ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Corinthians

0 0

Botafogo

Metz

0 0

PSG

Le Havre

0 0

Marseille

Lens

0 0

Montpellier

Atlético Mineiro

0 0

Bahia

Fluminense

0 0

Juventude

Reims

0 0

Rennes

Real Zaragoza

0 0

Racing Ferrol

Toulouse

0 0

Brest

Lorient

0 0

Clermont

Monaco

0 0

Nantes

Lille

0 0

Nice

Lyon

0 0

Strasbourg

AS Roma

0 0

Genoa

Cadiz

0 0

Las Palmas

Mallorca

2 2

Almeria

Granada

1 2

Celta Vigo

Valencia

1 3

Girona

Real Betis

0 2

Real Sociedad

Barcelona

3 0

Rayo Vallecano

Villarreal

4 4

Real Madrid

Atletico Madrid

1 4

Osasuna

Athletic Club

2 0

Sevilla

Galatasaray

0 1

Fenerbahce

Akhmat Grozny

1 5

Zenit Petersburg

Stockholm Internazionale

1 1

Lazio

Brentford

2 4

Newcastle United U21

Chelsea

2 1

AFC Bournemouth

Luton Town

2 4

Fulham

Brighton & Hove Albion

0 2

Manchester United

خبرگزاری تماشاگر - اسبقیان: میزان پاداش المپیک به زودی اعلام می‌شود

اسبقیان: میزان پاداش المپیک به زودی اعلام می‌شود

خبرگزاری تماشاگر - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت که میزان پاداش المپیک به زودی اعلام خواهد شد.

  • کد خبر: 286917
  • 1403/02/20
  • بازدید:
  • 10

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در فدراسیون تیراندازی با کمان، ضمن بازدید از زیرساخت‌های این فدراسیون، مسابقات نوجوانان و جوانان کشور را از نزدیک تماشا کرد.
اسبقیان در حاشیه این بازدید گفت: خدا را شکر که توفیق داشتیم به اتفاق رئیس فدراسیون، بازدیدی از مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان و انتخابی قهرمانی آسیا داشته باشیم. شعبانی بهار رئیس فدراسیون کارهای خوبی انجام داده که قابل تأمل است. گزارش این دیدار را به نظر وزیر می‌رسانم و با کیومرث هاشمی هماهنگ می‌کنیم که از این زیرساخت ها شامل خوابگاه، ساختمان فدراسیون و سرای ورزشکاران بازدید کند.
وی ادامه داد: حرکت منظم و خوبی را در فدراسیون شاهد بودم و چشم‌انداز خوبی را برای فدراسیون تیراندازی با کمان تصور می‌کنم؛ مخصوصاً این مسابقاتی که امروز دیدم. قطعاً این نفرات آینده‌سازان این رشته هستند و افتخارآفرینی خواهند کرد.
اسبقیان درباره مبلغ پاداش المپیک گفت: بحث کارشناسی انجام می‌شود که ان‌شاءالله تعیین و به زودی اعلام شود. شما کارهای خوبی در این مدت از کیومرث هاشمی شاهد بودید.

اخبار مرتبط

  • سهمیه‌های کاروان المپیکی ایران به عدد 34 رسید

    بیشتر...
  • نیما عالمیان، دومین المپیکی تنیس روی میز ایران

    بیشتر...
  • ندا شهسواری برای سومین بار المپیکی شد

    بیشتر...

اینکه پاداش قهرمانان در دو سال گذشته، بلافاصله پس از حضور او و عنایت رئیس جمهور انجام شد، پیام دارد. در واقع ورزشکاران در آستانه حضور در المپیک و پارالمپیک پاداش‌های خود را گرفتند و این مسئله ایجاد انگیزه می‌کند و این در راستای بهبود رکوردها و عملکردهایشان در رشته‌های مختلف ورزشی است. پیام این مراسم این است که همه هم و غم وزارت ورزش این است که ورزشکاران با آرامش برای حضور پرقدرت در المپیک آماده شوند. به فکر این پاداش‌ها هم هستیم. مدیریتی خوبی در وزارت ورزش حاکم است و وزیر ورزش به روحیه ورزشکاران اشراف دارد و خودش در ورزش بوده است. کارهای خوبی را هم انجام می‌دهیم که در 3،4 ماه آینده مشخص خواهد شد.
همچنین غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون عنوان کرد: خیلی خوشحال شدم که اسبقیان آمد و مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان را از نزدیک تماشا کرد. در هیئت رئیسه آسیا مطرح کردم که به منظور توسعه این رشته، باید مسابقات قهرمانی رده‌های سنی هم برگزار شود که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت و رقابت‌های نوجوانان و جوانان آسیا مهر ماه در چین تایپه برگزار می‌شود. هشت نفر برتر هر بخش وارد اردوی تیم ملی می‌شوند و پس از یک ماه به دلیل سپری کردن امتحانات و دوران مدرسه، در طول تابستان اردوی شبانه روزی برایشان می‌گذاریم و آنها را آماده می‌کنیم.
وی درباره وضعیت نفراتی که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند، گفت: همه فکرم پیش بچه‌ها است. تیم ریکرو در کاپ جهانی به میزبانی چین شرکت کرد و از آنجا به کره جنوبی رفت و 20 روز اردو در آنجا داشت. مرحله دوم کاپ جهانی نیز یک روز پس از این اردو در همان کشور برگزار خواهد شد. در واقع یک مگا اعزام داشتیم. پس از این رویداد، بچه‌ها به ایران برمی‌گردند و مدتی در اینجا هستند و سپس در آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک در ترکیه شرکت می‌کنند.
شعبانی بهار گفت: سرمربی تیم ملی در بخش مردان خیلی امیدوار به کسب سهمیه است و در بخش بانوان نیز این امیدواری را دارد. ما در دو دوره گذشته یک ورزشکار داشتیم و ان‌شاءالله این دفعه در بخش تیمی هم سهمیه داشته باشیم.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: از وزارت ورزش تشکر می‌کنم که بودجه صددرصدی داد و کمیته المپیک هم کمک بیشتری کرد. البته هم وزارت ورزش و هم کمیته در سال جدید منابع مالی را به صورت علی‌الحساب پرداخت کردند. منتظر منابع جدید هستید که تیم‌ها را آماده کنیم.

منبع: تسنیم
0 نظر

ترین ها
سانچس فلورس از سرمربیگری سویا اخراج شد
سانچس فلورس از سرمربیگری سویا اخراج شد

سرمربی تیم سفیدپوش آندلس در پایان فصل رامون سانچس پیسخوان را ترک می‌کند.

تاریخ: 1403/02/29 بازدید: 2143
سه دونده ایران در مسابقات ترکیه طلایی شدند
سه دونده ایران در مسابقات ترکیه طلایی شدند

دوندگان ایران در مسابقات بین‌المللی ترکیه به سه مدال طلا دست پیدا کردند.

تاریخ: 1403/02/30 بازدید: 8
ما با قلب‌مان برای ایران می‌جنگیم

در آستانه مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها از تیزر فدراسیون والیبال برای این مسابقات رونمایی شد

تاریخ: 1403/02/30 بازدید: 8
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar