ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Makhachkala

0 0

Dinamo Moscow

CSKA Moscow

0 0

Krasnodar

Akron Tolyatti (Rus)

0 0

Fakel

FK Rostov

0 0

Orenburg

AC Milan

0 0

Liverpool

Bayern Munich

0 0

NK Dinamo Zagreb 2

Sporting CP

0 0

Lille

Real Madrid

0 0

Stuttgart

Banbury United

0 0

Melksham Town

Hednesford Town

0 0

Rugby Town

Alfreton Town

0 0

Spalding United

Ilkeston Town

0 0

Hereford

Colchester United

0 0

Milton Keynes Dons

Gloucester City

0 0

Gosport Borough

Leiston

0 0

Brentwood Town

Warrington Rylands

0 0

Newton Aycliffe

Hungerford Town

0 0

Winchester City

Scarborough Athletic (Eng)

0 0

Dunston UTS

Scunthorpe United

0 0

Newcastle Town

Wingate & Finchley

0 0

Cray Wanderers

Witham Town

0 0

Haringey Borough

Slough Town

0 0

Chichester City

Redditch United

0 0

Shifnal Town FC

Colchester United

0 0

Milton Keynes Dons

Barking (Eng)

0 0

Gorleston

Mansfield Town

0 0

Bradford City

Mansfield Town

0 0

Bradford City

Walsall

0 0

Fulham U21

Stockport County

0 0

Everton U21

Walsall

0 0

Fulham U21

خبرگزاری تماشاگر - ستاره‌هایی که از استقلال انتقام گرفتند!

ستاره‌هایی که از استقلال انتقام گرفتند!

خبرگزاری تماشاگر - از کوین یامگا تا امید نورافکن

  • کد خبر: 314530
  • 1403/06/31
  • بازدید:
  • 7

سپهر ستاری: استقلال دیروز (جمعه) در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران به مصاف نساجی مازندران رفت و در نهایت با نتیجه تساوی 2-2 متوقف شد تا برای سومین بازی متوالی در لیگ موفق به کسب پیروزی نشود. یکی از مهم‌ترین اتفاقات دیدار روز گذشته استقلال و نساجی، گلزنی کوین یامگا، ستاره سابق آبی‌ها بود. یامگا که دیروز برای نخستین بار با پیراهن نساجی به میدان می‌رفت، توانست از روی نقطه پنالتی دروازه تیم سابق خود را باز کند. ستاره فرانسوی اولین بازیکنی نیست که پس از ترک استقلال موفق به گشودن دروازه این تیم می‌شود و آبی‌ها قبلا هم بارها از ستارگان سابق خود ضربه خورده بودند. البته مورد این ستاره فرانسوی با توجه مصدومیت شدید او از ناحیه چشم و رفتار نامناسب مدیران استقلال کمی دراماتیک‌تر از موارد قبلی بود. یامگا در شرایطی راهی نساجی شد که مدیران باشگاه استقلال پس از آسیب‌دیدگی او، مدعی بودند این ستاره دیگر شرایط بازی در سطح حرفه‌ای را ندارد و قراردادش را فسخ کردند ولی یامگا خیلی زود به فوتبال برگشت و در اولین بازی پس از مصدومیت، از تیم سابق خود انتقام گرفت.
منتظر محمد در میان بازیکنان حاضر در نساجی، کوین یامگا تنها بازیکنی نیست که توانسته از استقلال انتقام بگیرد. منتظر محمد، هافبک عراقی نساجی هم دل چندان خوشی از استقلالی‌ها ندارد و سال گذشته هم تا حد زیادی حساب خود با این تیم را صاف کرده است. منتظر محمد ابتدای فصل قبل با تصمیم علی خطیر راهی استقلال شد ولی پس از اختلاف مدیرعامل و سرمربی و مشکلات مربوط به سقف بودجه و ثبت قراردادش به‌طور قرضی راهی مس رفسنجان شد. او در جام حذفی با پیراهن مس توانست دروازه استقلال را باز کند و باعث حذف این تیم شود. منتظر محمد با اینکه حتی یک دقیقه هم برای استقلال به میدان نرفته بود ولی پس از زدن گل مقابل این تیم خوشحالی نکرد. ستاره

اخبار مرتبط

  • بدترین ورژن استقلال در 5 فصل اخیر

    بیشتر...
  • عکس | پیام کوین یامگا به استقلالی‌ها؛ با یک چشم هم می‌درخشم!

    بیشتر...
  • عکس | علی علیپور و پایان طلسم ۱۵۱۱ روزه

    بیشتر...

عراقی امیدوار بود با درخشش در مس به استقلال برگردد و این بار حتی با چراغ سبز جواد نکونام هم مواجه شد ولی مدیران این تیم قرارداد او را هم مثل یامگا فسخ کردند و همین مانع از قرار گرفتن نام این بازیکن در لیست زیر 25 سال شد و در نهایت او بدون انجام بازی استقلال را ترک کرد.
ستاره‌هایی که از استقلال انتقام گرفتند!
سجاد شهباززاده مهاجم این فصل استقلال خوزستان، در 3 مقطع پیراهن استقلال تهران را به تن کرده که البته در 2 دوره از حضورش حتی یک گل هم به ثمر نرسانه است. با این حال شهباززاده هر بار از استقلال جدا شده به اوج برگشته و حتی دروازه این تیم را هم باز کرده است. او در دوران حرفه‌ای خود 3 گل به استقلال زده که 2 مورد با پیراهن سپاهان در لیگ بیستم رقم خورد. فصلی که شهباززاده عنوان آقای گلی لیگ را هم تصاحب کرد. او آخرین بار در لیگ بیست‌ودوم پیراهن استقلال را پوشید و در پایان فصل بدون زدن حتی یک گل و با عملکردی ناموفق این تیم را به مقصد مس رفسنجان ترک کرد. شهباززاده فصل قبل در بازی برگشت مقابل استقلال خوش درخشید و با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل، آمادگی‌اش را مقابل تیم سابق خود نشان داد.
مرتضی تبریزی او یکی از خریدهای شکست‌خورده استقلال در سال‌های اخیر است که حضورش در جمع آبی‌پوشان اصلا موفقیت‌آمیز نبود. مرتضی تبریزی لیگ هجدهم استقلالی شد و قرار بود جای خالی مامه تیام را پر کند ولی در انجام این ماموریت ناکام ماند. او پس از 2 فصل حضور از استقلال جدا شد و به گل‌گهر سیرجان پیوست. تبریزی در گل‌گهر شرایط بهتری را تجربه کرد و در یکی از حساس‌ترین تقابل‌های تیمش با استقلال در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم دروازه تیم سابق خود را گشود و خوشحالی هم نکرد. گل تبریزی می‌توانست منجر به از دست رفتن برد استقلال شود و در کورس قهرمانی شرایط این تیم را تغییر دهد ولی کوین یامگا در آخرین دقیقه بازی استقلال پیروز میدان کرد تا این تیم در نهایت قهرمان لیگ شود.
امید نورافکن یکی از آخرین محصولات آکادمی استقلال امید نورافکن است که سال‌ها برای سپاهان بازی کرد و ستاره این تیم بود. نورافکن لیگ نوزدهم پس از عدم تمایل استقلال نسبت به جذب او از شارلروا بلژیک راهی سپاهان شد و خیلی زود نشان داد آبی‌ها چه اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند. او در بازی رفت و در شرایطی که سپاهان 2 بر یک از استقلال عقب بود توانست گل تساوی را به ثمر برساند و حسابی هم مقابل تیم سابق خود خوشحالی کرد. ستاره این روزهای ملوان در بازی‌های بعدی هم به شدت با بازیکنان استقلال درگیر بود و حتی هواداران این تیم هم علیه او شعار دادند. جالب اینکه نورافکن در لیگ بیست‌ودوم هم دروازه استقلال را گشود ولی این بار برخلاف دفعه قبل اصلا خوشحالی نکرد تا رابطه‌اش با هواداران این تیم هم ترمیم شود.
ستاره‌هایی که از استقلال انتقام گرفتند!
رضا عنایتی در میان بازیکنان سابق استقلال، رضا عنایتی رکورد جالبی مقابل این تیم دارد و 6 بار دروازه آبی‌ها را باز کرده است. البته 2 گل از این 6 گل پیش از حضور عنایتی در استقلال و با پیراهن ابومسلم به ثمر رسیده ولی او 4 گل دیگر را برای صبای قم و سیاه‌جامگان مشهد ( هر کدام2 بار) به ثمر رسانده است. عنایتی در لیگ پانزدهم و در شرایطی که 39 ساله بود، در 2 بازی رفت و برگشت به استقلال گل زد و نشان داد راه دروازه این تیم را به خوبی بلد است! 258 258

منبع: خبر انلاین
0 نظر

ترین ها
چقدر خوب بازی می‌کنند: عاشق بارسای فلیک شدم!
چقدر خوب بازی می‌کنند: عاشق بارسای فلیک شدم!

ادعای عجیب کاپیتان موناکو

تاریخ: 1403/06/29 بازدید: 112
بدترین ورژن استقلال در 5 فصل اخیر
بدترین ورژن استقلال در 5 فصل اخیر

پس از پنج فصل، استقلال در چهار بازی ابتدایی خود در لیگ برتر موفق به ثبت کلین‌شیت نشد

تاریخ: 1403/06/31 بازدید: 0
واکنش کنعانی‌زادگان به کری‌خواندن اشتباهی در جده!

محمدحسین کنعانی‌زادگان در مصاحبه خود پس از مصاف برابر آلومینیوم درباره حواشی مصاف با الاهلی هم صحبت کرد

تاریخ: 1403/06/31 بازدید: 2
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar