ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Kayserispor

0 0

Konyaspor

Gaziantep FK

0 0

Fatih Karagümrük

Istanbul Basaksehir

0 0

Trabzonspor

Samsunspor

0 0

Alanyaspor

Rizespor

0 0

Kasimpasa

Ankaragucu

0 0

Pendikspor

Besiktas

0 0

Hatayspor

Sochi

0 0

Krasnodar

Lecce

0 0

Atalanta

Dordrecht

0 0

FC Emmen

Leganes

1 0

Sporting Gijón

Huesca

0 1

Racing Santander B

Stuttgart

3 0

Borussia M'gladbach

Heidenheim

3 1

FC Koln

Borussia Dortmund

3 0

Darmstadt 98

Hoffenheim

2 2

Bayern Munich

Werder Bremen

1 0

Bochum

Lokomotiv Moscow

2 0

Fakel

Wolfsburg

1 2

Mainz 05

Eintracht Frankfurt

1 2

RB Leipzig

Bayer Leverkusen

2 1

Augsburg

Union Berlin

1 0

Freiburg

FC Andorra

1 0

Burgos

Dinamo Moscow

4 1

FK Krylya Sovetov Samara

Fiorentina

2 2

Napoli

Mirandes

1 1

Elche

Roda JC

0 5

NAC Breda

Antalyaspor

2 1

Adana Demirspor

İstanbulspor

1 3

Sivasspor

Real Sociedad

1 0

Valencia

آنتن

پورتو - براگا

هفته ۱۰ لیگ برتر پرتغال

23:00 - 1403/02/29

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - اختلاف داخلی جودوکاران برای حضور در پارالمپیک

اختلاف داخلی جودوکاران برای حضور در پارالمپیک

خبرگزاری تماشاگر - در حالی که کمتر از ۴ ماه به بازی‌های پارالمپیک پاریس زمان باقی مانده است اردوی جودوکاران پارالمپیکی به دلیل اختلاف بین کادر فنی و جودوکاران تعطیل است و همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برند.

  • کد خبر: 285414
  • 1403/02/16
  • بازدید:
  • 1086

به گزارش ایسنا، تیم ملی نابینایان و کم‌بینایان در حالی در سه رشته گلبال مردان، جودو و دوومیدانی در بازی های پارالمپیک پاریس شرکت خواهد کرد که هنوز تکلیف ۲ جودوکار اعزامی (میثم بنی طبا و وحید نوری) که شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک هستند به دلیل اختلاف بین کادر فنی و ورزشکاران اعزامی مشخص نیست.
این دو جودوکار نابینا و کم‌بینا که سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده‌اند به دلیل اختلافات ایجاد شده و یکسری حواشی حاضر به همکاری با کادر فنی نیستند و از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین تاکنون در هیج اردویی حضور پیدا نکردند و همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برند.
براساس شنیده‌ها اختلاف بین این دو جودوکار با کادر فنی به حدی تشدید پیدا کرده که این دو ورزشکار حتی در مسابقات اخیر که فروردین ماه در ترکیه برگزار شد حضور پیدا نکردند و حتی حاضر نیستند با کادر فنی فعلی در مسابقات گرند پری تفلیس که اواخر اردیبهشت برای ارتقای رنکینگ ورزشکاران جهت شرکت در پارالمپیک پاریس است، شرکت کنند.
این دو ورزشکار از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین تاکنون به جای شرکت در اردوها و مسابقات بین المللی و تمرکز روی تمرینات خود درگیر حواشی و مشکلات ایجاد شده هستند و شرایط آن ها حتی برای حضور در پارالمپیک پاریس نیست.
سال گذشته نیز این تیم در شرایطی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

اخبار مرتبط

  • پارالمپیک توکیو| طلایی فوق سنگین جودو: در ابتدای راه موفقیتم/ کاش تعلیق برداشته شود

    بیشتر...
  • مدال برنز جودوکار ایرانی در رقابت‌های ترکیه

    بیشتر...

چین حضور پیدا کرد که تست دوپینگ امید جعفری و وحید جدی مثبت اعلام شد که این موضوع حواشی زیادی برای تیم جودو نابینایان و کم بینایان به دنبال داشت.
وحید نوری قهرمان پارالمپیک توکیو درباره حواشی ایجاد شده به ایسنا گفت: ۳ ماه به بازی‌های پارالمپیک پاریس باقی مانده و از نظر روحی، روانی و جسمی آماده شرکت در این رقابت‌ها نیستیم. البته در خصوص مسائل و مشکلات ایجاد شده با مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان صحبت کردیم و او این قول را به ما داد که مشکلات را حل خواهد کرد.
وی افزود: رییس فدراسیون از ما درخواست کرد که با قدرت در مسابقات گرندپری گرجستان که آخرین مرحله برای کسب سهمیه پارالمپیک و ارتقای رنکینگ است حضور پیدا کنیم.
نوری گفت: در حال حاضر رنکینگ ۲ جهان هستم که به دلیل شرکت نکردن در مسابقات ترکیه فکر کنم با افت رنکینگ مواجه شدم. برای این که در پارالمپیک پاریس به قرعه خوبی بخورم باید در رقابت‌های برون مرزی شرکت کنم تا رنکینگم ارتقاء پیدا کند.
قهرمان پارالمپیک توکیو درباره دلیل اختلافش با کادر فنی پاراجودو، اظهار کرد: این اختلاف شخصی نیست بلکه معتقدم آقای حاج‌یوسف زاده چون سنش بالاست از نظر بار فنی دیگر چیزی ندارد که به ما انتقال دهد و نیاز به فردی جوان، کاربلد و باانگیزه‌ داریم تا به جای پیشرفت، پسرفت نداشته باشیم. الان شرایطی به گونه‌ای است که ما در جودو پیشرفتی نداریم و از نظر فنی چیزی به معلومات ما اضافه نمی‌شود.
نوری در پاسخ به این پرسش که آیا قصد شرکت در مسابقات گرجستان را دارید یا خیر؟ تاکید کرد: با صحبتی که با رییس فدراسیون داشتم و با قولی که برای رفع این مشکل داد، تمریناتم را چند روزی است که با جدیت شروع کرده‌ام و تلاشم بر این است که در گرندپری گرجستان که آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک است و تمام حریفان مطرح و مدعی جودو در این تورنمنت حضور دارند شرکت و بهترین نتیجه را کسب کنم و رنکینگ خود را ارتقاء دهم.
وی ادامه داد: از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو تاکنون به دلیل حواشی و اختلافات ایجاد شده تمریناتم را به صورت غیرمتمرکز و زیر نظر مربی تخصصی خود پیگیری می‌کردم. الان شرایطم بد نیست و سعی می‌کنم با آمادگی خوبی در مسابقات جهانی گرجستان شرکت کنم.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم تا قبل از گرجستان کادر فنی جدید معرفی شود تا با انگیزه بالایی در گرند پری گرجستان شرکت کنیم.
نوری در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های مظلومی رییس فدراسیون، تصریح کرد: طی مدتی که در تمرینات حضور پیدا نمی‌کردم تنها کسی که مثل پدر همراهمان بود و با تشویق‌های خود به من برای بازگشت به تیم انگیزه و روحیه می‌داد مظلومی بود، امیدوارم با کسب مدال طلا در گرجستان پاسخگوی زحمات او باشم.

منبع: ايسنا
0 نظر

ترین ها
۵ مدال برای ایران در روز دوم تکواندوی قهرمانی آسیا
۵ مدال برای ایران در روز دوم تکواندوی قهرمانی آسیا

ملی‌پوشان تکواندوی ایران موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

تاریخ: 1403/02/28 بازدید: 2192
این ورژن واقعی ستاره والیبال ایران نبود!
این ورژن واقعی ستاره والیبال ایران نبود!

امین اسماعیل‌نژاد در سه بازی دوستانه برابر برزیل خیلی به خودش فشار نیاورد

تاریخ: 1403/02/29 بازدید: 0
ترزیچ: از این لحظه روی بازی با رئال تمرکز داریم

ادین ترزیچ بعد از پیروزی 4-0 مقابل دارمشتات و پایان فصل ‏بوندس‌لیگا گفت تیمش از الان به بازی چهارده روز بعد مقابل رئال ‏مادرید فکر می‌کند.

تاریخ: 1403/02/29 بازدید: 1
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar