ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

Cuiaba Esporte

0 0

Atlético Mineiro

PSG

3 3

Le Havre

Atletico Madrid

3 1

Athletic Club

Aston Villa

2 2

Chelsea

Vasco da Gama

0 4

Criciúma

Lazio

1 0

Hellas Verona

Austin FC (Usa)

2 0

LA Galaxy

Bayer Leverkusen

2 2

Stuttgart

Elche

2 2

Espanyol

Everton

1 0

Brentford

Deportivo Alavés

3 0

Celta Vigo

Fenerbahce

2 1

Besiktas

Juventus

0 0

AC Milan

Hatayspor

1 2

Istanbul Basaksehir

Almeria

1 3

Getafe

Leganes

1 0

Real Zaragoza

Burgos

2 2

Amorebieta

Wolverhampton Wanderers

2 1

Luton Town

Newcastle United U21

5 1

Sheffield United

Manchester United

1 1

Burnley

Fulham

1 1

Crystal Palace

RB Leipzig

4 1

Borussia Dortmund

Augsburg

0 3

Werder Bremen

Freiburg

1 2

Wolfsburg

Bayern Munich

2 1

Eintracht Frankfurt

Sivasspor

1 0

Konyaspor

Kasimpasa

1 0

Samsunspor

Lecce

1 1

Monza

Las Palmas

0 2

Girona

West Ham United

2 2

Liverpool

آنتن

اینتر میامی - نیو انگلند

لیگ MLS آمریکا

03:00 - 1403/02/09

آنتن

دنور ناگتس - لس آنجلس لیکرز

بسکتبال حرفه‌ای NBA

04:00 - 1403/02/09

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!

جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!

خبرگزاری تماشاگر - اهداف خاصی دارید اما به آن نمی‌رسید

  • کد خبر: 275407
  • 1403/01/09
  • بازدید:
  • 1053

به گزارش “ورزش سه”، ساعاتی بعد از اظهارات تند رضا فتاحی، سرپرست سپاهان ، در خصوص هواداران تراکتور مبنی بر استفاده آنها از مواد دودزا و همچنین درخواست برای استفاده از داور ویدیویی، سعید مظفری‌زاده، مدیر تیم تراکتور، در گفتگو با خبرنگار ما بدون اسم بردن از باشگاه سپاهان، پاسخ آنها را داده است: * از همه تیم‌ها استقبال خوبی داشتیم فرهنگ هواداری ما زبانزد است و همیشه از همه تیم‌ها به بهترین شکل استقبال داشتیم و مهم‌ترین بازی‌ها را میزبانی کردیم و حتی هواداران ما به استقبال آنها رفتند و مراتب میزبانی را به بهترین شکل انجام دادند.
* ما کوچکترین حاشیه نداشتیم تعجب می‌کنیم مدیران باشگاهی که به دلیل رفتار هواداران یا مدیریتی آنها چند بازی جریمه شدند، چطور به خودشان اجازه می‌دهند در مورد هواداران و باشگاه تراکتور که کوچکترین حاشیه‌ای نداشته‌اند، صحبت کنند؟  ما تعجب می‌کنیم که بعضی از باشگاه‌ها به خودشان اجازه ‌می‌دهند وارد مسائلی شوند که هیچ ربطی به آنها ندارد.
* ما اولین متقاضی VAR بودیم در همین فصل ما بارها به دلیل استفاده از وی ای ار در بازیهای خاص اعتراض کردیم و اساسا ما اولین

اخبار مرتبط

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)

    بیشتر...
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)

    بیشتر...
  • طلسم عجیب اللهیار شکست

    بیشتر...

متقاضی ورود وی ای ار به فوتبال ایران هستیم. در عین حال شاهد هستیم تیم‌هایی که با هزینه‌ هنگفت شش مسابقه متوالی را با و بدون وی ای ار باختند، دم از نگرانی از نبود وی ای ار می‌زنند.
* بدون کوچکترین اتفاق میزبان تیم‌ها بودیم همیشه در طول این فصل به گواه همه نمایندگان و ناظران و مسئولان فدراسیون بازیهای تراکتور بدون کوچکترین حواشی برگزار شده و هرگز نه بیانیه نوشتیم و نه اعتراضی کردیم.
* آنها اهداف خاصی دارند  تیم‌هایی که باوجود تبلیغات و هزینه انچنانی نتیجه نگرفتند چگونه به خودشان اجازه می‌دهند در مورد ما صحبت کنند؟   همانطور که گفتم ما از اولین تیم‌هایی بودیم که خواستار ورود تکنولوژی داور ویدیوی شدیم و  حالا برای ما جای تعجب دارد که بعضی باشگاه‌ها بخواهند به این شکل و با اهداف خاص این صحبتها را مطرح کنند.

* امیدواریم فدراسیون رسیدگی کند از مسئولان فدراسیون درخواست داریم این گونه رفتارهای مدیران هیجان زده  را رصد کنند و اجازه بدهند فوتبال در فضای ورزشی و درست به دور از هرگونه تنش و حواشی برگزار شود.
* داوران پاکترین قشر فوتبال هستند ما می‌دانیم که این افراد قصد دارند با صحبتهای خود روی داوران یا نمایندگان بازی تاثیر بگذارند  اما در عین حال به سلامت و دانش داوران و نمایندگان و ناظران اطمینان داریم و هیچوقت به خودمان اجازه نمیدهبم که آنها را به دو دسته قوی و ضعیف تقسیم کنیم و قطعا هر داوری که کمیته داوران برای بازی ها انتخاب کند،  مورد اعتماد خواهد بود.
* هواداران ما به اتوبوس تیم‌ها سنگ نزدند  ما به همه تیم‌ها و هواداران فوتبال احترام می‌گذاریم اما برخی رفتار و صحبتها باعث می‌شود که ما هم مواردی را به یاد بیاوریم و بیان کنیم. فراموش نکنید به هیچ اتوبوسی در تبریز سنگ ‌پرانی نشده و هرگز هواداران ما چشم ماموران و سربازان انتظامی اسیب نزدند. هرگز هواداران ما مانع ورود به اتوبوس تیم‌ها به ورزشگاه نشدند. بنابراین وقتی می‌خواهید در مورد هواداران شریف و پرشور تراکتور صحبت کنید باید مبادی ادب و احترام را رعایت کنید و در عین حال اخلاق حرفه‌ای داشته باشید و به قوانین فوتبال ایرلن پایبند باشید.

منبع: ورزش 3
10 نظر

ترین ها
آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند

سرمربی رئال مادرید پس از برتری شب گذشته تیمش مقابل رئال سوسیه‌داد خبر داد که هافبک ترکیه‌ای‌اش برخلاف شایعات منتشره، فصل بعد هم در این تیم خواهد بود.

تاریخ: 1403/02/08 بازدید: 2231
برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)

آخرین فرصت گلزنی منچستریونایتد در بازی مقابل برنلی با یک اتفاق عجیب به نتیجه نرسید و برونو فرناندز در نقش مدافع حریف ایفای نقش کرد

تاریخ: 1403/02/09 بازدید: 2
طلسم عجیب اللهیار شکست

پاس گل صیادمنش فایده نداشت؛

تاریخ: 1403/02/09 بازدید: 1
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar