ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Marseille

2 2

Nice

Monaco

1 0

Lille

Atalanta

4 1

Fiorentina

Crystal Palace

2 0

Newcastle United U21

Everton

2 0

Liverpool

Ajax

2 2

Excelsior

Manchester United

4 2

Sheffield United

Wolverhampton Wanderers

0 1

AFC Bournemouth

Trabzonspor

3 2

Fatih Karagümrük

Zenit Petersburg

0 2

Rubin Kazan

Krasnodar

3 2

Baltika

Lorient

1 4

PSG

Twente

3 1

Almere City

Nizhny Novgorod

2 3

Lokomotiv Moscow

Orenburg

1 2

Dinamo Moscow

Yokohama F. Marinos

4 2

Ulsan Hyundai

Arsenal

5 0

Chelsea

Lazio

2 1

Juventus

Al Hilal

2 1

Al Ain

Ankaragucu

0 0

Besiktas

آنتن

روستوف - اورال

لیگ برتر روسیه

16:30 - 1403/02/06

آنتن

امید ژاپن - اميد قطر

جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا

17:30 - 1403/02/06

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - صعود چشمگیر شیدایی در رنکینگ فدراسیون تکواندو

صعود چشمگیر شیدایی در رنکینگ فدراسیون تکواندو

خبرگزاری تماشاگر - در رنکینگ جدید برترین تکواندوکاران جهان، زهرا شیدایی با کسب مدال طلای رقابت‌های آزاد قهرمانی جهان در عربستان از رده ۱۴۴ به رده ۴۷ صعود کرد.

  • کد خبر: 106892
  • 1400/09/13
  • بازدید:
  • 83

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، آرمین هادی‌پور، نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با ۱۴۲.۹۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد؛ حسین لطفی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن با ۵۱.۵۰ امتیاز در رده چهل و ششم جای گرفته است.
در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی با ۱۵۰.۵۰ امتیاز در رده ششم قرار گرفت، سروش احمدی با ۱۱۶.۸۹ امتیاز جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داد و امیرمحمد بخشی نیز با ۹۰.۱۶ امتیاز رده بیستم را به نام خود ثبت کرده است.
محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم با ۴۲.۱۶ امتیاز در رده پنجاه و پنجم قرار دارد و علی اشکوریان نیز با ۴۰ امتیاز رده پنجاه و هشتم را به خود اختصاص داده است؛ مهدی جلالی با ۳۸.۱۰ امتیاز در رده شصت و سوم جای دارد و مهران برخورداری نیز با کسب ۳۷.۷۶ امتیاز رده شصت و چهارم این وزن را به نام خود ثبت کرده است.
سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم با ۱۳۶.۰۱ امتیاز در رده ششم قرار دارد. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن با ۶۱.۴۶  امتیاز رده سی و سوم را در اختیار دارد. علیرضا نادعلیان در این وزن با ۲۶ امتیاز در رده شصت و سوم جای گرفت.  اما در گروه زنان مهلا مومن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم با ۴۳.۱۳ امتیاز رده شصت و سوم را به نام خود ثبت کرده است. نگار اسماعیلی با ۴۰ امتیاز رده شصت و هفتم را به خود اختصاص داده است.
در وزن ۵۷- کیلوگرم زهرا شیدایی که در

اخبار مرتبط

  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان مشخص شد

    بیشتر...
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس

    بیشتر...
  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

    بیشتر...

مسابقات آزاد جهانی موفق به کسب مدال طلا (۴۰ امتیاز) شد، با ۹۷ پله صعود و ۵۴.۷۵ امتیاز توانست رده ۴۷ را به خود اختصاص دهد. ناهید کیانی دیگر نماینده کشورمان در این وزن با دو پله صعود و ۵۳.۳۳ امتیاز در رده چهل و نهم جای گرفته است. پریسا جوادی با ۴۰.۸۹ امتیاز در رده شصت و ششم قرار گرفت.
در وزن ۶۷- کیلوگرم ملیکا میرحسینی با کسب مدال برنز در رقابت‌های آزاد جهانی شش پله صعود داشت و با ۷۱.۸۰ امتیاز در رده ۲۹ قرار ‌گرفت.  کیمیا همتی با ۳۳.۴۹ امتیاز رده پنجاه و هشتم را به نام خود ثبت کرده است؛ کوثر اساسه دیگر نماینده این وزن که مدال برنز مسابقات جهانی را بدست آورد، با ۶۳ پله صعود و ۲۴.۴۰ امتیاز رده هفتادوهفتم را به خود اختصاص داد.
در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل با ۲۷.۰۹ امتیاز در رده شصت و سوم قرار گرفته است. اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن با ۱۹.۰۱ امتیاز در رده هفتاد و ششم جای دارد.
***رنکینگ المپیکی وزن ۵۸- کیلوگرم: ۱- "ویتو دلایکویلا" از ایتالیا با ۳۳۴.۳۴ امتیاز  ۲- "جون جانگ" از کره‌جنوبی با ۲۷۱.۱۹ امتیاز ۳- "محمد خلیل جندوبی" از تونس با ۱۸۵.۸۴ امتیاز ۴- "جک وولی" از ایرلند با ۱۷۰.۴۵ امتیاز ۵-"میخائیل آرتامونوف" از روسیه با ۱۶۴.۸۲ امتیاز ۶- "برناندون هرناندز" از مکزیک با ۱۶۳.۸۳ امتیاز ...
۸- "آرمین هادی‌پور" از ایران با ۱۴۲.۹۹ امتیاز   ...
۴۶- "حسین لطفی" از ایران با ۵۱.۵۰ امتیاز وزن ۶۸- کیلوگرم: ۱- "برادلی سیندن" از انگلیس با ۳۰۲.۴۴ امتیاز  ۲-"دای هون لی" از کره جنوبی ۲۳۵.۲۰ امتیاز ۳- "شوای ژائو" از چین با ۲۱۳.۳۸ امتیاز ۴-  "جاویر پرزپولو" از اسپانیا با ۱۹۱.۱۷ امتیاز ۵- "هاکان رسبر" از ترکیه با ۱۸۰.۸۷ امتیاز ۶- "میرهاشم حسینی" از ایران با ۱۵۰.۵۰ امتیاز ...
۱۲- "سروش احمدی" از ایران با ۱۱۶.۸۹ امتیاز  ...
۲۰- "امیرمحمد بخشی" از ایران با ۹۰.۱۶ امتیاز    وزن ۸۰- کیلوگرم: ۱- "ماکسیم خراماتکوف" از روسیه با ۳۹۳.۹۵ امتیاز ۲- "صالح الشراباتی" از اردن با ۲۶۲.۲۴ امتیاز ۳- "سیف عیسی" از مصر با ۲۱۵.۵۷ امتیاز  ۴-"میلاد بیگی" از آذربایجان با ۲۰۷.۱۳ امتیاز ۵- "ایکارو مارتینز" از برزیل با ۱۹۲.۶۵ امتیاز ۶- "نیکیتا رافالوئیچ" از ازبکستان با ۱۸۰.۷۵ امتیاز ...
۵۵- "محمدعلی خسروی" از ایران با ۴۲.۱۶ امتیاز ۵۸- "علی اشکوریان" از ایران با ۴۰ امتیاز ...
۶۳- "مهدی جلالی" از ایران با ۳۸.۱۰ امتیاز ۶۴- "مهران برخورداری" از ایران با ۳۷.۷۶ امتیاز   وزن ۸۰+ کیلوگرم: ۱- "ولادیسلاو لارین" از روسیه با ۳۷۷.۳۹ امتیاز ۲- "کیو دون این" از کره‌جنوبی با ۲۴۴.۹۵ امتیاز ۳- "رافائل آلبا" از کوبا با ۲۰۹.۲۰ امتیاز ۴- "کارلوس سانسورس" از مکزیک با ۱۵۹.۵۲ امتیاز ۵- "دجان گئورگیورسکی" از مقدونیه با ۱۴۶.۶۰ امتیاز ۶- "سجاد مردانی" از ایران با ۱۳۶.۰۱ امتیاز ...
۳۳- "سعید رجبی" از ایران ۶۱.۴۶ امتیاز ...
۶۳- "علیرضا نادعلیان" از ایران با ۲۶ امتیاز

منبع: ورزش 3
0 نظر

ترین ها
تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!

رئیس سازمان لالیگای اسپانیا خبر داد در آینده‌ای نه‌چندان دور برخی بازی‌های لالیگا در کشور آمریکا برگزار خواهد شد.

تاریخ: 1403/02/05 بازدید: 2225
لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!

او گفت به ما اعتماد دارد

تاریخ: 1403/02/06 بازدید: 1
آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد.

تاریخ: 1403/02/06 بازدید: 1
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar