ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

AS Roma

0 2

Bayer Leverkusen

Marseille

1 1

Atalanta

Chelsea

2 0

Tottenham Hotspur

FK Rostov

0 1

Baltika

CSKA Moscow

1 1

Zenit Petersburg

Naft Gachsaran

0 0

Mes Soongoun

نفت مسجد سلیمان

0 0

پارس جم بوشهر

فجر سپاسی

3 0

خیبر خرم آباد

مس کرمان

1 0

Shahin Bandar Ameri

Damash Gilanian

1 0

Shahre Raz

خوشه طلایی ساوه

0 0

Ario Eslamshahr

شهرداری استارا

0 1

استقلال ملاسانی

Darya Babol

1 1

Mes Shahr-e Babak

سايپا

1 2

Chadormalu SC

Borussia Dortmund

1 0

PSG

Al Rayyan

2 1

Al Gharafa

پرسپوليس

0 0

سپاهان

Dinamo Moscow

0 2

Spartak Moscow

آلومینیوم اراک

1 1

فولاد

Esteghlal Khuzestan

1 1

ملوان

ذوب آهن

0 2

نساجی مازندران

Al Sadd

2 3

Al Wakrah

مس رفسنجان

1 1

گل گهر سیرجان

هوادار

2 1

صنعت نفت ابادان

تراکتور

0 0

استقلال

آنتن

الهلال عربستان - التعاون عربستان

لیگ حرفه‌ای عربستان

18:30 - 1403/02/14

آنتن

امید ازبکستان - امید ژاپن

جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا

19:00 - 1403/02/14

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - بمب بزرگ تراکتوری‌ها؛ سرمربی سابقب گرت بیل در راه تبریز

بمب بزرگ تراکتوری‌ها؛ سرمربی سابقب گرت بیل در راه تبریز

خبرگزاری تماشاگر - مدیران باشگاه تراکتور با کریس کلمن برای هدایت تیم‌شان به توافق رسیده‌اند و او به‌زودی با قراردادی 1.5 ساله هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را برعهده خواهد گرفت

  • کد خبر: 280964
  • 1403/02/01
  • بازدید:
  • 1169

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ هواداران تراکتور به تغییر و تحولات روی نیمکت تیم‌شان عادت کرده‌اند و بعد از واگذاری سهام سرخ‌پوشان تبریزی به بخش خصوصی، آن‌ها نتوانسته‌اند حتی یک فصل را بدون تغییر سرمربی به پایان برسانند و این رویه در فصل جاری هم ادامه پیدا کرد. جالب آنکه تراکتوری‌ها در جمع 4 تیم برتر جدول حضور داشتند اما با این وجود، پاکو خمس ساز جدایی کوک کرد و سرانجام به شکلی توافقی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی جدا شد تا در هفته‌های پایانی لیگ بیست‌وسوم، مدیران باشگاه تراکتور به دنبال استخدام سرمربی باشند.
به گزارش فوتبال 360، قربان بردیف، یحیی گل‌محمدی، فرهاد مجیدی، دراگان اسکوچیچ و آندره‌آ استراماچونی از جمله سرمربیانی بودند که مدیران باشگاه تراکتور در طی روزهای گذشته با آن‌ها مذاکره کردند اما نتوانستند برای همکاری 1.5 ساله با این گزینه‌ها به توافق برسند تا در نهایت سرخ‌پوشان روز گذشته با سرمربی موقت در قائمشهر برابر نساجی به میدان بروند که شاگردان محمد نصرتی با یک گل مغلوب نساجی شدند. حالا از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد که آن‌ها گزینه موردنظر خود را پیدا کرده و توانسته‌اند با کریس کلمن برای مدت 1.5 فصل به توافق برسند و این سرمربی اهل کشور ولز قرار است به‌زودی رسماً در کسوت

اخبار مرتبط

  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم

    بیشتر...
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی

    بیشتر...
  • عکس| فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان

    بیشتر...

سرمربی تراکتور تبریز معرفی شود.
از لیگ برتر انگلیس تا لالیگا2 و سوپرلیگ یونان کریس کلمن، سرمربی 53 ساله اهل کشور ولز در حال حاضر بدون تیم است و مشکلی برای امضای قرارداد با تراکتور تبریز ندارد. او که حدود 20 سال از فعالیتش در کسوت سرمربی می‌گذرد، بعد از آنکه در قامت بازیکن در تیم فولام انگلیس بازنشست شد، در نقش مربی و سپس سرمربی در این تیم کارش را پیش برد و بیشتر تجربه سرمربیگری کلمن هم در تیم فولام است که او توانسته 176 بار روی نیمکت این تیم انگلیسی بنشیند و تجربه سرمربیگری در لیگ برتر انگلیس را به‌دست آورده است.
کلمن بعد از 4 سال فعالیت در نقش سرمربی فولاد، راهی لالیگا2 اسپانیا شد و هدایت رئال سوسیه‌داد را پذیرفت و بعد از آن‌هم در تیم‌های کاونتری انگلیس، لاریسا یونان، ساندرلند انگلیس، هبئی چین و آترومیتوس یونان در نقش سرمربی کار خود را دنبال کرد. آترومیتوس، آخرین تجربه سرمربیگری کریس کلمن بود که او در 61 بازی روی نیمکت تیم یونانی حضور پیدا کرد و توانست میانگین 1.13 امتیاز از هر مسابقه را در کارنامه خود ثبت کند که آمار ویژه‌ای محسوب نمی‌شود! 5 سال و 50 بازی سرمربیگری در ولز سرمربی 53 ساله در کنار تجربه فعالیت 7 تیم باشگاهی، تجربه 5 سال فعالیت در نقش سرمربی تیم ملی ولز را هم در کارنامه خود دارد. او در رقابت‌های مختلف از جمله انتخابی جام جهانی و یورو در کسوت سرمربی ولزی‌ها کار خود را پیش برد و در 50 مسابقه، توانست 19 برد همراه تیم ملی ولز به‌دست آورد و 18 باخت و 13 تساوی هم در کارنامه او دیده می‌شود که آمار پرنوسانی است و یکی از تجربیات مهم کلمن، همکاری با ستاره‌هایی مانند گرت بیل و آرون رمزی است.
کلمن، مرد بدون جام! کریس کلمن که به‌زودی به تبریز سفر می‌کند تا قرارداد 1.5 ساله خود را با سرخ‌پوشان تبریزی به امضا برساند، بعد از جان توشاک، دومین سرمربی اهل کشور ولز در تاریخ لیگ برتر خواهد بود. توشاک روزهای خوبی را در تبریز پشت سر نگذاشت و هواداران تراکتور دل‌نگران تکرار این خاطرات با کریس کلمن هستند. نقطه تاریک کارنامه سرمربی ولزی، ناتوانی او در کسب جام در طول 2 دهه فعالیتش در عرصه سرمربیگری بوده و باید دید بعد از شروع به کار رسمی کلمن در فوتبال ایران، او چه عملکردی را از خود در کسوت سرمربی تراکتور تبریز به جای می‌گذارد و آیا مدافع سابق تیم‌های سوانسی، کریستال‌پالاس، بلکبرن و فولام می‌تواند به حسرت تراکتوری‌ها در مسیر کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر پایان بدهد و اولین جام دوران سرمربیگری‌اش را در فوتبال ایران به‌دست می‌آورد یا خیر.

منبع: خبر انلاین
0 نظر

ترین ها
محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است

مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد تاکید کرد که اکبر فلاح سال‌ها در سالن کارگران تهران برای کشتی زحمت کشیده و قبول کردن پیشنهاد عضویت در کمیته فنی مسابقات نونهالان از سوی او، خیلی ارزشمند است.

تاریخ: 1403/02/13 بازدید: 2247
تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)

کریستیانو رونالدو از آنتونیو رودیگر به دلیل انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تشکر کرد

تاریخ: 1403/02/14 بازدید: 1
طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)

تعدادی از طرفداران استقلال از پشت بام خانه‌های اطراف کمپ ناصر حجازی به تشویق تیم خود پرداختند

تاریخ: 1403/02/14 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar