ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Villarreal

0 0

Real Madrid

Valencia

0 0

Girona

Granada

0 0

Celta Vigo

Mallorca

0 0

Almeria

Cadiz

0 0

Las Palmas

Real Betis

0 0

Real Sociedad

Barcelona

0 0

Rayo Vallecano

Atletico Madrid

0 0

Osasuna

Athletic Club

0 0

Sevilla

Stockholm Internazionale

0 1

Lazio

Akhmat Grozny

1 3

Zenit Petersburg

Galatasaray

0 0

Fenerbahce

Sheffield United

0 3

Tottenham Hotspur

Arsenal

1 1

Everton

Chelsea

2 1

AFC Bournemouth

Manchester City

3 1

West Ham United

Luton Town

2 4

Fulham

Burnley

1 2

Nottingham Forest

Brentford

2 4

Newcastle United U21

Crystal Palace

5 0

Aston Villa

Liverpool

2 0

Wolverhampton Wanderers

Brighton & Hove Albion

0 2

Manchester United

استقلال ملاسانی

0 0

فجر سپاسی

Alcorcon

1 1

Real Valladolid

Criciúma

0 0

Palmeiras

FK Rostov

2 1

Baltika

Udinese

1 1

Empoli

Monza

0 1

Frosinone

Feyenoord

4 0

Excelsior

Heracles

0 0

Fortuna Sittard

خبرگزاری تماشاگر - بدون قهرمانی قرارداد اوسمار تمدید نمی‌شود / پرسپولیس قهرمان شد ولی مدال را برای استقلال بردند!

بدون قهرمانی قرارداد اوسمار تمدید نمی‌شود / پرسپولیس قهرمان شد ولی مدال را برای استقلال بردند!

خبرگزاری تماشاگر - امیرحسین اصلانیان: ذهنیت برنده باعث قهرمانی می‌شود

  • کد خبر: 286576
  • 1403/02/19
  • بازدید:
  • 1066

سپهر ستاری: هفته بیست‌وششم لیگ برتر با برتری استقلال و پرسپولیس به پایان رسید و سرخابی‌های پایتخت به رقابت نزدیک‌شان در صدر جدول ادامه دادند. استقلال و پرسپولیس این هفته هم مثل هفته گذشته نتایج مشابهی کسب کردند و هر 2 با نتیجه 2 بر یک رقبای خود را شکست دادند. با نتایج این هفته استقلال 57 امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد. پرسپولیس با 56 امتیاز در کمترین فاصله ممکن با رقیب خود قرار دارد و یک اشتباه هم می‌تواند سرنوشت قهرمان لیگ را عوض کند.
امیرحسین اصلانیان، مهاجم اسبق پرسپولیس که در اولین دوره لیگ برتر شرایط مشابه این فصل را تجربه کرد و با این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، در گفتگو با خبرآنلاین درباره برد این هفته سرخپوشان و روزهای حساس لیگ برت صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید: پرسپولیس این هفته در یک دیدار سخت موفق به شکست نساجی شد. عملکرد این تیم در بازی این هفته چطور بود؟ با توجه به شرایط کورس قهرمانی و اینکه بازی خارج از خانه بود، گرفتن این ۳ امتیاز اهمیت زیادی داشت ولی هواداران و کارشناسان همه این نوع بازی را نقد می‌کنند. اینکه با کمترین میزان موقعیت بازی را ببرید نشان می‌دهد تیم‌هایی پایین جدول را نمی‌توان دست کم گرفت. استقلال هم در آخرین لحظه برنده شد. واقعا تیم‌های بالای جدول با این همه هزینه، کیفیت بازی‌هایشان با بقیه تیم‌ها خیلی فرقی ندارد. بازیکنان خارجی استقلال و پرسپولیس فراتر از بازیکنان ایرانی ظاهر شدند و نتایج را تغییر دادند. چند وقتی است که بازیکنان داخلی کیفیت لازم را ندارند. حتی بازیکنانی که در تیم ملی هستند هم در افت شدیدی به سر می‌برند. من امیدوارم کار در این هفته‌ها به لحظات آخر کشیده نشود که فشار و استرس روی هوادار و بازیکن به وجود بیاید. الان ولی رقابت نزدیک است و یک امتیاز می‌تواند تیم‌ها را جابجا کند.
در خصوص بازیکنان خارجی گفتید؛ اوستون اورونوف باز هم درخشید و ستاره پرسپولیس بود.
کیفیت او بالاتر از بازیکنان داخلی است. با اینکه از کشوری نیست که فوتبالش درجه یک باشد ولی نشان داده از بازیکنان دیگر در شرایط بهتری است و کارایی‌اش را نشان داد. این یک خرید خوب بود و پرسپولیس برخلاف سال‌های قبل که بازیکنان بی‌کیفیت خارجی می‌خرید، این بار خرید خوبی داشت.

اخبار مرتبط

  • فنونی‌زاده: وقتی نساجی ۴ گل در اهواز زد؛ ما باید استقلال خوزستان را گلباران کنیم!

    بیشتر...
  • عکس‌| قهرمان مردان آهنین و بازیگر سینما در جمع پرسپولیسی‌ها

    بیشتر...
  • تکذیب باشگاه پرسپولیس درباره پیشنهاد به ۳ بازیکن عربی

    بیشتر...


بدون قهرمانی قرارداد اوسمار تمدید نمی‌شود / پرسپولیس قهرمان شد ولی مدال را برای استقلال بردند!
سروش رفیعی هم این هفته اخراج شد تا پرسپولیس برای سومین هفته متوالی محروم بدهد. در این شرایط بازیکنان پرسپولیس نباید مراقب محرومیت‌ها باشند؟ این به کادر فنی و عدم جسارت آن برمی‌گردد که بر بازیکنان مشرف باشند و نفرات تیم فرمان‌بر باشند ولی متاسفانه در آن اندازه نیستند. بازیکنان هم کم‌تجربه نیستند و می‌دانند باید خودشان را کنترل کنند. وقتی تیم ۱۰ نفره می‌شود، اگر تیم مقابل کمی باهوش باشد می‌تواند سوار شود و نتیجه را تغییر دهد. کادر فنی در این زمینه ضعیف عمل کرده است. بازیکنان باید مواظب باشند وقتی یک کارت دارند، نباید بی‌محابا به سمت بازیکن حریف بروند. بعد از هر سوت داور هم می‌بینم بازیکنان جوان و باتجربه استقلال و پرسپولیس به سمت او می‌روند. بازیکنان هم باید خودشان را کنترل کنند که بعدا حسرت این هفته‌ها را نخورند. کادر فنی هم تا وقتی می‌برد، بحثی نیست ولی وقتی تیم ببازد فشار و انتقاد روی کادر فنی است. الان هم همه منتظر هستند که لیگ تمام شود و اگر قهرمان نشود، قرارداد اوسمار تمدید نخواهد شد.
پرسپولیس پارسال هم در شرایط مشابهی بود ولی به خوبی اوضاع را مدیریت کرد و بدون تلفات بازی‌ها را ادامه می‌داد.
سطح دانش در گردش یک مربی باید از نیمکت و بازیکنان بیشتر باشد. وقتی این اتفاق رخ ندهد، نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند و این به تیم ضربه می‌زند. من فکر می‌کنم در شرایطی که پول و زمان نبود، نتوانستند مربی بگیرند که در سطح تیم پرطرفدار باشد. کار بزرگ، آدم بزرگ می‌خواهد. اوسمار از نظر سرمربیگری کم‌تجربه بوده و وقتی برده همه حمایت می‌کنند ولی وقتی نتواند تیم را جمع کند، زیر ذره‌بین می‌رود و برای تمدید قرارداد این بحث‌ها پیش می‌آید که بازیکنانی که در ماندن او نقش داشتند، قطعا فرمانبردار نخواهند بود. بازیکنانی که حمایت کردند او بماند، نمی‌توانند خودشان را کنترل کنند. عالیشاه که کاپیتان است باید خویشتندار باشد. قبلا نفراتی چون افشین پیروانی، یحیی گل‌محمدی و کریم باقری بودند همیشه تیم را کنترل می‌کردند و آرامش می‌دادند. ما هم به عنوان بازیکنان جوان همیشه حد خودمان را نگه می‌داشتیم و بیش از حد اعتراض نمی‌کردیم. کمیته انضباطی هم باید وقتی اعتراض می‌بیند طوری جریمه کند که بازیکنان بترسند.
شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟ ۲ تیم مثل هم هستند و به سختی بازی‌ها را می‌برند. یک باخت و مساوی می‌تواند شرایط را عوض کند. من خودم سال ۱۳۸۰ در چنین شرایطی بودم که همه فکر می‌کردند استقلال قهرمان می‌شود ولی آن‌ها باختند و ما بردیم و قهرمان شدیم. حتی مدال‌ها هم به بندرانزلی برده بودند و در تهران به تیم قهرمان مدال ندادند.
بعدا مدال‌ها را دادند؟! نه مدال‌ها در انزلی ماند و نمی‌دانم چه شد! ما به عنوان اولین قهرمان لیگ برتر مدال نگرفتیم.
بدون قهرمانی قرارداد اوسمار تمدید نمی‌شود / پرسپولیس قهرمان شد ولی مدال را برای استقلال بردند!
پیش‌بینی شما از هفته‌های آینده و قهرمان لیگ چیست؟ به نظرم دیدارهای تیم‌های ته جدولی که خطر سقوط دارند بسیار سخت‌تر است. آن‌ها با تمام توان می‌آیند و استقلال و پرسپولیس هم اگر تا دقیقه ۳۰ گل نزنند، استرس می‌گیرد و همه چیز به ذهنیتی که کادر فنی باید به بازیکنان بدهد بستگی دارد. ذهنیت برنده باعث قهرمانی می‌شود.
پرسپولیس این هفته هم با هوادار بازی دارد. شرایط این بازی را چطور می‌بینید؟ هوادار از زمان حضور کادر فنی جدید نتایج بهتری گرفته ولی از نظر بازیکن شرایط پرسپولیس بهتر است و پیش‌بینی می‌کنم کار سختی نداشته باشد و راحت برنده شود. البته نباید هوادار را دست کم گرفت.
کمیته انضباطی هم دیروز رای بازی پرسپولیس - سپاهان را صادر کرد و ۲ تیم به برگزاری ۲ مسابقه بدون حضور تماشاگران مرد محکوم شدند. نظرتان درباره این حکم چیست؟ این اتفاقی است که هیچ جای دنیا ندیده بودیم. ای کاش اجازه دهند ۱۰۰ هزار خانم به ورزشگاه بروند که به آن‌ها خوش بگذرد و بازی را از سکوهای پایین‌تر ببینند. ما دوست داریم هواداران از بازی لذت ببرند و در این شرایط سخت کمی از زندگی لذت ببرند.
۲۵۸ ۲۵۸

منبع: خبر انلاین
0 نظر

ترین ها
سانچس فلورس از سرمربیگری سویا اخراج شد
سانچس فلورس از سرمربیگری سویا اخراج شد

سرمربی تیم سفیدپوش آندلس در پایان فصل رامون سانچس پیسخوان را ترک می‌کند.

تاریخ: 1403/02/29 بازدید: 2139
سه دونده ایران در مسابقات ترکیه طلایی شدند
سه دونده ایران در مسابقات ترکیه طلایی شدند

دوندگان ایران در مسابقات بین‌المللی ترکیه به سه مدال طلا دست پیدا کردند.

تاریخ: 1403/02/30 بازدید: 0
ما با قلب‌مان برای ایران می‌جنگیم

در آستانه مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها از تیزر فدراسیون والیبال برای این مسابقات رونمایی شد

تاریخ: 1403/02/30 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar