ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

VPS

0 0

Jaro

PEPO

0 0

JIPPO

EIF

1 0

KäPa

HJK

1 1

PK-35

MP

2 0

KuPS Akatemia

Arendal

5 1

Mandalskameratene

Besiktas

1 1

Fatih Karagümrük

Skeid

1 4

Kjelsås

Vard

0 0

Brann II

Eidsvold

3 0

Notodden

Ørn Horten

4 0

Åskollen

HJK

5 1

TPS

Naft Gachsaran

2 0

Shahin Bandar Ameri

سايپا

0 1

شهرداری استارا

فجر سپاسی

1 0

Darya Babol

Mes Soongoun

1 0

استقلال ملاسانی

پارس جم بوشهر

1 2

Chadormalu SC

مس کرمان

2 0

Ario Eslamshahr

نفت مسجد سلیمان

2 1

Shahre Raz

خوشه طلایی ساوه

0 1

خیبر خرم آباد

Damash Gilanian

2 1

Mes Shahr-e Babak

Strindheim

3 0

Nardo

Stjørdals-Blink

4 0

Brattvåg

Lysekloster

3 2

Viking II

آنتن

لسترسیتی - بریستول سیتی

چمپیونشیپ انگلیس

16:00 - 1403/01/10

آنتن

میدلزبورو - ساوتهمپتون

چمپیونشیپ انگلیس

18:30 - 1403/01/10

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - طارمی پوشکاش را باخت و دلها را برد (عکس)

طارمی پوشکاش را باخت و دلها را برد (عکس)

خبرگزاری تماشاگر - گفتگوی صمیمانه دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی پایانی بر یک سوتفاهم سه ماهه و یک جنجال بی جهت بود.

  • کد خبر: 117216
  • 1400/10/28
  • بازدید:
  • 38

  به گزارش "ورزش سه"، شاید مهم ترین موضوع فوتبالی در شش ماهه دوم امسال به ماجرای حذف مقطعی مهدی طارمی ستاره تیم فوتبال پورتو از فهرست تیم ملی برمی‌گردد؛ جایی که او در یک توییت طعنه آمیز سرمربی تیم ملی را بابت مصاحبه اش با یک رسانه کروات مورد نوازش قرار داد تا در واکنش، اسکوچیچ برای حفظ نظم تیمی و جایگاه خود طارمی را از جمع ملی پوشان کنار بگذارد.
  این مسئله دو وجه داشت؛ ابتدا صحبت ها و پیش داوری ها پس از مصاحبه طارمی و سپس موضع گیری ها پس از خط خوردن موقت طارمی.
  در فوتبال ایران پیشکسوتان همواره در چنین مواقعی از سوی رسانه ها برای اظهار نظر احضار می‌شوند و جالب اینکه اغلب آنها از آنچه که اسکوچیچ در گفتگویش با رسانه کروات به زبان آورده بود اطلاع دقیقی نداشتند و استناد اشاره آنها تیتری بود که ترجمه صحیح صحبت های سرمربی تیم ملی نبود؛ همان چیزی که سوتفاهم اصلی را برای خود مهدی طارمی هم درست کرده تا سرمربی تیم ملی مجبور شود قلم قرمز دور اسم است ستاره بزرگ فوتبال ایران بگیرد.
 
    نکته اینکه به جز مجموعه تیم ملی و فدراسیون در بیرون کمتر کسی به دنبال حل این مسئله، پادرمیانی و رفع سوتفاهم بود و بیشتر صحبت ها با توجه به علاقه یا عدم علاقه افراد به سرمربی تیم ملی یا مهدی طارمی، تبدیل به نقد هایی نه چندان منصفانه درباره موضوعی می‌شد که علی‌الاصول و در درجه اول به شخص سرمربی و خود بازیکن مربوط می‌شد.

اخبار مرتبط

  • طارمی رکورد موارد تخلف و جریمه را شکست!

    بیشتر...
  • جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC

    بیشتر...
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس

    بیشتر...


  در این بین چهره هایی هم بودند که با انتقادات شدید و تند و حرف های عجیب، موضع و درواقع کینه خود را نسبت به سرمربی تیم ملی نیز به نمایش گذاشتند؛ چهره هایی که با توجه به جایگاهشان  از آنها توقع می‌رفت به جای بنزین ریختن روی آتش در جهت رفع این سوبرداشت یا سوتفاهم بکوشند اما آنها در سمت مقابل و به‌خیال خود در جهت حمایت از بازیکن ایستادند.
   

  علی ایحال تیم ملی بدون مهدی طارمی به مصاف لبنان و سوریه رفت و بعد از مشقت های بسیار در مسابقه اول، دیدار دوم را با اقتدار کامل پشت سر گذاشت و به لبه موقعیت صعود به جام جهانی رسید(تا نشان بدهد کیفیتی به مراتب بالاتر از این دارد که به فردی وابسته باشد). اگرچه این موقعیتی است که خود مهدی طارمی در رسیدن به آن نقش ویژه ای ایفا کرده. به خصوص در دور اول مسابقات که او با باور فوق العاده اس به موفقیت زمینه ساز دو برد بزرگ ایران مقابل بحرین و عراق شد.
  طارمی که حالا خود را برای سومین مصاف با تیم ملی عراق در کمتر از یک سال آماده می‌کند با انگیزه بسیار به تیم ملی باز خواهد گشت و همه آماده آتش‌بازی او با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی هستند.در این بین باید به نقش برخی ملی پوشان برای پادرمیانی و البته تغییر مواضع خود طارمی نیز اشاره کرد و البته موضوع اصلی، عدم پافشاری اسکوچیچ به بودن در نقطه ای که می‌توانست ماجرای حذف مهدی رحمتی از تیم ملی را تکرار کند.
 
  در برنامه فوتبال برتر دیشب و در گفتگویی که بین طارمی و اسکوچیچ به نمایش در آمد برای هواداران فوتبال و تیم ملی بسیار دلپذیر بود و از یک صمیمیت و علاقه دو طرفه خبر می‌داد؛ جایی که طارمی برای اسکوچیچ آرزوی سلامتی و موفقیت کرد و او و همکارانش را یک کادر لایق دانست و در عین حال سرمربی تیم ملی هم از طارمی خواست با توجه به اینکه اولین بازیکن قطعی دعوت شده به تیم ملیست در بازی عراق کار را در بیاورد.
  برای هواداران فوتبال ایران که اغلب به اخبار منفی و مسائل حاشیه ای واکنش های بیشتری نشان می‌دهند، شاید این قسمت پنج دقیقه ای که به همت محمدحسین میثاقی روی آنتن رفت، موضوع چندان درخور توجهی نباشد اما حتی آنها هم بیش از هر زمان دیگری به اخبار مثبت این چنینی نیاز دارند.
 دیدن صمیمیت و اتحادی که بین بازیکنان و مربیان در بالاترین سطح فوتبال ایران وجود دارد ما را امیدوار می‌کند که نه تنها صعودی به یاد ماندنی به جام جهانی داشته باشیم، که در دور نهایی رقابت ها هم با تیمی در حد انتظارات علاقمندان بی‌شمار فوتبال در ایران حاضر بشویم.
  اگرچه نبردن جایزه پوشکاش برای اسکوچیچ و طارمی هر دو ناراحت کننده بود اما این ناکامی جزئی در مقابل شیرینی رفتار این دو در قبال یکدیگر به هیچ وجه به چشم نخواهد آمد.

منبع: ورزش 3
0 نظر

ترین ها
بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان ایران در گام دوم
بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان ایران در گام دوم

تیم ملی بسکتبال ۳نفره بانوان ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های جام آسیا تیم کره‌جنوبی را شکست داد.

تاریخ: 1403/01/09 بازدید: 2172
آشتی‌کنان خاص دو استقلالی در راه است
آشتی‌کنان خاص دو استقلالی در راه است

جواد نکونام و رضا عنایتی فردا با هم رودررو خواهند شد و به کدورت‌ها پایان خواهند داد

تاریخ: 1403/01/10 بازدید: 2
پاسخ مدیررسانه‌ای تراکتور به استوری میرصالحیان؛ جدی می‌فرمایید؟ + ویدیو

دعوای مجازی مدیران سپاهان و تراکتور ادامه دارد

تاریخ: 1403/01/10 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar