ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Frosinone

0 0

Salernitana

FC Andorra

0 0

Racing Santander B

Bochum

0 0

Hoffenheim

Adana Demirspor

0 0

Galatasaray

استقلال ملاسانی

0 1

سپاهان

ملوان

2 1

سايپا

تراکتور

1 1

ذوب آهن

آلومینیوم اراک

5 4

پرسپوليس

هوادار

3 1

Mes Soongoun

فجر سپاسی

0 3

گل گهر سیرجان

مس کرمان

1 2

Chadormalu SC

Brighton & Hove Albion

0 4

Manchester City

Go Ahead Eagles

1 3

Feyenoord

Udinese

1 2

AS Roma

CSKA Moscow

0 0

Spartak Moscow

Akhmat Grozny

1 0

Sochi

Heerenveen

0 8

PSV

Fakel

0 1

FK Krylya Sovetov Samara

مس رفسنجان

2 1

پیکان

Ural

0 1

FK Rostov

Ajax

2 2

Excelsior

Atalanta

4 1

Fiorentina

Monaco

1 0

Lille

Manchester United

4 2

Sheffield United

Everton

2 0

Liverpool

Crystal Palace

2 0

Newcastle United U21

Marseille

2 2

Nice

Wolverhampton Wanderers

0 1

AFC Bournemouth

Trabzonspor

3 2

Fatih Karagümrük

Zenit Petersburg

0 2

Rubin Kazan

آنتن

رئال مادرید - رئال سوسیداد

هفته ۴ لالیگا اسپانیا

22:30 - 1403/02/07

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - طعنه نکونام:قبل از 4گل درباره ما چه فکر می‌کردید؟

طعنه نکونام:قبل از 4گل درباره ما چه فکر می‌کردید؟

خبرگزاری تماشاگر - سرمربی تیم فولاد به دوستی اش با ژاوی پرداخته و همچنین درباره مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صحبت می‌کند.

  • کد خبر: 33986
  • 1400/01/24
  • بازدید:
  • 7

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام یک روز پیش از دیدار مهم فولاد برابر السد قطر در گفت‌وگویی مفصل با سردبیر "ورزش سه" به سوال‌های مطرح این روزها درباره فولاد پاسخ گفت.

 

سلام آقای نکونام! برد خوبی جلوی العین داشتید. در درجه اول می‌خواستم به شما تبریک بگویم و بعد درباره برد مقابل العین و نتیجه غافل‌گیرکننده تیم‌تان بپرسم. آیا برای خود شما هم اینطور بود یا نه؟

پیروزی برابر العین با چهار گل کار سختی است. وقتی تیم‌هایی چون العین مقابل تیم‌هایی قرار می‌گیرند که از قبل تصور نمی‌کنند با چنین نتیجه‌ای شکست بخورند باز بازی می‌کنند بنابراین شما باید مقابل تیم‌هایی مثل العین برنامه داشته باشید تا بتوانید به آنها ضربه بزنید. ما هم این کار را کردیم. واقعیت این است که ما برای برد العین برنامه‌ریزی کرده بودیم.

 

العین الان در شرایط خوبی نیست اما خب باشگاهی است که همیشه یک کالیبر آسیایی داشته و در 8 دوره لیگ قهرمانان هم حاضر بوده و حالا برای اولین بار است که در تقریبا یک دهه اخیر اوت می‌شود. می‌خواستم نظر شما را درباره ضعف و قوت العین هم بدانم که تیم سرسختی بودند یا نه؟

العین با بازیکنان خارجی و ملی‌پوشی که دارد همیشه در لیگ قهرمانان آسیا مدعی است و همیشه بهترین عملکردش را در این مسابقات ارائه می‌کند اما ما توانستیم در یک بازی خوب و مقتر این تیم را شکست بدهیم.

 

 

در این مدت خیلی درباره پنجره بسته فولاد صحبت کردی ولی صادقانه ما این طرف فکر می‌کردیم که این یک مقدار حالت بازی روانی را دارد به خاطر این‌که فولاد از نظر نیروی انسانی و سرمایه بازیکنان جزو تیم های خوب ایران است. البته یکدست بودن تیم و تغییر نکردن ترکیب هم به این موضوع شاید کمک کند. به هر حال الان با این برد چه نظر و حسی درباره نیروی انسانی تیمت داری؟

من درباره پنجره نقل و انتقالات واقعیت را گفتم. تیم‌هایی که می توانند در ابتدای فصل و نیم فصل بازیکن بگیرند می‌بینید که چقدر می‌توانند تیم‌شان را تقویت کنند. چون شاید دوستان و تیم‌های دیگر این کارها را انجام می‌دهند شاید کمی ذهنیت‌ها منفی باشد ولی من همیشه سعی کرده‌ام چیزی که به نفع تیمم و باشگاهم هست را بگویم. واقعیت این است که پارسال از فرصت نقل و انتقالات استفاده کردیم اما امسال ضرر کردیم. در لیگ قهرمانان با توجه به کرونا و انجام بازی‌ها در هر دو روز یا نهایت سه روز شرایط سخت است و به همین خاطر ما از بسته بودن پنجره‌مان ضرر کردیم و ضرر خواهیم کرد. همین الان ما شرایط سخت و سنگینی داریم و امیدوارم که این ذهنیت وجود داشته باشد که به ما بعنوان یک تیمی ملی نگاه نشد.

 



 

بعد از جدایی رائول السد یک

اخبار مرتبط

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!

    بیشتر...
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط

    بیشتر...
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

    بیشتر...

مدل اسپانیایی جدید پیدا کرده که آن هم حضور ژاوی هرناندز دوست شماست. خب همه می دانیم که با او در ارتباط هستی. ژاوی در این سال‌ها با تیم‌های مختلفی از ایران و به خصوص سپاهان و پرسپولیس بازی کرده  و حالا جلوی شما قرار می گیرد. می خواهیم بدانیم در این مدتی که در السد بوده با او در ارتباط بوده‌ای یا خیر؟ آیا بعد از قطعی شدن صعودتان به مرحله گروهی با او صحبت کرده اید؟.

ما بخاطر دوستی که از زمان لالیگا با هم داشتیم در این چند سال با هم در ارتباط بودیم و با هم صحبت می‌کردیم و حتی من وقتی می‌خواستم برای گذراندن دوره‌ای به قطر بروم با ژاوی هماهنگ کردم که متاسفانه بخاطر کرونا نشد و بعد از صعود هم دیگر باهمدیگر صحبت نکردیم و حتما روز بازی همدیگر را خواهیم دید. امیدوارم رقبای خوبی برای هم باشیم اما همانطور که می‌دانید شرایطی که السد دارد اصلا با ما قابل مقایسه نیست و ما واقعا با دست خالی جلوی السد قرار می‌گیریم ولی تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

ژاوی امسال با ثبت یک رکورد عالی و بدون باخت قهرمان قطر شده و به نظر می رسد با شرایط بسیار خوبی برای کسب پیروزی به مصاف شما می آید. چقدر امیدوار به نتیجه گرفتن مقابل این تیم هستی و از قبل آیا روی السد ریز شده بودی یا خیر و این تیم را با جزئیات دنبال می کردی یا خیر؟

ثبت رکورد توسط السد بخاطر این است که تیم پرقدرتی را بسته‌اند. آنها بازیکنان با کیفیت خارجی زیادی را گرفته‌اند و هزینه کرده‌اند. می‌دانید که در همه جای دنیا وقتی تیمی مثل بارسلونا هم بازیکن نمی‌گیرد شرایطش به چه صورت می‌شود. این خصوصیت همه تیم‌های دنیاست و شما باید برای جذب بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار هزینه کنید تا بتوانید به نتیجه برسید و السد این کار را کرده و نتیجه‌اش را گرفته.  آنها بدون باخت قهرمان لیگ شده‌اند و همه عناوین همچون بهترین گلزن بهترین پاسور و ... را به دست آورده‌اند. از همه هواداران و فوتبالدوستان می‌خواهم این موضوع را درک کنند که تیم‌هایی که هزینه بیشتری می‌کنند نتایج بهتری می‌گیرند.

در لیگ ایران هم همین شکل است و تیمهایی که هزینه کرده‌اند نتیجه بهتری کسب کرده‌اند.

 

حالا صادقانه می خواهم به این سوال پاسخ بدهی که آیا در ترکیب هر دو تیم بازیکنانی در حد ژاوی یا جواد نکونام هستند یا نه و فکر می کنی اگر خودتان دو نفر در زمین بودید، بازی چقدر جالب می شد؟

در حد ژاوی که قطعا هیچ وقت بازیکنی نخواهد آمد و قطعا ژاوی تکرارنشدنی است و بازی برابر چنین بازیکنی مثل یک رویا می‌ماند که خدا را شکر این افتخار نصیب من شد اما درباره خودم و اینکه بازیکنی مثل نکونام در ترکیب زمین هست یا نه دیگران باید نظر بدهند و من خودم در حدی نیستم که بتوانم درباره خودم نظر بدهم.

 

تیم بعدی این گروه هم النصر است که همه خبر داریم سال گذشته به فینال منطقه غرب آسیا رسیده و بعد از بازی پرسپولیس همیشه در صدر اخبار فوتبال ایران بوده و همیشه با حساسیت خاصی اخبارش پیگیری شده است. نظرت را درباره این بازی هم بگو و با توجه به حضور سرمربی جدیدی که وارد تیم شده، انتظار چه بازی ای از النصر داری؟

النصر مدعی قهرمانی آسیاست و همه این را می‌دانند. از شانس ما با تمام تیم‌هایی بازی می‌کنیم که یا مدعی قهرمانی هستند یا پارسال مدعی بوده‌اند و امسال هم تیم‌شان را تقویت کرده‌اند. تیم‌های گروه ما قدرتمندند و گروه ما گروه مرگ است و این شرایط را برای ما سخت کرده. اما از روز اول قول داده‌ایم که تمام تلاشمان را برای موفقیت فولاد و شادی هواداران انجام دهیم. در ادامه هر اتفاقی بیفتد سعی می‌کنیم با تلاشمان به هدف برسیم.

 

 



 

 

 

چقدر به موفقیت فولاد امیدوارید؟ و با توجه به شروع خوبی که فولاد داشته و چشم های زیادی را دنبال خودش می کشاند، انرژی مثبتی مطمئنا از سمت هواداران فوتبال در ایران به سمت تیم خواهد بود. در پایان اگر صحبتی با هواداران فوتبال در ایران و همینطور فولاد دارید خوشحال می شویم بشنویم.

امیدوارم همه چیز منطقی پیش برود. به بازیکنانم تذکر داده‌ام دیدار برابر العین را فراموش کنند و آن بازی به تاریخ پیوست. از کارشناسان هم می‌خواهم به ما همان نگاهی داشته باشند که قبل از دیدار برابر العین داشتند. از قبل کسی بخاطر شرایطی که العین داشت کسی برای ما شانس صعود قائل نمی‌شد. دوست ندارم که بگویند تیم ما می‌تواند در این گروه شرایط خیلی خوبی داشته باشد. این گروه گروهی است که دو تا از مدعیان قهرمانی اصلی آسیا اینجا حضور دارند. اگر حداقل یکی از این تیم‌ها نبود می‌توانستیم به صعود فکر کنیم اما اکنون با پنجره بسته کمبود بازیکنان و بازیکنان مصدوم در همین ابتدای راه کارمان خیلی سخت است. این هشدار را به بازیکنانم می‌دهم که باید بیشتر تلاش کنیم. وقتی به جای بزرگتری می رویم باید فکر بزرگتر داشته باشیم. امیدوارم که این را همه درک کنند و متوجه بشوند که کار ما سختتر از گذشته است و به تلاش بیشتری نیاز داریم. در پایان باید از آقای آذری عزیز تشکر کنم که بعنوان نفر اول باشگاه از ما خیلی حمایت کردند. همینطور باید از اعضای محترم هیات مدیره که کنار ما تشریف داشتند تشکر کنم. از هواداران خوب فولاد و مردم عزیز خوزستان که با پیامها یا تصاویر شادی‌شان به ما انرژی بسیار مثبتی دادند قدردانی می‌کنم. امیدوارم در ادامه راه شرمنده این عزیزان نشویم.

منبع: ورزش 3
0 نظر

ترین ها
بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عصر امروز از اردوی تیم ملی جوجیتسو کشورمان بازدید کرد.

تاریخ: 1403/02/06 بازدید: 2195
وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏

ستاره ایتالیایی و داوری شب عالی مهدی را خراب کردند

تاریخ: 1403/02/07 بازدید: 1
رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!

دروازبان جوان پرسپولیس هر چقدر که در بازی های لیگ گل نخورده بود در جام حذفی گل خورد

تاریخ: 1403/02/07 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar