ورود اعضا

|

ثبت نام

خبر فوری :

|

نتایج زنده

MP

2 0

KuPS Akatemia

Vard

0 0

Brann II

Arendal

5 1

Mandalskameratene

Besiktas

1 1

Fatih Karagümrük

Skeid

1 4

Kjelsås

Eidsvold

0 0

Notodden

Ørn Horten

4 0

Åskollen

HJK

5 1

TPS

Mes Soongoun

1 0

استقلال ملاسانی

سايپا

0 1

شهرداری استارا

فجر سپاسی

1 0

Darya Babol

پارس جم بوشهر

1 2

Chadormalu SC

مس کرمان

2 0

Ario Eslamshahr

نفت مسجد سلیمان

2 1

Shahre Raz

خوشه طلایی ساوه

0 1

خیبر خرم آباد

Damash Gilanian

2 1

Mes Shahr-e Babak

Naft Gachsaran

2 0

Shahin Bandar Ameri

Strindheim

3 0

Nardo

Stjørdals-Blink

4 0

Brattvåg

Lysekloster

3 2

Viking II

Turks and Caicos Islands

1 2

Anguilla

Kuwait

1 2

Qatar

Syria

7 0

Myanmar

Jordan

7 0

Pakistan

Bahrain

3 0

Nepal

Yemen

0 3

UAE

British Virgin Islands

1 0

US Virgin Islands

Lithuania

1 0

Gibraltar

آنتن

میلواکی باکس - نیو اورلینز پلیکانز

بسکتبال حرفه‌ای NBA

03:30 - 1403/01/10

آنتن

لسترسیتی - بریستول سیتی

چمپیونشیپ انگلیس

16:00 - 1403/01/10

بیشتر
خبرگزاری تماشاگر - ناراحتی بیش از حد ربیعی در رفسنجان: به ستوه آمده‌ام!

ناراحتی بیش از حد ربیعی در رفسنجان: به ستوه آمده‌ام!

خبرگزاری تماشاگر - در مسائل بدیهی هم مشکل داریم

  • کد خبر: 195140
  • 1401/11/13
  • بازدید:
  • 962

به گزارش “ورزش سه” محمد ربیعی بعد از سیزدهمین تساوی فصل مس رفسنجان مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر برای زلزله‌زدگان خوی اتفاقات خوبی رخ بدهد. در مورد بازی هم باید بگویم. به تارتار و تیم ذوب آهن خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنان تیم خودم هم خسته نباشید می‌گویم. البته این بازی از بازی‌های ضعیف و روبه پایین ما بود و دلایلش هم می‌دانم چیست، روز قبل از بازی هم اعلام کردم. بازی‌های ما در رفسنجان به سمت حریفان است.
وی در ادامه گفت: می‌توانم بگویم بخش عمده بازی را برای خودم پیش‌بینی می‌کردم. می‌دانستم که ذوب‌آهن چه سبک بازی ارائه خواهد کرد. نیازمند این بودیم که از عرض زمین استفاده کنیم ولی در این زمین باید جور دیگر بازی کنی و در مدل دیگر فوتبال ذوب آهن شرایط بهتری دارد زیرا باید بلند و مستقیم بازی کنیم.
سرمربی مس رفسنجان با اشاره به تاکتیک تیمش گفت: دلیل اینکه بازی مستقیم می‌کنیم این است که بازیکن باید سه ضربه بزند. چند سالی در چمن مصنوعی بازی کردیم و بعد از ۴ سال هم این زمین است و امیدوارم ورزشگاه بعدی به آیندگان برسد. ما با این شرایط نمی‌توانیم بازی کنیم و توانایی همین قدر است کاری نمی‌شود کرد. امروز باران هم زد و نور علی نور شده بود. این نوع بازی‌ها، بازی‌های اتفاقات است و حریف هم می‌توانست حتی در دقایق پایانی گلزنی کند. ما هم سه چهار موقعیت گلزنی داشتیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت گلزنی داشتیم. جزو مسابقاتی بود که از لحاظ جسمی نه از لحاظ روحی و تمرکز بسیار پایین بودیم. دلایلش هم مشهود است.امیدوارم قدر این تیم را بدانند. علاجی دیگر نیست وقتی زمانی دیر شده باشد.
سرمربی مس رفسنجان در مورد اتفاقات داخل باشگاه گفت: به هر حال رابطه خوبی بین من و مردم رفسنجان برقرار است. در راستای همین رابطه خوب، من فقط سه بار استعفا در همین فصل

اخبار مرتبط

  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به تمرینات (عکس)

    بیشتر...
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته

    بیشتر...
  • بازگشت پدیده سپاهان با مدل موی جدید

    بیشتر...

دادم. مخالفت کردند و من طبق قانون نمی‌توانم کاری کنم. من همه این‌ها را پیش بینی کرده بودم. آدم باید واقع‌بین باشد. پیش بینی جلوتر را هم کرده‌ام اگر بخواهیم با همین روند پیش برویم مس رفسنجان سال دیگر دسته یک است. اگر بخواهیم بر اساس محور علم پیش‌بینی کنیم باید احساسات را کنار بگذاریم. این تیم توانایی‌های خود را نشان داده و یک جایی هم ضعف داشته، در بدیهات مشکل داریم. ما در هجدهمین روزی است که در شرایط اردو هستیم. توجیه نمی‌کنم. روزی که بد هستیم باید بگوییم بد بودیم و تعارف نداریم. مقابل گل گهر و نساجی بازی خوبی انجام دادیم. ریکاوری جسمی خوبی داشتیم اما ریکاوری روحی نداشتیم. تمرکز پایین باشد ضریب خطا بالا می‌رود.
ربیعی ادامه داد: امروز بازیکنانی که در اکثر بازی‌های ما خوب بودند و کیفیت خوبی داشتند مثل سلیمان زاده، آذرباد حسن جعفری و تیموری و .. ۷-۸ بازیکن رو به پایین داشتیم که دلایلش را نباید بازگو کنم. سخت است شرایط . عاشق مردم هستیم و دوست داریم برای مردم کار کنیم این تیم تنها دلخوشی مردم است و امروز زیر باران به ورزشگاه آمدند. بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند اما تمرکز نداشتیم و بی قاعده بازی کردیم. هواداران به دعوتم لبیک گفتند و به ورزشگاه آمدند اما بی قاعده بازی کردیم. بازیکنان کارشان را با تاخیر انجام دادند.  زمین ما را بسته بود و ابزار ما را گرفته بود.
سرمربی مس رفسنجان در مورد شرایط فنی مسابقه گفت:  شناخت دقیق تری از تیمم دارم و می‌گویم روز خوبی نداشتیم. تمرکز نداشتیم ولی تلاش خوبی کردیم. از نظر ذهنی در هر صحنه بازی یک ثانیه از بازی عقب بودیم. من تیمم را می‌شناسم و استراتژی تیم دستم بود. بازی با ذوب آهن سخت است و باید لحظه را بلد باشید. ما لحظه‌ها را با تاخیر بازی می‌کردیم.
او‌‌ در ادامه گفت: در رابطه با داوری درویشی پشت دفاع رفت که مدافع دستش را گرفت و کشید در کل بازی یک اعتراض کردم که کارت زرد داد، داور تلاش کرد قضاوت نزدیک به صحنه‌ای داشته باشد اما اگر داور چند روز قبل بداند برای کدام تیم‌ها قضاوت کند با تمرکز بیشتری سوت می‌زند تا اینکه ۲۴ ساعت قبل به بازی برسد. داوری امروز مشکل خاصی نداشت. اینگونه تغییر داور باعث می‌شود که داور متمرکز سوت نباشد و‌ می‌توان با مدیریت این مسئله را کمتر کرد.
ربیعی در مورد اینکه اگر شرایط باشگاه ادامه دار باشد واکنش شما چیست، گفت: شما بگویید چه واکنشی داشته باشم؟ من دیگر همه چیز را گفتم الان بیشتر از هر کسی دیگر برای این تیم دلسوزی می‌کنم اما خسته‌ام و به ستوه آمده‌ام. مشکلات بدون تعارف باید اول از مسئولان شهری حل شود. این تیم دلخوشی مردم رفسنجان است و هر کسی در قبال مردم مسئولیت دارد و این تیم مردم است. نکته دیگر اینکه دریایی از مشکلات هستیم ما در ابتدایی ترین مسائل مشکل داریم.
وی ادامه داد: از مسئولان خواهش می‌کنم تمامی مبالغ دستمزد بازیکنان، کادرفنی را منتشر کنند تا بدانند چه هزینه‌ای برای این تیم شده و قضاوت شود. چند روز دیگر خرج شد و از جاهایی آمد، من می‌دانم چقدر خرج شده است و برای ۶۰ نفر آدم چقدر هزینه شده است. در کل ۱۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون کل بودجه تیم است. این را کنار هزینه‌های دیگر تیم‌ها بگذارید با این حال ما تیم ششم ایران هستیم. ما چکار کردیم که عدد افزایش پیدا کرده است برخی بازیکنان امسال قراردادشان تمام می‌شد ولی یک فصل دیگر قراردادشان را تمدید کردیم و در تیم ثبات ایجاد کردیم، ۷۰ درصد این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارند و این کار اصولی است. بازیکنان ۲۱ ساله این تیم برای آینده قرارداد دارند. این رقم مربوط به کل کادر فنی و بازیکنان و پزشکی است.
ربیعی در مورد اینکه برای تمدید قرارداد فصل بعد به شما پیشنهاد شده یا نه گفت: با نهایت احترام سوال بعدی!

منبع: ورزش 3
4 نظر

ترین ها
تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر
تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر

کادر فنی نفت آبادان دستخوش تغییرات شد

تاریخ: 1403/01/08 بازدید: 2236
عکس| اصغر فرهادی مهمان ستاره استقلالی و همسرش
عکس| اصغر فرهادی مهمان ستاره استقلالی و همسرش

اصغر فرهادی امروز در کتابفروشی مجتبی جباری مهمان او بود

تاریخ: 1403/01/09 بازدید: 0
تالو و ووشو برای اولین بار با دو کاندیدا در برترین‌های ایران + ویدیو

پیمان یوسفی در ابتدای برنامه‌ی «قهرمان ایران» درباره تالو و ووشو، پلاتوی زیبایی پخش کرد

تاریخ: 1403/01/09 بازدید: 0
Powered by SinanSoft © 2023 Tamashagar