کمی برای حفظ سهمیه استان خراسان برای فصل اینده دارند.
در جستجوی بقا!
فجرسپاسی شیراز تیم شیرازی در بازگشت دوباره به لیگ برتر شرایط چندان خوبی را سپری نمی‌کند و با 17 امتیاز تیم پانزدهم جدول است. آن‌ها در 26 مسابقه این فصل فقط 9 بار موفق به گلزنی شده‌اند که یک امار

اخبار مرتبط

  • عکس‌| حمله هواداران خشمگین تراکتور؛ ون حامل بازیکنان آسیب دید!

    بیشتر...
  • بمب بزرگ تراکتوری‌ها؛ سرمربی سابقب گرت بیل در راه تبریز

    بیشتر...
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور

    بیشتر...

فاجعه برای آن‌ها محسوب می‌شود. حتی حضور مجتبی سرآسیایی به جای علی اصغر کلانتری هم نتوانسته شرایط فجر را تغییر دهد. آخرین برد شیرازی‌ها در لیگ برتر به هفته پنحم لیگ برتر برمی‌گردد و این تیم بیش از 20 هفته در حسرت برد به سر می‌برد.
فجر نسبت به شهرخودرو قرعه بهتری در چهار هفته پایانی دارد اما کار این تیم هم برای بقا آسان نیست. آن‌ها باید با تیم‌های هوادار، ذوب‌آهن، تراکتور و پرسپولیس بازی کنند و برای بقا اول از همه نیازمند شکستن طلسم بردهای خود هستند.
در جستجوی بقا!
بیشتر بخوانید: چرا دختر تاریخ‌ساز وزنه‌برداری به ایران برنگشت؟ برانکو جانشین گل‌محمدی می‌شود؟ دم فرهاد مجیدی گرم! نفت مسجدسلیمان نفتی‌های مسجدسلیمان هم مانند شهرخودرو پیش‌فصل عجیبی را سپری کرد و حدس زدن وضعیت این تیم در هفته‌های پایانی کار سختی نبود. آن‌ها پیش از شروع لیگ چند بار سرمربی خود را تغییر دادند و در نهایت با فراز کمالوند لیگ را آغاز کردند. نتایج ضعیف کمالوند باعث شد محمود فکری به مسجدسلیمان برگردد اما او هم دوای درد نفت نشد تا قرعه به نام رضا مهاجری بیافتد. در حال حاضر نفت با کسب 19 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و خارج از منطقه سقوط است اما کمترین لغزشی می‌تواند این تیم را به لیگ یک بفرستد. نکته مثبت در خصوص نفت مسجدسلیمان این است که در 7 بازی آخر خود فقط مقابل پرسپولیس شکست خورده.
این تیم در چهار هفته آینده باید با نساجی، گل‌گهر، نفت آبادان و استقلال بازی کند و با توجه به شعف فجر و شهرخودرو امید زیادی به بقا دارد.
در جستجوی بقا!
تراکتور تبریز حضور تیم پرطرفدار تبریزی در این لیست باعث شگفتی است اما اتفاقاتی که در چند سال اخیر با حضور زنوزی در تراکتور رخ داده کار این تیم را به رتبه‌های پایین جدول رسانده است. تراکتوری‌ها امسال هم مطابق انتظار تغییرات زیادی روی نیمکت خود داشتند؛ ابتدا قرار بود تراکتور با فراز کمالوند فصل را آغاز کند اما با استعفای او فیروز کریمی به تبریز برگشت و وقتی نتیجه نگرفت زوونومیر سولدو کروات روی نیمکت تراکتور نشست و پس از کسب نتایج ضعیف جای خود را به ارطغرول ساغلام داد. شرایط تراکتور با ساغلام کمی بهتر شده و آن‌ها با کسب 7 امتیاز از سه بازی اخیر خود کمی به آرامش رسیده‌اند و کمتر از دیگر تیم‌ها خطر سقوط را احساس می‌کنند اما قرار گرفتن در رده نازل سیزدهم با کسب تنها 24 امتیاز و فقط 5 برد برای تیمی که روزگاری مدعی قهرمانی لیگ برتر بود یک فاجعه محسوب می‌شود.
تراکتور در چهار هفته آینده باید با ذوب‌آهن، پرسپولیس، فجرسپاسی و نساجی بازی کند و امیدوار است با کسب نتایج مناسب فصل را در رتبه بهتری به پایان برساند.
در جستجوی بقا!
نساجی مازندران قهرمان جام حذفی امسال در لیگ برتر روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته ولی تیم‌های انتهای جدولی به قدری بد نتیجه گرفته‌اند که خطر سقوط چندان برای نساجی جدی نیست. آن‌ها امسال تیم خانه به دوش لیگ برتر بودند و نتوانستند در قائمشهر از حریفان خود میزبانی کنند و همین موضوع تاثیر منفی روی عملکردشان گذاشت. نساجی با 28 امتیار و فاصله 11 امتیازی از منطقه سقوط، در رده دوازدهم قرار دارد. ان‌ها اخیرا حواشی مختلفی را در خصوص برکناری ساکت الهامی تجربه کردند و قرار است تا پایان فصل با اسماعیل اسماعیلی به عنوان سرمربی کار کنند. نساجی امسال فقط 5 بار موفق به پیروزی شده و آخرین بردش به هفته بیست و یکم برابر پیکان برمی‌گردد.
تیم محبوب شهر قائمشهر در چهار آخر لیگ بیست و یکم به ترتیب باید با نفت مسجدسلیمان، هوادار، ذوب‌آهن و تراکتور بازی کند.
در جستجوی بقا!
بیشتر بخوانید: همسر پژمان جمشیدی کیست؟ زمان دیدار کانادا - ایران مشخص شد پاسپورت یکتا جمالی کجاست؟ 258 258

منبع: خبر انلاین
0 نظر

ترین ها
پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

شاگردان ویسی در حالی در خانه شکست خوردند که بازیکن مازاد فولادی‌ها که در نیم فصل به مس پیوسته عامل پیروزی نماینده رفسنجان شد.

تاریخ: 1403/01/31 بازدید: 2246
هفته ۹ جی لیگ ژاپن؛ زاهدی در رده سوم گلزنان، برد ویسل کوبه
هفته ۹ جی لیگ ژاپن؛ زاهدی در رده سوم گلزنان، برد ویسل کوبه

هفته نهم فصل ۲۰۲۴ لیگ برتر ژاپن موسوم به جی لیگ امروز آغاز شد.

تاریخ: 1403/02/01 بازدید: 0
جلسه ویژه در بارسا: آخرین تلاش برای حفظ ژاوی

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، در روزهای آینده جلسه مهمی را با ژاوی برگزار خواهد کرد

تاریخ: 1403/02/01 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar